Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin kohtelias miehelle kaupassa ja sen jälkeen se seuras mua kotiovelle asti

Vierailija
09.02.2018 |

Menin tuossa pari päivää sitten kauppaan ja kaupan ovelle tuli just samaan aikaan joku mies joka oli menossa myös kauppaan. Hän avasi mulle oven ja kiitin kohteliaasti tottakai, samalla sitten vastavuoroisesti avasin hänelle sen sisemmän oven.

Tein ostokset, sama äijä oli mun edellä kassajonossa mutta ei puhunut mitään. Se lähti kaupasta pois pari minuuttia ennen mua. Maksoin ja lähdin kävelemään kotiin (matkaa 100m).

Just kun pääsin kotiovelle (tai siis alaovelle, kerrostalo) niin auto ajaa viereen ja se sama ukko jonka kohtasin kaupassa on siellä. Auton ikkuna aukeaa. Keitätkö kahvit? Joo sori en keitä. No haluuks lähtee kahville johonkin? En mä oo lähdössä mihinkään, oon menossa kotiin. Hei lähtisit nyt, eiks tuossa oo lähellä toi yks paikka? Joo niin taitaa olla mutta en mä nyt lähde. No mitäs me sit tehdään? Ei me nyt varmaan tehdä mitään. Hei anna numeros! En mä nyt vaihtele numeroita. No ota tästä mun numero! En mä tarvi sitä. No miten me sit päästään kahville? Huokaus.

Äijä siinä jankutti aikansa, kunnes ajattelin että otan sen käyntikortin vastaan niin pääsen tyypistä siististi eroon. Mulla on sosiaalisten tilanteiden pelkoa, joten en mä uskalla alkaa vittuilemaan, vaikka joku muu oliskin varmaan sanonut suoraan että lähde nyt pappa vittuun siitä. No, tuossa oli mulla juonena että saan tietooni että kuka toi on, mutta hän ei saa tietoonsa että kuka mä olen. Ennen kun joku sanoo että no toi tyyppi nyt ainakin tietää missä asut niin tää on iso rappu missä asuu ihan hitosti porukkaa ja oon just muuttamassa pois, laatikot jo pakattuna. Eli ei mitään väliä.

Olen siis 25v ja tää ukko noin 50-54v. Mitä tästä opin? Älä ole kohtelias kun tottakai joku käsittää väärin. Ei vaan ennen oo käynyt mitään vastaavaa.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia ei kannata olla kohtelias tuntemattomille miehille.

Vierailija
2/41 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko kovat luulot herralla jos luuli että lähdet tuosta vaan tuntemattoman vanhan ukon kanssa kahville tai päästäisit sen asuntoosi. Ja tuollainen ikäerokin on todella huomattava, hän varmasti huomasi että olet todella nuori häneen verraten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tän takia mä en lähesty naisia kun pelkään, että he ahdistuvat tai pelkäävät.

Joo, älä todellakaan lähesty, jos et kerran käsitä yhtään, mikä tuosta tilanteesta ja lähestymisestä teki epänormaalin ja pelottavan naiselle.

Vierailija
4/41 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, älä todellakaan lähesty, jos et kerran käsitä yhtään, mikä tuosta tilanteesta ja lähestymisestä teki epänormaalin ja pelottavan naiselle.

Ei kyllä mä ymmärsin sen. Tarkoitin noin yleisesti en lähesty vaikka nainen katsoisi minua pitkään ja hymyilisi.

Vierailija
5/41 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt väitä, ettet tajua mikä tuossa tilanteessa oli vikana?

Vierailija
6/41 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök. On niillä papparaisilla kyl kovat luulot itsestään. Se on tullut nähtyä monta kertaa. Googlasitko muuten tyypin? :D

Vierailija
7/41 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä mä ymmärsin sen. Tarkoitin noin yleisesti en lähesty vaikka nainen katsoisi minua pitkään ja hymyilisi.

Hyvä. Ei nimittäin kannata lähestyä, vaikka toinen katsookin pitkään ja hymyilee, jos ei osaa muuta tapaa lähestyä kuin tuon ap:n kuvaaman esimerkin.

Vierailija
8/41 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo pitää olla jotenkin pimee, jos edes ehdottaa, että pääsät  kenet tahansa  heti kotiisi "päiväkahveille".

Vierailija
9/41 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Vähän sama kun kerran otin mieheltä juoman ku "se on juomaa vaan, otanyt ota mä tarjoon otanyt". Juttelin kohteliaasti juoman ajan, mitään en antanut ymmärtää. Kun olin lähössä, niin raivo repes. Olinki ruma *uora. En tosiaankaan enää halua keneltäkään juomaa tai kontaktia, kiitos. Ei mun mielenterveys kestä mitään ison miehen aggressiivista haukkumista ihan tosta noin vaan, kuka muka puhuu kilteille ihmisille noin?

Vierailija
10/41 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma ettei ollut 55v?

Vierailija
11/41 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi just uollein mutta se oli puumanainen.

Vierailija
12/41 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yök. On niillä papparaisilla kyl kovat luulot itsestään. Se on tullut nähtyä monta kertaa. Googlasitko muuten tyypin? :D

Juu googlasin. Löytyi työpaikka jne. Kysyin yhdeltä tutulta mieheltä joka on samalla alalla töissä että tietääkö se mahdollisesti tälläistä ukkoa ja se tunnisti sen. Ei ilmeisesti paremmin tunne mutta tietää kuitenkin jotenkin. Sanoi mulle että: "Jos tulee jotain ongelmia sen kanssa niin kerro mulle niin mä hoidan tilanteen". :D

-AP

Vierailija
13/41 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta on.

En tiedä miten joku +50v mies voi edes tosissaan ajatella että saa tuosta vaan treffikumppanikseen kenet tahansa nuoren naisen?

Joskus parikymppisenä treffisivustoilla tuli ihan tolkuttomasti ehdotuksia +50v miehiltä, kaikki olivat tietenkin "nuorekkaaksi kehuttuja" Joo niinpä juu. Tunnen kyllä nuorekkaita viiskymppisiä mutta kyllä ylivoimaisesti suurin osa sen ikäisistä on ihan ikäisensä oloisia eikä millään tavalla nuorekkaita.

Vierailija
14/41 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaisin, että tuo on yhdenlaista vallankäyttöä. Mies yritti saada sinut treffeille painostamalla ja käyttämällä väsytystaktiikkaa. 

Ehkä hän on elämässään tottunut siihen, että kaiken saa painostamalla, pakottamalla tai maksamalla. 

Vierailija
15/41 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sitä ikinä pääsee treffeille, jos kumpikaan ei ikinä uskalla tehdä aloitusta? Minulle tuollainen kohtaaminen ei olis ollut mikään ongelma: joko olisin lähtenyt kahville tai en, mutta ei mulle ole vaikeeta myöskään sanoa ei kiitos ja jatkaa matkaa. 

Vierailija
16/41 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kans kävi kerran nuorena tyttönä ku istuin junaa odottamassa niin, että siihen mun viereen istahti arviolta 50-60v. pyöreähkö mies. Se alkoi juttelemaan ja aattelin et mikäs siinä, voihan sitä mukavikseen jutella vierustoverin kanssa... Tyyppi vaikutti aluksi tosi kivalta, kertoi esim. ikäluokkaani kuuluvasta pojastaan joka sattui olemaan samalla alalla kuin minä. Sitten juna jo tulikin ja sanoin, että "oli kiva jutella, hyvää matkaa ja heippa". Tää äijä kehtasi sanoa siihen, että "niinpä olikin, että voisinko saada numerosi, ois kiva viedä tuollainen nätti ja fiksu tyttö vaikkapa ulos syömään joskus". Menin niin hämilleni, taisin sönköttää vaan jotain "juu-ei" tyylistä. :D Tiedä sitten vaikka tyyppi ois kaavaillut treffejä minulle ja hänen pojalleen, mutta todennäköisesti kuitenkin minulle ja hänelle. :D :D

Vierailija
17/41 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille ei tosiaan kannata olla erityisen ystävällinen, luulevat heti jotakin enemmän. Neutraali kohtelias viileys saa riittää.

Vierailija
18/41 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut vaan käsittää väärin ihan pienistäkin eleistä. Monetkaan tuon ikäiset miehet ei varmaan saa nuorilta naisilta huomiota, joten voin kuvitella että tuollainen tapaus missä nuori nainen avaa vanhalle miehelle oven oli hänelle ihan uskomaton kokemus mitä ei tapahdu jokapäivä. Sitten äijä heti olettaa että no niin, nyt on varma pano!

Vierailija
19/41 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tuon takia minä en ole ystävällinen koskaan tuntemattomalle miehelle. Liian monta ikävää kokemusta takana. Nuorempana en tätä vielä ymmärtänyt ennen kuin huomasin samojen miesten tupsahtavan yllättäen sattumoisin muka samaan paikkaan, jossa kerroin käyväni tai jonne kerroin olevani menossa. Nämä paikat saattoivat olla 200 km päässä paikasta, jossa olin keskustellut miehen kanssa tai talon, jossa asuin takana kulkeva pyörätie, työpaikka, ja ties mikä. Olen oppinut olemaan miehille varmuuden vuoksi tosi nyrpeä, myös kotona. Aina jos kotonakaan on vähänkin mukava, on kohta käsi perseessä.

Vierailija
20/41 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, tämä oli nyt sitten vissiin sitä "MeToota", eli ahdistelua?

Mies viehättyi sinusta, keräsi rohkeutta ja teki aloitteen. Sinä et ollut kiinnostunut, vaan torjuit hänet, mihin sinulla oli toki oikeuskin.

Pitäisikö siis varmuuden vuoksi olla tyly kaikille, jotta kukaan ei vahingossakaan ihastu ja tee aloitetta? Olisiko sellainen maailma hyvä?

Breaking news: Se oli vaan lajitoverisi joka halusi tehdä tuttavuutta sinun kanssa, ei sen vakavampaa. Kokemasi asia oli osa normaalia ihmiselämää. Jos kukaan ei koskaan tekisi aloitteita, ihmiset olisivat yksinäisiä erakoita ja kuolisivat lopulta sukupuuttoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi