Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miksi näen jatkuvasti entisestä koulukiusaajasta unta? mistä tää johtuu?

Vierailija
09.02.2018 |

Siis joka hemmetin kerta se kiusaaja on siinä todella ihana. Siis unessa. Ei todellisuudessa. Ja aina mä oon joka unessa oon sen kainalossa ja kuuntelen sen sydämmen ääntä ja sit vaan rauhoitun jotenkin kummallisesti. Joka unissa sama kaava. Aina meillä on mukaavaki yhdessä. Mut todellisuudessa koko kyseisen ihmisen en tule toimeen ja jopa se on halunnut että minä kuolisin. Ärsyttää ja masentaa kun näen tuollaisia unia ja sitten uni katkee ja tulee kamala kiukku,ärsytys, ihan tajuton ikävä.....

Toivoisin et nää unet vaa loppuis joskus mutta miten????

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!!!!!!

Vierailija
2/10 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näen ihan samanlaisia unia! Varmaankin siksi, että toivoisin voivani muuttaa mennyttä, että mut olisi hyväksytty silloin ja olisin nyt ehkä onnellisempi aikuinen. Oikeastaan se kiusaaja ei henkilönä varmaan liity mihinkään mitenkään, se vain edustaa sitä tiettyä ongelmaa. En itse anna noille unille juuri painoarvoa enää, tai ainakin yritän olla antamatta. Vain nykyisyyteen voi vaikuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkimaailmassa olette ystäviä, kaikki olemme. Jostain syystä tässä todellisuudessa ette ole, jotain vanhaa karmaa välillänne.

Molemminpuolinen anteeksianto.

Vierailija
4/10 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö muka kellään oo samalaisia kokemuksia??

Vierailija
5/10 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse näin entisestä kiusaajasta unia, joissa se oli ihan samanlainen kuin tosielämässä. Viimeinen uni, jonka hänestä näin, niin siinä mätkin ja röykytin häntä oikein kunnolla pataan. Varmaan kaikki vanhat patoumat kerralla. Sen jälkeen alitajunta oli ehkä käsitellyt asian loppuun, eikä ole enää vaivannut tyypillä.

Vierailija
6/10 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat lutkuttaa sen meisseliä.

Vierailija
7/10 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet psyykkisesti nyt niin vahvoilla, että alitajuntasi kykenee käsittelemään kiusatuksi tulemisen tunteita. Jos olisit heikommassa jamassa, alitajuntasi pyrkisi painamaan koko asian unohduksiin.

Olisitko nyt niin vahva, että voisit jopa puhua suoraan tuolle kiusaajalle? Sano vaikka, että hänen tekonsa ja sanansa ovat ahdistaneet sinua todella paljon, mutta nyt et enää voi antaa niille minkäänlaista huomiota tai arvoa. Vaikka kiusaaja kommentoisi tuohonkin ikävästi, kävelet vain pois ja oikeasti annat hänen sanojensa vain lipua ilmaan kevyinä, täysin ilman minkäänlaista painoarvoa.

Unessasi olet häntä lähellä ja ystävällinen. Ehkä sinä alitajuisesti jopa säälit kiusaajaasi, joka on niin raukkamainen ja heikko, että kiusaa toisia.

Vierailija
8/10 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaatko sinä jännää miestä?

Vierailija
9/10 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on outoa. Mulla on vanhempi, joka on todennäköisesti narsistinen. Mulla on pahoja traumoja hänen takiaan ja koko elämä on ollut vaikeaa. Silti näen joskus unia, missä kaikki on hyvin ja tosi idyllistä. Hereillä ollessa saatan kuulla pilkkaavia ääniä.

Ajattelen, että tuo "persoona" mun sisällä, joka edustaa tätä vanhempaa, on oikeasti vain osa mua. Haluan olla sovussa itseni kanssa.

Se oli aluksi outoa. Näin pitkään pelkkiä painajaisia, mutta viime vuosina alkoi nämä hyvät unet. Päätin, että hyvä on, voin olla ystävä tämän aivoissani olevan persoonan kanssa. Se on osa mua, eikä se ihminen oikeasti. Kaikki kokemani pelko ja ahdistus on luoneet mun sisääni tämmöisen ylimääräisen mörön. Mutta koska se on osa mua, se ei lopulta kykene samaan pahuuteen kuin esikuvansa.

Mä tietty en ole enää ollut pitkään aikaan missään tekemisissä tämän vanhemman kanssa. Onneksi. Painajaiset ja äänet vainosi mua pitkään, mutta kun aloin pääsemään parempaan kuntoon, unista tuli positiivisempia. Outoa se on.

Vierailija
10/10 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluat lutkuttaa sen meisseliä.

Suksipas nyt niillä sun suksilllas kuusee !!!