6 minuutin kuluttua pääsen töistä, kurvaan suoraan alkoon ja haen 3:n litran hanapakkauksen valkkaria!
Kommentit (11)
Hyvä sä!
Mä ennakoin. Hain tonkkani jo eilen. Saan tänään kello 16.30 viileän lasillisen viiniä. Hörpötän sen ja eikun saunaan lillumaan ja sitten ruokaa ja lisää viiniä.
Osta jotain kunnon juomaa kyytipojaksi, valkkarista tulee vaan pöhnä.
HohhoijakkaaSinua kirjoitti:
Alkoholisti olet kun noin aikaa laskeskelet. Huomenna oksu lentää. Voivoi.
Kukahan se tässä alkoholisti on, kun noin tarkkaan mietit toisten juomia ja elämää?
Vierailija kirjoitti:
Hyvä sä!
Mä ennakoin. Hain tonkkani jo eilen. Saan tänään kello 16.30 viileän lasillisen viiniä. Hörpötän sen ja eikun saunaan lillumaan ja sitten ruokaa ja lisää viiniä.
Itse en ehtinyt eilen alkoon, jääkaapissa on onneksi vielä vajaa tonkka, joten saa onneksi heti viileänä nauttia ekat lasilliset.
Hyvää viikonloppua meille!
Ap
P.s. ei lennä oksu huomenna!
Pienestä toiset ovat iloisia. Mutta kuten kakkonen kommentoi, niin kyllä tuossa hieman alkoholistin elkeitä on.
Tulen taistelemaan sen asian eteen että viinejä ei tule ruokakauppoihin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä sä!
Itse en ehtinyt eilen alkoon, jääkaapissa on onneksi vielä vajaa tonkka, joten saa onneksi heti viileänä nauttia ekat lasilliset.
Hyvää viikonloppua meille!
Ap
P.s. ei lennä oksu huomenna!
Juu. Kiitos! Hyvää viikonloppua vaan meille ja kaikille muillekin!
Eiköhän me osata jo tonkkiamme tyhjentää, ettei oksu lennä. Amatöörit oksentelee.
Vierailija kirjoitti:
Tulen taistelemaan sen asian eteen että viinejä ei tule ruokakauppoihin
Oikein taistelemaan. :D Peitset tanassa valmiina hyökkäykseen?
Onko se silleen, että olet siellä ruokakauppojen lastauslauturilla estämässä kulketuksia? Pää poikki!
Mulla vp vkl ja tän postauksen luettuani lähden kyllä kanssa alkoon ja haen sen tonkan!
Alkoholisti olet kun noin aikaa laskeskelet. Huomenna oksu lentää. Voivoi.