miksei sisustaessa mietitä millaisen miehen sinne haluaa?
Jos miehen tyyli eroaa sisustuksesta niin ero on varma.
esim. vaaleanpunaiseen sisustukseen sopii vaaleahiuksinen mies joka käyttää aina pukua.
esim2. jos omistaa säkkituolin niin tumma ylipainoinen mies jolla on parta ja verkkarit on paras.
kertokaa miten yhdistelette miehen sisustukseen.
Kommentit (40)
Ystävä sisusti kotinsa värianalyysinsä perusteella. Sain hyvät naurut, kun ystävä rakastui ja kiikutti miehen värianalyysiin. Onneks mies sopi sisustukseen:)
No mä olin nuori ja ajattelematon, enkä osannut ajatella näin pitkälle. Kyllähän nämä ristiriitaisuudet sisustuselementeissä alkoi pidemmän päälle käydä kestämättömiksi. Pakko oli laittaa mies toiseen kotiin, minne onkin solahtanut ilmeisen hyvin. Mutta nyt mulla on identiteetti- ja sisustuskriisi. Kun vihdoinkin aloin hahmottaamaan, mikä ei ainakaan sovi yhteen, niin nyt kun ei ole sitä vertailukohdetta, niin en oikein itsekkään hahmota mikä olis oikeastaan hyvä! Vai pitäiskö tätä ongelmaa tosiaankin lähestyä samoin kuin joku tuolla ylempänä, että ensin pitää tietää minkälaisen miehen tänne haluaisi hiihtelemään ja sitten sisustaa tämä koti kohteelle houkuttelevaksi?
Tämä ketju kertoo kaiken palstan naisista. Mies on vain se pakollinen paha, jopa sisustus on naiselle tärkeämpää. Vaikka heitättekin mukahauskana läppänä tätä juttua, taustalla on kuitenkin suurempi totuus jota ette itse edes ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
No mä olin nuori ja ajattelematon, enkä osannut ajatella näin pitkälle. Kyllähän nämä ristiriitaisuudet sisustuselementeissä alkoi pidemmän päälle käydä kestämättömiksi. Pakko oli laittaa mies toiseen kotiin, minne onkin solahtanut ilmeisen hyvin. Mutta nyt mulla on identiteetti- ja sisustuskriisi. Kun vihdoinkin aloin hahmottaamaan, mikä ei ainakaan sovi yhteen, niin nyt kun ei ole sitä vertailukohdetta, niin en oikein itsekkään hahmota mikä olis oikeastaan hyvä! Vai pitäiskö tätä ongelmaa tosiaankin lähestyä samoin kuin joku tuolla ylempänä, että ensin pitää tietää minkälaisen miehen tänne haluaisi hiihtelemään ja sitten sisustaa tämä koti kohteelle houkuttelevaksi?
Niin vähän niinkuin miesansa! Tai hiirenloukku miehille! Pidä ovesi auki rohkeasti ja katso millainen mies alkaa pyrkiä sisään. Testaat sitten vähän, värejä ja käyttökelpoisuutta ja sitten vasta päätät pidätkö tuon uuden sisustuselementin vai et!
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju kertoo kaiken palstan naisista. Mies on vain se pakollinen paha, jopa sisustus on naiselle tärkeämpää. Vaikka heitättekin mukahauskana läppänä tätä juttua, taustalla on kuitenkin suurempi totuus jota ette itse edes ymmärrä.
Totuus on se, ettei tosikkoa miestä kannata ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Juu, tarkoituksena ei ollenkaan ollut irvailla vakavasti sisustukseen suhtautuvia, vaan ihan oikeasti oli se, että sisustus on aina naiselle (ja me naisethan ollaan kaikki ihan samanlaisia, niinkus tiiät) tärkeämpää kuin mikään muu. Hienosti uhriuduttu siellä!
Asun kaksiossa eikä tänne mikään mies mahdu. Tein vasta täysremontin ja sisustin juuri mieleisekseni. Jos nyt mies löytyy, niin katsotaan uusi ja isompi yhteinen koti, ja laitan oman asuntoni vuokralle.
Vierailija kirjoitti:
Asun kaksiossa eikä tänne mikään mies mahdu. Tein vasta täysremontin ja sisustin juuri mieleisekseni. Jos nyt mies löytyy, niin katsotaan uusi ja isompi yhteinen koti, ja laitan oman asuntoni vuokralle.
Miehiähän on vaikka minkä kokoisia. On toki isoja, joita on vaikea saada mahtumaan, mutta on myös näppäriä pieniä kokoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehiähän on vaikka minkä kokoisia. On toki isoja, joita on vaikea saada mahtumaan, mutta on myös näppäriä pieniä kokoja.
Mulla on tavaraa paikat täynnä, ei tänne enää kenenkään miehen tavarat mahdu.
Aina kun treffit on eronneen yh-äidin luona, niin pukeudun mystiseksi hopeiseksi diskomieheksi. Mätsää hopean, kalkkimaalin ja sisustustekstien kanssa niin, että sydämet silmissä on nainen välittömästi.
Olen viitisen vuotta sisustanut asuntoa ihan värikartan mukaan violettia miestä ajatellen, mutta ei ole vielä sellaista löytynyt. Täällä voi ilmoittautua!
Vierailija kirjoitti:
Olen viitisen vuotta sisustanut asuntoa ihan värikartan mukaan violettia miestä ajatellen, mutta ei ole vielä sellaista löytynyt. Täällä voi ilmoittautua!
Hopeavesimyrkytys saattaa tehdä ihon sellaiseksi violetihtavan harmaaksi. Olisko siinä jotain.
Vierailija kirjoitti:
Joku joka kopioi tyylinsä Princeltä!
Miehessä tärkeintä on muunneltavuus. Oman mieheni runsas, karvainen ja lämmin talvityyli saa piakkoin vaihtua muun sisustuksen kanssa keväisen raikkaaksi ja keveäksi. Jonkin verran tämä vaatii aina ennakointia; olen vähentänyt hänen ravinnostaan jo vuodenvaihteessa toisen saunaoluen ja vaihtanut limut kevytversioihin, jotta on sitten valmis kodin kevätilmeeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kuule, miehen voi ottaa ihan paljaana. Siis ilman tavaroita ja lisävarustuksia, ihan perusmailli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kuule, miehen voi ottaa ihan paljaana. Siis ilman tavaroita ja lisävarustuksia, ihan perusmalli.
Ja sitten on myös ns. matkamalleja. Vain tarvittaessa otetaan esiin. Siinä on kyllä pieni koko plussaa.
Miten on, mahtuisko tämä sinne sun paikkoihin? Voit tietysti ottaa tavarat ensin pois sieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin vähän niinkuin miesansa! Tai hiirenloukku miehille! Pidä ovesi auki rohkeasti ja katso millainen mies alkaa pyrkiä sisään. Testaat sitten vähän, värejä ja käyttökelpoisuutta ja sitten vasta päätät pidätkö tuon uuden sisustuselementin vai et!
Aivan! Täytyykin ottaa mallia paratiisilinnuista! (paitsi vaihtaa naaraan ja uroksen paikkoja...)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kuule, miehen voi ottaa ihan paljaana. Siis ilman tavaroita ja lisävarustuksia, ihan perusmalli.
Ja sitten on myös ns. matkamalleja. Vain tarvittaessa otetaan esiin. Siinä on kyllä pieni koko plussaa.
Miten on, mahtuisko tämä sinne sun paikkoihin? Voit tietysti ottaa tavarat ensin pois sieltä.
Matkamalleissa on se huono puoli, etteivät aina palaa matkoiltaan toivottuun aikaan. Voi olla, että täytyy pitää limittäin kahta matkamallia.
Eikö se enempi mene niin, että nainen asuu pienessä vuokrakämpässä ja etsii miestä jolla on iso omakotitalo.
Pesänrakennusvietti puhkeaa kukkaan vasta parisuhteen alettua. Kaikki miehen karseat huonekalut kärrätään kierrätyskeskukseen ja samassa kuormassa tuodaan ihania löytöjä tilalle.
Maalia seiniin ja pitsiverhoa ikkunoihin.
Kaappeihin olen siivoillut tilaa ja pitkän tauon jälkeen olen virittänyt parisängyn, jos siihen toiseen puolikkaaseen löytyisi joku mies. Tosin sängyt vaihdan uudempiin vasta sitten, kun suhde alkaa vaikuttaa vakinaiselta, jotta mies saisi pehmeän tai kovan sängyn sen mukaan, mistä tykkää.