Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihmeessä kenelläkään on varaa harrastaa mitään??

Vierailija
09.02.2018 |

Ajattelin jos menisin silloin tällöin pojan harrastuksen ajaksi samassa rakennuksessa toimivan Fressin ryhmäliikuntatunnille.
Hinta olisi muutamasta jumpasta 80 euroa kuukaudessa.
Mitä hittoa! Ei ole köyhällä varaa kuin vetää muorin vanhat huopikkaat jalkaan ja lähteä lenkille..

Kommentit (118)

Vierailija
1/118 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä se kahdeksankymppiä kunnon tossuihin, niin ei tarvii huopikkaissa juosta.

Vierailija
2/118 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Liikuntaryhmiä on eri hintaisia. Ja ennen kuin kukaan sanoo mitään riistosta niin niitä tarkoituksella hinnoitellaan eri hintaisiksi sen takia ettei hienompien ihmisten tarvitse kuunnella sitä tuhannen pöhnässä paikalle vääntäytynyttä kassi-almaa. Juu juu, kaikki naiset aina ajattelee että he ovat tasa-arvoisia ja kaikki kukat saa kukkia siellä missä hekin ovat, mutta käytännössä näin ei ikinä ole, ja nuo kukkaisunelmat karsiutuu hyvin nopeasti kun joutuvat tekemisiin roskasakin kanssa, joka vuoron lopuksi vielä varastaa jonkun kengät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/118 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pistä se kahdeksankymppiä kunnon tossuihin, niin ei tarvii huopikkaissa juosta.

Niilläkin pääsee eteen ja taakse, tarvittaessa jopa sivulle.

Vierailija
4/118 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Liikuntaryhmiä on eri hintaisia. Ja ennen kuin kukaan sanoo mitään riistosta niin niitä tarkoituksella hinnoitellaan eri hintaisiksi sen takia ettei hienompien ihmisten tarvitse kuunnella sitä tuhannen pöhnässä paikalle vääntäytynyttä kassi-almaa. Juu juu, kaikki naiset aina ajattelee että he ovat tasa-arvoisia ja kaikki kukat saa kukkia siellä missä hekin ovat, mutta käytännössä näin ei ikinä ole, ja nuo kukkaisunelmat karsiutuu hyvin nopeasti kun joutuvat tekemisiin roskasakin kanssa, joka vuoron lopuksi vielä varastaa jonkun kengät.

Siis tuhannen pöydässä.. Kännissä?

Kuka nyt juovuksissa lähtee jumppaan?

Eikä mitä, täytyy ostaa joku jäsenyys että pääsee pari kertaa kuussa tunnin kestävälle tunnille..

Vierailija
5/118 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta juoksukengät ja aloita juoksu.

Vierailija
6/118 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis tuhannen pöydässä.. Kännissä?

Kuka nyt juovuksissa lähtee jumppaan?

Eikä mitä, täytyy ostaa joku jäsenyys että pääsee pari kertaa kuussa tunnin kestävälle tunnille..

Pöydässä= pöhnässä. (puhelintaan ei tunnista hienompien ihmisten sanoja)

Vierailija
7/118 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa käyttää käteistä ja säästää jäämät purkkihin. 

Vierailija
8/118 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta juoksukengät ja aloita juoksu.

No ei mua kiinnostaisi juosta, vaan käydä jumpassa sillä välin kun poika on omissa harkoissaan.

Vierailija
9/118 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi siis sun pitää alkaa käymään kalleimmalla mahdollisella salilla?

Vierailija
10/118 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlistä saa hyvät halvalla

Vierailija
11/118 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa käyttää käteistä ja säästää jäämät purkkihin. 

Ja sittenkö maksaisit 900€ vuodessa siitä että pääset kerran viikossa jumppaan..?

Vierailija
12/118 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä harrastan piirtämistä, vesivärimaalausta, kirjoittamista ja luonnossa liikkumista.

Olen köyhä, mutta papereihin, väreihin ja siveltimiin ei paljoa rahaa mene. :)

Vierailija
13/118 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvää päivää taas..... Ilmaiseksi voi harrastaa kävelyä, lenkkeilyä, luistelua(jos omistaa luistimet, kirpparilta saa 10€) kotijumppaa jne. Mistä näitä valittajia sikiää?

Vierailija
14/118 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi siis sun pitää alkaa käymään kalleimmalla mahdollisella salilla?

Koska se on samassa rakennuksessa kuin pojan harrastus.

Oisko ehkä ihan kiva kun saisi maksettua sen yhden kerran aina.. Mutta että pitäisi hankkia se 80 euroa kk jäsenyys..

Vierailija
15/118 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä harrastan piirtämistä, vesivärimaalausta, kirjoittamista ja luonnossa liikkumista.

Olen köyhä, mutta papereihin, väreihin ja siveltimiin ei paljoa rahaa mene. :)

Joo ja minä siivoamista ja ruoanlaittoa ja ulkoilua mutta ei nyt ihan siitä oo kyse..

Kuka hitto tuollaisissa käy???

Vierailija
16/118 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisilla nyt vaan on parempi palkka tai muuten vain enemmän rahaa. Mä maksan treenaamisesta 140 euroa kuukaudessa.

Vierailija
17/118 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvää päivää taas..... Ilmaiseksi voi harrastaa kävelyä, lenkkeilyä, luistelua(jos omistaa luistimet, kirpparilta saa 10€) kotijumppaa jne. Mistä näitä valittajia sikiää?

Joo, mä luistelen noin joka toinen päivä lasten kanssa, kiitos. Hiihdän samoin.

Mutta kuka jumantsukka pystyy käymään niin paljon jumpissa ja kuntosalilla että 80 euroa kk on hyvä hinta..

Vierailija
18/118 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisilla nyt vaan on parempi palkka tai muuten vain enemmän rahaa. Mä maksan treenaamisesta 140 euroa kuukaudessa.

No joo, ehkä mä maksaisin tuon jos käyn päivittäin salilla tai jumpassa, mutta kerran viikkoon ei voi käydä ja maksaa sitä yhtä jumppaa.. Aina pitää ostaa joku jäsenyys..

Vierailija
19/118 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkkeilen, valokuvaan ja teen käsitöitä kierrätysmateriaaleista. Olen köyhä.

Vierailija
20/118 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hölöpölö. Et sitten muuta keksinyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi