Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen mies, mutta

Vierailija
09.02.2018 |

henkisesti olen nainen.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaa mitä?

Vierailija
2/23 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran olet mies, niin miten voisit edes teoriassa olla henkisesti nainen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaako ap naisten ja miesten rooleja ja niiden mukaista käytöstä?

Vierailija
4/23 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittaa mitä?

Tarkoittaa sitä, että minulla on penis, mutta minulla ei ole vaginaa eikä muita naisen sukupuolielimiä, mutta silti koen henkisesti, että olen nainen. Henki taas on ihmisen korkein kokemisen ja ajattelun tila. Voidaan ajatella, että henki on tila jossa irtaudutaan ruumiin himoista ja ollaan ainoastaan henkisiä olentoja.

Vierailija
5/23 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla voi olla feminiinisiksi luokiteltavia luonteenpiirteitä, mutta se ei tarkoita että olisit "henkisesti nainen".

Vierailija
6/23 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittaa mitä?

Tarkoittaa sitä, että minulla on penis, mutta minulla ei ole vaginaa eikä muita naisen sukupuolielimiä, mutta silti koen henkisesti, että olen nainen. Henki taas on ihmisen korkein kokemisen ja ajattelun tila. Voidaan ajatella, että henki on tila jossa irtaudutaan ruumiin himoista ja ollaan ainoastaan henkisiä olentoja.

Miksi ihmisen korkein henkinen tila olisi sukupuolittunut? Sukupuoli kuuluu nimenomaan ruumiilliseen tilaan. Irtaudu siitä kokonaan.

Vierailija
7/23 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitatko kikulin jalkoväliin ja kävelet korkkareilla pitsipöksyt jalassa.

Vierailija
8/23 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittaa mitä?

Miksi ihmisen korkein henkinen tila olisi sukupuolittunut? Sukupuoli kuuluu nimenomaan ruumiilliseen tilaan. Irtaudu siitä kokonaan.

Jos korkein henkinnen tila ei ole sukupuolittunut niin mitä silloin ollaan? Pelkästään ihmisiä? Millainen on ihminen?

Vierailija
9/23 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitatko kikulin jalkoväliin ja kävelet korkkareilla pitsipöksyt jalassa.

En, koska en ole fyysisesti nainen.

Vierailija
10/23 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko transnainen ja jos olet, miksi pidät itseäsi miehenä?

Vierailija
11/23 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittaa mitä?

Jos korkein henkinnen tila ei ole sukupuolittunut niin mitä silloin ollaan? Pelkästään ihmisiä? Millainen on ihminen?

Niin, pelkästään ihmisiä. Irtauduttu erottelevista kategorisoinneista.

Vierailija
12/23 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet henkisesti nainen, niin millä tasolla olet mies?

Vierailija
13/23 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet henkisesti nainen, niin millä tasolla olet mies?

Biologisesti olen mies.

Vierailija
14/23 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittaa mitä?

Niin, pelkästään ihmisiä. Irtauduttu erottelevista kategorisoinneista.

Mitä tarkoittaa, jos ollaan irtauduttu erottelevista kategorisoinneista ja miten määrittelet itsesi sen jälkeen?

Vierailija
15/23 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko transnainen ja jos olet, miksi pidät itseäsi miehenä?

En ole transnainen vaan biologisesti mies, mutta koen itseni henkisesti naiseksi.

Vierailija
16/23 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko siis mielestäsi syntynyt väärään sukupuoleen? Haluaisitko korjata itsesi naiseksi?

Vierailija
17/23 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sitten olet mieleltäsi?

Onko mieli ja henki sama asia?

Vierailija
18/23 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisitko olla myös biologisesti nainen? Miten "henkisesti nainen" ilmenee sinussa ja miten se eroaa siitä, mitä olisit, jos olisit "henkisesti mies"? 

Vierailija
19/23 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sitten olet mieleltäsi?

Onko mieli ja henki sama asia?

Ei tietenkään. Mieli ja henki eivät ole sama asia.

Vierailija
20/23 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko siis mielestäsi syntynyt väärään sukupuoleen? Haluaisitko korjata itsesi naiseksi?

En ole mielestäni syntynyt väärään sukupuoleen, koska kukaan ei voi syntyä väärään sukupuoleen. En haluaisi korjata itseäni naiseksi. Olen biologisesti mies, mutta koen olevani henkisellä tasolla nainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme