miksei sisustaessa mietitä millaisen miehen sinne haluaa?
Jos miehen tyyli eroaa sisustuksesta niin ero on varma.
esim. vaaleanpunaiseen sisustukseen sopii vaaleahiuksinen mies joka käyttää aina pukua.
esim2. jos omistaa säkkituolin niin tumma ylipainoinen mies jolla on parta ja verkkarit on paras.
kertokaa miten yhdistelette miehen sisustukseen.
Kommentit (40)
No mulla on vaaleat katot ja tapetit, mun mies kyllä hukkui niihin nuorempana, onneksi nyt on tullut harmaata, niin erotan paremmin. Annan hänen liikuskella vai niissä tiloissa, jotka mätsäävät hänen kulloiseenkin asuunsa. Mutta on tää vaikeeta. Kun ei aina naysaa!
Vierailija kirjoitti:
No mulla on vaaleat katot ja tapetit, mun mies kyllä hukkui niihin nuorempana, onneksi nyt on tullut harmaata, niin erotan paremmin. Annan hänen liikuskella vai niissä tiloissa, jotka mätsäävät hänen kulloiseenkin asuunsa. Mutta on tää vaikeeta. Kun ei aina natsaa!
Voi voi, ei natsannut kaikki sanatkaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä peitän miehen naamioverkolla, niin ei pistä kovasti silmään.
Hyvä idea! Pirkan niksipalstalle heti tämä.
Vierailija kirjoitti:
Militaria sisustus vai yleinen luonto teema?
ap
Minulla oli niinpäin, että ensin oli mies ja sen ympärille tää sisustus on rakennettu vuosien saatossa. Muuten kiva, mutta ei voi vaihtaa miestä, kun menisi koko sisustus uusiksi. Tuskin toista noin samanlaista löytyisi ja jos löytyisi, niin mikä järki olisi vaihtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Pintamateriaalit ovat semmoisia luonnonläheisiä, joten naamioverkko sulauttaa miehen mukavasti sisustukseen. Kerran lasten yksi kaveri kyllä säikähti olkkarin nurkassa kyljöttävää miesti, luuli möröksi.
Jos käyttää tuota naamioverkkoa, niin kannattaa antaa miehelle sitten pilli oluenjuontiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Voihan sen naamioida vaikka kukkaverhokuviolla tai sohvan väriin sointuvalla huovalla, jossa silmien kohdalla verkkoa.
Jos tuo naamioverkko on liian rustiikkinen omaan tyyliin, niin torkkupeittoakin voi kokeilla. Sen kanssa vain naama jää näkyviin, ellei sitten leikkaa peittoon silmänreikiä ja ehkä sitä pilliaukkoakin. Sipsejä voi rouskutella peiton alla.
Mulla juuri remontti menossa. Ehkä pitäisi siis remontoida niin, että joku ihana kiltti mies viihtyisi hyvin, eikä menisi pois. Hmm... tässä on muuten ajatusta. Verstashuone pitänee laittaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Pintamateriaalit ovat semmoisia luonnonläheisiä, joten naamioverkko sulauttaa miehen mukavasti sisustukseen. Kerran lasten yksi kaveri kyllä säikähti olkkarin nurkassa kyljöttävää miesti, luuli möröksi.
Jos käyttää tuota naamioverkkoa, niin kannattaa antaa miehelle sitten pilli oluenjuontiin.
Tuo pilli on hyvä! Mites sitten se pissakakka puoli? Onko kissanhiekka hyvä? Vai vaan pahnoja kuten sioille yleensä?
Minulla skandinaavinen sisustus ja mies ulkomaalainen. Tämmöinen mix&match-tyyli näyttää hyvältä ja tässä on kiinnostavaa kerroksellisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Tuo pilli on hyvä! Mites sitten se pissakakka puoli? Onko kissanhiekka hyvä? Vai vaan pahnoja kuten sioille yleensä?
Kyllä meillä mies vessaan päästetään, siellähän ei kukaan katsele! Tai jos oikein rumaa salihousua on yllä, niin kyllä se ajatuskin niistä mun kotispassa on liikaa. Silloin ihan nätisti ohjaan miehen ulos tarpeilleen. Saa vähän raitista ilmaa samalla, kun välillä on vähän ummehtunut ilmapiiri siellä verkon alla.
Vierailija kirjoitti:
Minulla skandinaavinen sisustus ja mies ulkomaalainen. Tämmöinen mix&match-tyyli näyttää hyvältä ja tässä on kiinnostavaa kerroksellisuutta.
Kyllä kivat kontrastit on aina paikallaan. Ja mielellään jotain vanhaa ja perittyä, vaikka omaisuus.
Aattelin sisustaa miehen kanssa yhdessä.
Olen ostanut hyvän kuoren, jossa on sisustusta kyllä, mutta miehen kanssa voidaan tehdä siitä parempi molempia miellyttävä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Kyllä meillä mies vessaan päästetään, siellähän ei kukaan katsele! Tai jos oikein rumaa salihousua on yllä, niin kyllä se ajatuskin niistä mun kotispassa on liikaa. Silloin ihan nätisti ohjaan miehen ulos tarpeilleen. Saa vähän raitista ilmaa samalla, kun välillä on vähän ummehtunut ilmapiiri siellä verkon alla.
Tuleeko ihan kutsumalla sisään takaisin vai pitääkö houkutella sillä oluella? Usein on vaarana, että on sotkenut itsensä johonkin ulkona tapaamaansa narttupuoliseen. Näin olen ymmärtänyt kanssasisustajien puheista. Meillä on kyllä kivasti sisällä viihtyvä, viluinen, kevyesti pukeutunyt yksilö. Ihan suomalaista perimää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Tuleeko ihan kutsumalla sisään takaisin vai pitääkö houkutella sillä oluella? Usein on vaarana, että on sotkenut itsensä johonkin ulkona tapaamaansa narttupuoliseen. Näin olen ymmärtänyt kanssasisustajien puheista. Meillä on kyllä kivasti sisällä viihtyvä, viluinen, kevyesti pukeutunyt yksilö. Ihan suomalaista perimää.
Kyllä tuo aina tulee ihan itsekseen sisälle ja solahtaa sitten sinne naamioverkon alle huomaamattomasti.
Minulla on beessi sisustus, ja haussa peesi mies.