Uskotko miehesi pitävän sinua seksikkäänä, sinä nainen pitkässä (yli 10v ) suhteessa?
Entä pidätkö miestäsi seksikkäänä?
Mihin uskomus perustuu?
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Miehen mielestä pitkäaikaista kumppania ei voi enää pitää seksuaalisesti kiinnostavana, joten hänen mielestään mitään ongelmaa ei asiassa ole. Miestä ei ylipäätään seksi kiinnosta kovinkaan paljon, kerran kuussa pikaisesti riittää hänelle eikä sekään olisi hänelle iso harmi jos seksi loppuisi kokonaan. Ap
Miten ihmeessä te jotkut pystytte elää tollasissa suhteissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta helvetissä. Ja minä pidän häntä seksikkäänä. Tosin pidetään molemmat itsestämme hyvää huolta, olemme urheilullisia jne. Seksiä meillä on joka päivä edelleen :)
Onko lapsia?
Ei ole eikä tule :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen mielestä pitkäaikaista kumppania ei voi enää pitää seksuaalisesti kiinnostavana, joten hänen mielestään mitään ongelmaa ei asiassa ole. Miestä ei ylipäätään seksi kiinnosta kovinkaan paljon, kerran kuussa pikaisesti riittää hänelle eikä sekään olisi hänelle iso harmi jos seksi loppuisi kokonaan. Ap
Miten ihmeessä te jotkut pystytte elää tollasissa suhteissa?
Lasten takia?
Ei varmaan. Oon pikkasen lihonnut (en nyt mitenkään hurjasti kuitenkaan) ja naama alkanut valahtamaan. Eipä toi ukko enää hirveesti hakeudu läheisyyteen, enkä minä hänen. On sekin kyl rupsahtanut. Kyllästyttää, blaah... tylsä elämä! :D
No, meillä ei mies ole luultavasti pitänyt aikoihin seksikkäänä, siksi ei varmaan sitä seksiäkään ole. Ei ole ollut vuosiin yhtään ja sitäkin ennen pitkään vähän. Kyllä ne on ihan muut miehet, jotka mua seksikkäänä pitää. Ollaan alle nelikymppisiä, mutta ei lapset enää pikkuisia. Ero pyörii mielessä joka viikko, mutta erovanhemmuus mietityttää, samoin miehen mahdolliset erokipuilut, kun ei tuo seksittömyys ole mitenkään ainoa ongelma.
Ei tod. Olen raskauksien jäljiltä 20kg ylipainoinen.
Uskon ja näen :) Eli usein ihan halatessa miehellä alkaa seisoa, vaikka ollaan oltu jo pitkälti yli 20 v yhdessä
Vierailija kirjoitti:
Voin siis sanoa miehelle ettei jokainen mies kadota pidemmänkään ajan kuluessa halukkuuttaan vaimoa kohtaan joten minulla on käynyt paska säkä ja muut naiset ovat onnekkaampia? Ap
Ei, kyllä meitä on muitakin kohtalotovereita. Tähän vaan vastaa tietyn tyyppiset...
Vaikka seksiä onkin nyt vähemmän kuin silloin parikymppisinä kun oltiin jatkuvasti toisissamme kiinni, niin kyllä uskon että olen mieheni silmissä vielä seksikäs ja haluttava. Kuten myös hän on minun silmissäni. Kohta 23v taivallettu yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni (yhdessä 11v, alakouluikäiset lapset) on hieman harmaantunut, lihaksikas mies. Käsissä näkyy verisuonia, hiukan parransänkeä. Silmälasit.. Kyllä minä näen hänet seksikkäänä hiukset pörrössä tuossa vieressä koisaamassa. Ehkä herättelenkin kohta ;) (menen iltavuoroon, miehellä yövuorot, lapset koulussa).
Olen itse mielestäni ihan simpsakka mimmi yli kolmekymppiseksi.. hiukset alaselkään, kiharat. Kropassa toki raskauden jälkiä mutta jumppaan säännöllisesti ja pyöräilen työmatkat. Tissit aina olleet pienet joten ikä ei niissä vielä näy. Kasvoissa näkyy vuorotyö. Vastekoko S.
