Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotko miehesi pitävän sinua seksikkäänä, sinä nainen pitkässä (yli 10v ) suhteessa?

Vierailija
10.02.2018 |

Entä pidätkö miestäsi seksikkäänä?
Mihin uskomus perustuu?

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvopa muitakin. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset! Pienenä vinkkinä, että nauttikaa omasta naiseudestanne. Antakaa tilaa naisellisuudellenne, lämmölle, empaattisuudelle, turhamaisuudelle.

Pukeutukaa naisellisesti, pitäkää itsenne puhtaana ja hyväntuoksuisena, huolehtikaa itsestänne, älkää päästäkö itseänne lihomaan kovasti, siistikää karvoituksenne, käykää kampaajalla, meikatkaa ja huolehtikaa ihostanne, kysistänne, hiuksista.

Harrastakaa liikuntaa ja syökää kohtuudella ja terveellisesti. Nainen joka huolehtii itsestään näyttää hyvältä. Jos tukka on likainen, ei huolehdi hygieniastaan, lihoo ja vain makaa sohvalla, on meikkaamaton ja epäsiisti; ketä sellainen kiihottaa?

Moni keski-ikäinen nainen unohtaa olla nainen. Muuttuu miesmäiseksi, pukeutuu epänaisellisesti, jättää meikit, ja käytös muuttuu ”pätijäski” ja pomottavaksi, räväköityy. Tukka lyhennetään lyhyeksi, hameet vaihtuvat housuiksi, ja kengät mummomallisiksi. Ei meikata.

Kyllä ymmärrän miten oma mies voi tällöin kaivata sitä alkuaikojen naisellista naistaan takaisin. Ja tämä naisen nirjoittamana. *odottaa joukkolynkkausta*

Eikä lynkata jos pistät samanlaiset ohjeet miehille.

Miehille ei ole samanlaisia ohjeita. Miehet saavat olla sellaisia kuin ovat. Naisten taas täytyy noudattaa näitä ohjeita miellyttääkseen miestä. Mies kun on katsos "visuaalinen olento", nainen ei. Nainen on seksuaalisesti sokea kuin myyrä. 

Vierailija
42/59 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin siis sanoa miehelle ettei jokainen mies kadota pidemmänkään ajan kuluessa halukkuuttaan vaimoa kohtaan joten minulla on käynyt paska säkä ja muut naiset ovat onnekkaampia? Ap

Arvasinhan minä että miestenhaukkumisketjua tässä taas yritettiin, mutta metsään meni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju saa minut kyllä yhä vakuuttuneemmaksi siitä että eroon tässä vielä päädytään. Sellaisiakin miehiä on jotka kykenevät haluamaan vaimojaan ja osoittamaan sitä vuosienkin jälkeen. Ap

Minä saan ihailevia katseita ja silityksiä joka päivä. Varsinkin rintojani suukotellaan ja hyväillään. Meillä on seksiä ja haluja toisiamme kohtaan , vaikka avioliittoa takana jo yli 40 vuotta. Mutta hyvä ap, se on myös sinusta kiinni. Oletko päästänyt itsesi rupsahtamaan ja oletko kotona rumissa vaatteissa ja vihainen. Lähestytkö itse puolisoasi pilke silmäkulmassa? Kehutko häntä joka päivä? Oletko hänestä ylpeä? Kodin ilmapiiri vaikuttaa ihan kaikkeen, myös seksiin.

Tv Mummo

Tv mummo? Eila-mummoko siellä?

Vierailija
44/59 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa minä en noudata mitään "ohjeita" vaan olen sellainen kuin olen ja tykkään itsestäni. Tosin mitään harhaluuloja ei omasta erinomaisuudesta kuitenkaan ole. En vedä mitään roolia tai esitä mitään. Ja kas se riittää mainiosti miehelleni ja hän rakastaa ja haluaa minua. Katselee minua "ruusunpunaisten silmälasien" läpi niinkuin minäkin häntä.

Sitä se rakkaus on. 

Vierailija
45/59 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen rupsahtanut ja olen kotona rumissa vaatteissa ja silti mieheni haluaa minua. T: toinen melkein mummo

Vierailija
46/59 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotivaatteissa oleva hivenen homssuisen näköinen Nainen on oikeasti aika seksikäs. Saa syttymään ihan koska vaan. Juuri sellainen kotoisa lämmin tunnelma tulee heti mieleen.

Vierailija
47/59 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni (yhdessä 11v, alakouluikäiset lapset) on hieman harmaantunut, lihaksikas mies. Käsissä näkyy verisuonia, hiukan parransänkeä. Silmälasit.. Kyllä minä näen hänet seksikkäänä hiukset pörrössä tuossa vieressä koisaamassa. Ehkä herättelenkin kohta ;) (menen iltavuoroon, miehellä yövuorot, lapset koulussa).

Olen itse mielestäni ihan simpsakka mimmi yli kolmekymppiseksi.. hiukset alaselkään, kiharat. Kropassa toki raskauden jälkiä mutta jumppaan säännöllisesti ja pyöräilen työmatkat. Tissit aina olleet pienet joten ikä ei niissä vielä näy. Kasvoissa näkyy vuorotyö. Vastekoko S.

Kyllä mun mielestä meidän seksielämä on kunnossa :)

Lapset koulussa lauantaina??

Vittu tää oli hyvä... repesin 😂😂😂

Vierailija
48/59 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni (yhdessä 11v, alakouluikäiset lapset) on hieman harmaantunut, lihaksikas mies. Käsissä näkyy verisuonia, hiukan parransänkeä. Silmälasit.. Kyllä minä näen hänet seksikkäänä hiukset pörrössä tuossa vieressä koisaamassa. Ehkä herättelenkin kohta ;) (menen iltavuoroon, miehellä yövuorot, lapset koulussa).

Olen itse mielestäni ihan simpsakka mimmi yli kolmekymppiseksi.. hiukset alaselkään, kiharat. Kropassa toki raskauden jälkiä mutta jumppaan säännöllisesti ja pyöräilen työmatkat. Tissit aina olleet pienet joten ikä ei niissä vielä näy. Kasvoissa näkyy vuorotyö. Vastekoko S.

Kyllä mun mielestä meidän seksielämä on kunnossa :)

Lapset koulussa lauantaina??

Vittu tää oli hyvä... repesin 😂😂😂

Miks mä en tajuu? :(

Vierailija
49/59 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha sitä on mitään yrittää kun miehellä on SSRI-lääkitys. Törkeää olettaa että olisin lihava ja ruma ja silti kehtaisin vongata seksiä. Ap

Vierailija
50/59 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset! Pienenä vinkkinä, että nauttikaa omasta naiseudestanne. Antakaa tilaa naisellisuudellenne, lämmölle, empaattisuudelle, turhamaisuudelle.

Pukeutukaa naisellisesti, pitäkää itsenne puhtaana ja hyväntuoksuisena, huolehtikaa itsestänne, älkää päästäkö itseänne lihomaan kovasti, siistikää karvoituksenne, käykää kampaajalla, meikatkaa ja huolehtikaa ihostanne, kysistänne, hiuksista.

Harrastakaa liikuntaa ja syökää kohtuudella ja terveellisesti. Nainen joka huolehtii itsestään näyttää hyvältä. Jos tukka on likainen, ei huolehdi hygieniastaan, lihoo ja vain makaa sohvalla, on meikkaamaton ja epäsiisti; ketä sellainen kiihottaa?

Moni keski-ikäinen nainen unohtaa olla nainen. Muuttuu miesmäiseksi, pukeutuu epänaisellisesti, jättää meikit, ja käytös muuttuu ”pätijäski” ja pomottavaksi, räväköityy. Tukka lyhennetään lyhyeksi, hameet vaihtuvat housuiksi, ja kengät mummomallisiksi. Ei meikata.

Kyllä ymmärrän miten oma mies voi tällöin kaivata sitä alkuaikojen naisellista naistaan takaisin. Ja tämä naisen nirjoittamana. *odottaa joukkolynkkausta*

Ikinä en ole tehnyt listastasi muuta kuin käynyt suihkussa ja kuntoillut päivittäin ja ihan hyvin epänaisellisuuksistani huolimatta olen mieheni pyydystänyt(pitkä tumma ja komea saalis) ja pitänyt kuumana ja tyytyväisenä reilut 30 v. Jos rakkautta on suhteessa aidosti ei kummankaan tarvitse mitään ihme temppuja tehdä miellyttääkseen ja kiihottaakseen toista. Sääli ettet ole tällaista rakkautta kokenut.

Vierailija
51/59 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon. Eipä se olisi muuten vikissyt eilen suihkun lattialla, kun ratsastin kunnon orgasmit.

N45

Vierailija
52/59 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän. Nytkin olen verkkarilinjalla likaisella tukalla ja räkäisenä (flunssassa koko viikon) - > kehunut jopa tänään kolmesti kauniiksi ja ehdotellut monesti.

Hänkin on seksikäs lähes aina - itse en lämpene epäsiistille ylläkuvatunlaiselle lookille :D

Yhdessä kohta 12 vuotta.

Vierailija
53/59 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikinä en ole tehnyt listastasi muuta kuin käynyt suihkussa ja kuntoillut päivittäin ja ihan hyvin epänaisellisuuksistani huolimatta olen mieheni pyydystänyt(pitkä tumma ja komea saalis) ja pitänyt kuumana ja tyytyväisenä reilut 30 v. Jos rakkautta on suhteessa aidosti ei kummankaan tarvitse mitään ihme temppuja tehdä miellyttääkseen ja kiihottaakseen toista. Sääli ettet ole tällaista rakkautta kokenut.

Voi kyllä olen, mutta kiitos huolenpidostasi. Ei mielestäni kyse ole m istään tempuista, mm synnytyksen jälkeen ja vauva-arjessa kukaan kunnon mies ei oleta naisensa olevan mikään seksikäs viettelijätär. Minun ydinpointti oli, että naiset eivät unohtaisi omaa naiseuttaan, kuten en minäkään halua mieheni unohtavan olevan mies. Ja sinähän olet kuntoillut ja pitänyt hygieniastasi huolta, kuulostaa hyvältä. Ei naiset dissata toisiamme ja ytiteään ymmärtää myös miestemme tarpeita, useimmat miehet kaipaavat vain kodin lämpöä ja että nainen olisi itse kiinnostunut seksistä, eikä unohtaisi omaa sukupuolisuuttaan.

Vierailija
54/59 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kyllä olen, mutta kiitos huolenpidostasi. Ei mielestäni kyse ole m istään tempuista, mm synnytyksen jälkeen ja vauva-arjessa kukaan kunnon mies ei oleta naisensa olevan mikään seksikäs viettelijätär. Minun ydinpointti oli, että naiset eivät unohtaisi omaa naiseuttaan, kuten en minäkään halua mieheni unohtavan olevan mies. Ja sinähän olet kuntoillut ja pitänyt hygieniastasi huolta, kuulostaa hyvältä. Ei naiset dissata toisiamme ja ytiteään ymmärtää myös miestemme tarpeita, useimmat miehet kaipaavat vain kodin lämpöä ja että nainen olisi itse kiinnostunut seksistä, eikä unohtaisi omaa sukupuolisuuttaan.

Ja lisään vielä, että kyllä nautin välillä yllättää mieheni seksihepenillä, sukkanauhoilla, stay up sukkiin pukeutuneena, suihkunraikkaana kaunistaudun viimeisen päälle, meikkaan ja laitan hajuvettä. Tukka myös kuosiin ja sukkanauhat päälle ja seksikäs yläosa. Nautin siitä kun mies on ihan sulaa vahaa käsissäni, arvatkaa vaan kuka silloin on tilanteen herra kun mies on himosta heikko:) mies on ihan rakastunut yhteisten öiden jälkeen, uudelleen ja uudelleen.

Vierailija
55/59 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon. Mutta mä en näe enää miehessä mitään 🙁

Vierailija
56/59 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja lisää höpöhöpöä. Kun puolin ja toisin on rakkautta ei tarvitse mitään tuommoista sooppa naisellisuudesta suoltaa. Taidat kun olla fantasioivat mies. Kukaan täysjärkinen nainen ei tommosta niele.

Vierailija
57/59 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kyllä tarpeen perheonnen eteen että mieskin olisi kiinnostunut seksistä. Ap

Vierailija
58/59 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että pitää. Lihoin eka aviovuonna 25kg. Pyöristyminen alkoi heti papin aamenesta.

Vierailija
59/59 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon. Perustuu miehen omiin sanoihin ja tekoihin jotka vastaavat niitä sanoja ;) Ja pidän miestäni haluttavana. Yli 20v yhteistä taivalta takana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan