Uskotko miehesi pitävän sinua seksikkäänä, sinä nainen pitkässä (yli 10v ) suhteessa?
Entä pidätkö miestäsi seksikkäänä?
Mihin uskomus perustuu?
Kommentit (59)
Uskon. Hyvin luistavaan, intohimoiseen seksielämään.
Myös muilla osa-alueilla menee hyvin.
Kyllä se sitä harvase päivä sanoo..
Minä epäilen. Mieheni ei halua seksiä, viimeisen viiden vuoden aikana on ollut kymmenen seksikertaa. Seksi on kyllä hyvää silloin kun sitä on. Tilanne on hankala, sillä minä olen tavallista seksuaalisempi nainen ja mies lähes aseksuaali, hyvin hoivaava mies.
Pakko kai tähän on uskoa, koskapa edes kulahtaneet pieruverkkariasut ei estä miestä haluamasta seksiä. Esim tietyt mekot saa aikaiseksi ylikuumenemisen ja niitä on syytä välttää käyttämästä jos ei tosiaan halua seksiä. Nimimerkillä yli 30 v yhdessä
Jos uskoo ettei mies pidä seksikkäänä, onko hyvä syy erota? Ap
Toinen osa kysymyksestä jäi vastaamatta. Kyllä, pidän miestäni seksikkäänä. Kiihkeä, pitkä, tumma ja komea nuorukainen on muuttunut yhtä kuumaksi hieman harmaantuneeksi herrasmieheksi. Saa pöksyt kostumaan edelleen suurinpiirtein pelkällä katseella.
6
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä pitäisi ainakin keskustella näistä asioista miehen kanssa. Jos s seksielämä ei ole sinua tyydyttävää niin varmaan kannattaisi tutkiskella pystyykö sitä parantamaan vai onko suhde siinä mielessä ohi. Jotkut voi elää tyytyväisenä ilman seksiä, toisille se taas on tärkeä osa suhdetta. Riippuu ihan miltä sinusta itsestäsi tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä pitäisi ainakin keskustella näistä asioista miehen kanssa. Jos s seksielämä ei ole sinua tyydyttävää niin varmaan kannattaisi tutkiskella pystyykö sitä parantamaan vai onko suhde siinä mielessä ohi. Jotkut voi elää tyytyväisenä ilman seksiä, toisille se taas on tärkeä osa suhdetta. Riippuu ihan miltä sinusta itsestäsi tuntuu.
En todellakaan voi elää tyytyväisenä ilman seksiä ja siinä tunteessa ettei mies halua minua. Ap
Totta helvetissä. Ja minä pidän häntä seksikkäänä. Tosin pidetään molemmat itsestämme hyvää huolta, olemme urheilullisia jne. Seksiä meillä on joka päivä edelleen :)
Vierailija kirjoitti:
Totta helvetissä. Ja minä pidän häntä seksikkäänä. Tosin pidetään molemmat itsestämme hyvää huolta, olemme urheilullisia jne. Seksiä meillä on joka päivä edelleen :)
Onko lapsia?
Miehen mielestä pitkäaikaista kumppania ei voi enää pitää seksuaalisesti kiinnostavana, joten hänen mielestään mitään ongelmaa ei asiassa ole. Miestä ei ylipäätään seksi kiinnosta kovinkaan paljon, kerran kuussa pikaisesti riittää hänelle eikä sekään olisi hänelle iso harmi jos seksi loppuisi kokonaan. Ap
Suhdetta 13 vuotta, kaksi pientä lasta.
Olemme molemmat lasten ja erityisesti unenpuutteen takia hieman kulahtaneet, mutta mieheni on edelleen OK, vaikkei superseksikäs. Ymmärtääkseni hän on minusta samaa mieltä ja seksi on kiihkeää kun sitä jaksamme tehdä, noin kerran viikossa.
Mieheni (yhdessä 11v, alakouluikäiset lapset) on hieman harmaantunut, lihaksikas mies. Käsissä näkyy verisuonia, hiukan parransänkeä. Silmälasit.. Kyllä minä näen hänet seksikkäänä hiukset pörrössä tuossa vieressä koisaamassa. Ehkä herättelenkin kohta ;) (menen iltavuoroon, miehellä yövuorot, lapset koulussa).
Olen itse mielestäni ihan simpsakka mimmi yli kolmekymppiseksi.. hiukset alaselkään, kiharat. Kropassa toki raskauden jälkiä mutta jumppaan säännöllisesti ja pyöräilen työmatkat. Tissit aina olleet pienet joten ikä ei niissä vielä näy. Kasvoissa näkyy vuorotyö. Vastekoko S.
Kyllä mun mielestä meidän seksielämä on kunnossa :)
Kyllä ja kyllä.
Kimpassa ollaan oltu 17 vuotta.
Nähty toisemme nuorina ja nätteinä, pulskina ja sporttisina. Monenmuotoista vartaloa molemmilla mahtunut näihin vuosiin.
Seksikin on villimpää kuin teinivuosina, siihen perustan uskomukseni.
Voin siis sanoa miehelle ettei jokainen mies kadota pidemmänkään ajan kuluessa halukkuuttaan vaimoa kohtaan joten minulla on käynyt paska säkä ja muut naiset ovat onnekkaampia? Ap
Meillä mies kyllä kuumana minuun, kuukauden kuluttua on 14. hääpäivä, kaksi lasta. Yksi murkku ja yksi tarhaikäinen.
Seksiä on, ei nyt mitään kaneja olla mutta usein. Lomalla jopa joka päivä:)
Mies kehuu kauniiksi ja seksikkääksi ihan joka päivä. Puristaa perseestä, tulee pussaamaan, kuiskuttelee korvaan tuhmuuksia. Kun pötkötellään vierekkäin sängyssä, vartaloni kosketus ja ihoni tuoksu ja lämpö riittää miehen jöpötyksen alkamiseen, sanoo aina silloin, että katso nyt mitä sait aikaiseksi:)
Kerran kun mies haki autolla minut tyttöjen illasta, mies oli ihan hiljainen koko automatkan. Mikä oli ihan epätyypillistä käyttäytymistä hänellä. Kysyin mikä on, ja vastasi että näytän liian seksikkäältä, että en saa lähteä ulos näin kuumana (minulla ei ollut mitään paljastavaa päällä, nahkahame ja yksi tyköistuva pusero ja korkkarit).
Ja toki mieheni on mielestäni haluttava. Siihen ei kilot tai vaheneminen vaikuta. Kun olet saanut antaa ja vastaanottaa suurinta mielihyvää ihmiseltä, kroppa tietää ja tuntee halua siihen ihmiseen, jää riipuvaiseksi juuri siihen ihmiseen. Seksin voima on juuri siinä.
No siis uskon, se perustuu siihen, että olen miestä 20 vuotta nuorempi. Ei tartte tehdä mitään, että mies kyllä tykkää. Ja siis jos ei pitäisi, niin se ei vaikuttaisi itsetuntooni. Se ei ole miesten käsissä. En mitenkään voikaan olla kaikille miehille seksikäs ja voin itse valita miehen, jolle olen, jos sellainen löytyy ja hänestä pidän.
Kyllä pitää ja pidän. Molemmat lihoneet tolkuttomasti liiton aikana mutta kaikkihan lähtee pääkopasta. Tilaisuuksia on harvoin eri-ikäisten lasten takia, mutta parempaan päin siinäkin. T: 21v yhdessä
Joo. Mikä uskomus?!