Kyllä mun mielestä meidän seksielämä on kunnossa :)
Lapset koulussa lauantaina??
Me ollaan oltu yhdessä reilut 17 vuotta, ja kumpikin ollaan lihottu ja rupsahdettu, eikä olla ihan terveitäkään enää, miehellä sairaus ja lääkkeet vaikuttaa niin että seksiä on enää hyvässä lykyssä kerran kuussa. Seksi on hyvää silloin kun sitä on. Mies ei ole minua seksikkääksi sanonut kuin muutaman ensimmäisen viikon aikana alkuhuumassa kun alettiin seurustella. En usko että mies minusta koskaan ajattelee että kylläpä mulla on seksikäs vaimo, mutta en kai mä sitten täysin luotaantyöntäväkään ole kun kerran vielä ottaa eteen. Minä nukun aina alasti ja liikun muutenkin alasti usein, lapsillekin se on normijuttu, oppivatpa elämän realiteettit kotona miltä näyttää keski-ikäinen lihava ihminen alasti, ei tule kuvitelmia että tulevan puolison pitäisi olla ikuisesti timmi.
Mies on minua 10 vuotta vanhempi, ja kieltämättä on rupsahtanut aika paljon, mutta kyllä mulla silti useimmiten kun miehen näen alasti vähän mahanpohjasta kouraisee, uskon että niin kauan kun toista rakastaa, myös pitää häntä haluttavana. Mikään seksipeto mies ei ole koskaan ollut nuorempanakaan, mutta tietyt asiat hänessä on mistä olen aina tykännyt, iso koko, rintakarvat, lihakset ja tietysti juuri minulle sopiva vastakappale. Nuorempana miehellä oli hyvä takapuoli kun kävi vielä juoksemassa, reisilihaksia oli kiva sivellä. Vaikka hänellä ei lihakset ole enää samanlaiset kuin 17 vuotta sitten, niin kyllä minä silti nautin hänen hyväilemisestä.
Tiedän sen vielä näin yli 30 v jälkeenkin ja 50+ ikäisenä:)
Hän jaksaa aina ihailla ja mainita siitä että 4 lapsesta huolimatta olen aina huoliteltu, pukeudun kauniisti, kroppa sopivasti kuosissa, upeat hiukset ja nautin seksistä kaikin tavoin. Se tekee minusta hänen silmissään seksikkään eikä kohtalainen älykkyyskään ole haitaksi.
Mies puolestaan on nyt komeampi kuin koskaan, harmaat kiharat hiukset on ihanat! Keskikropassa on kumparetta mutta muuten ex juoksijana jalat ja peppu ihanan kiinteät. Kauniit työssä ja salilla saadut lihakset käsivarsissa (ei pillereillä tms). Katse polttelee vatsanpohjaa ja kosketus saa sulamaan:) Eikä tuo älykkyyskään haitaksi ole
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju saa minut kyllä yhä vakuuttuneemmaksi siitä että eroon tässä vielä päädytään. Sellaisiakin miehiä on jotka kykenevät haluamaan vaimojaan ja osoittamaan sitä vuosienkin jälkeen. Ap
Minä saan ihailevia katseita ja silityksiä joka päivä. Varsinkin rintojani suukotellaan ja hyväillään. Meillä on seksiä ja haluja toisiamme kohtaan , vaikka avioliittoa takana jo yli 40 vuotta. Mutta hyvä ap, se on myös sinusta kiinni. Oletko päästänyt itsesi rupsahtamaan ja oletko kotona rumissa vaatteissa ja vihainen. Lähestytkö itse puolisoasi pilke silmäkulmassa? Kehutko häntä joka päivä? Oletko hänestä ylpeä? Kodin ilmapiiri vaikuttaa ihan kaikkeen, myös seksiin.
Tv Mummo
Naiset! Pienenä vinkkinä, että nauttikaa omasta naiseudestanne. Antakaa tilaa naisellisuudellenne, lämmölle, empaattisuudelle, turhamaisuudelle.
Pukeutukaa naisellisesti, pitäkää itsenne puhtaana ja hyväntuoksuisena, huolehtikaa itsestänne, älkää päästäkö itseänne lihomaan kovasti, siistikää karvoituksenne, käykää kampaajalla, meikatkaa ja huolehtikaa ihostanne, kysistänne, hiuksista.
Harrastakaa liikuntaa ja syökää kohtuudella ja terveellisesti. Nainen joka huolehtii itsestään näyttää hyvältä. Jos tukka on likainen, ei huolehdi hygieniastaan, lihoo ja vain makaa sohvalla, on meikkaamaton ja epäsiisti; ketä sellainen kiihottaa?
Moni keski-ikäinen nainen unohtaa olla nainen. Muuttuu miesmäiseksi, pukeutuu epänaisellisesti, jättää meikit, ja käytös muuttuu ”pätijäski” ja pomottavaksi, räväköityy. Tukka lyhennetään lyhyeksi, hameet vaihtuvat housuiksi, ja kengät mummomallisiksi. Ei meikata.
Kyllä ymmärrän miten oma mies voi tällöin kaivata sitä alkuaikojen naisellista naistaan takaisin. Ja tämä naisen nirjoittamana. *odottaa joukkolynkkausta*
En usko vaan tiedän. Tänä aamuna ensimmäisenä rakastelimme heti herättyämme.
Vierailija kirjoitti:
Naiset! Pienenä vinkkinä, että nauttikaa omasta naiseudestanne. Antakaa tilaa naisellisuudellenne, lämmölle, empaattisuudelle, turhamaisuudelle.
Pukeutukaa naisellisesti, pitäkää itsenne puhtaana ja hyväntuoksuisena, huolehtikaa itsestänne, älkää päästäkö itseänne lihomaan kovasti, siistikää karvoituksenne, käykää kampaajalla, meikatkaa ja huolehtikaa ihostanne, kysistänne, hiuksista.
Harrastakaa liikuntaa ja syökää kohtuudella ja terveellisesti. Nainen joka huolehtii itsestään näyttää hyvältä. Jos tukka on likainen, ei huolehdi hygieniastaan, lihoo ja vain makaa sohvalla, on meikkaamaton ja epäsiisti; ketä sellainen kiihottaa?
Moni keski-ikäinen nainen unohtaa olla nainen. Muuttuu miesmäiseksi, pukeutuu epänaisellisesti, jättää meikit, ja käytös muuttuu ”pätijäski” ja pomottavaksi, räväköityy. Tukka lyhennetään lyhyeksi, hameet vaihtuvat housuiksi, ja kengät mummomallisiksi. Ei meikata.
Kyllä ymmärrän miten oma mies voi tällöin kaivata sitä alkuaikojen naisellista naistaan takaisin. Ja tämä naisen nirjoittamana. *odottaa joukkolynkkausta*
Ja miehenkö ei tarvitse ollenkaan nähdä vaivaa haluttavuutensa eteen? Kyl mä voisin tehdä vaikka mitä ulkonäköni eteen, mut eipä hirveesti innosta jos mieskään ei meinaa...
Vierailija kirjoitti:
Eikä lynkata jos pistät samanlaiset ohjeet miehille.
En usko että mieheni varsinaisesti pitää minua erityisen seksikkäänä enkä minäkään kuvailisi miestäni sanalla seksikäs. Olemme jo +50 ja yhdessä on oltu melkein 30 vuotta. Mutta rakastamme yhä toisiamme ja välillämme on seksuaalista vetovoimaa eli pidämme toisiamme ihan pantavina :)
Seksi on nautinnollista.
Yhdessä 13 vuotta. Suhde alkoi kun halusimme toisiamme valtavasti (muutoin hyvin epäsopiva tilanne) ja päädyimme sänkyyn. Edelleen paljon halauksia, läheisyyttä, seksiä. Urheillaan kovasti, pidetään huolta ulkonäöstä..uskon että se myös vaikuttaa. Mies usein mainitsee, että olen kaunis ja haluttava.
Tämä ketju saa minut kyllä yhä vakuuttuneemmaksi siitä että eroon tässä vielä päädytään. Sellaisiakin miehiä on jotka kykenevät haluamaan vaimojaan ja osoittamaan sitä vuosienkin jälkeen. Ap