Mitä mieltä olet ihmisistä jotka ostavat vaatteensa urheilukaupasta tai partioaitasta?
Kommentit (31)
Ajattelen, että he ovat varakkaita. Itsekin ostaisin, jos olisi varaa. Siis lähinnä ulkoiluvaatteet. Eikä mitään XXL:n halpaa kökköä.
Itse ostan t-paitani lähinnä urheilukaupoista, vaikka en juuri urheile. Nämä paidat ovat usein paremmannäköisiä kuin normikauppojen vastaavat ja kestävät pesuakin paljon paremmin. Esim. Jackpotin ja Espritin paidat menevät nopeasti huonoon kuntoon, vaikka ne olisivat huollettuja täysin ohjeiden mukaan - ovat siis tehty yhden sesongin vaatteiksi. Vuosia vanha Altitude ei taas sitten ole mennyt miksikään, eikä Sastan, Haltin, Puman jne.
Vierailija kirjoitti:
Olen ostanut takin (canada goose) ja kengät (timberland) partioaitasta. Onko tämä ongelma?
Ja laukuin Vuittonilta sekä huivin Burberryltä?
Jotakin tekisi mieli sanoa valinnoista, mutta enpäs sano ääneen
Vierailija kirjoitti:
Luulevat olevansa jotainvitun tutkimusmatkailijoita.
Tämä :D Ihmisiä, joille se merkki on tärkeää ja esiintuominen. Sama se missä talvitakissa sitä 200m työmatkaa kävelee tai koiraa käyttää kusella illalla. Ja oma lajinsa on nämä kanat, jotka treenaa salilla merkivaatteissa..
Vierailija kirjoitti:
Kaikki vaatteensa? Riippuu varmaan myös ammatista.
Partio-Aittahan on erinomaisen perehtynyt liike harrastevälineiden ja käyttöä kestävien varusteiden ostoon. Itse viimeksi hankin vaelluskamppeeni sieltä, sekä Saksasta erikoisliikkeestä tilaamalla ja olin erittäin tyytyväinen.
Samat löydät halvempana Varustelekasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ostanut takin (canada goose) ja kengät (timberland) partioaitasta. Onko tämä ongelma?
Ei kauppa sinänsä ole onglema, mutta tuo cg on yksi epäeettisimmistä vaatteista minkä voit löytää.
Eli suomeksi niissä on oikean eläimen karvaa ja muita osia eli juuri niitä kannattaa ostaa?
Canada Goose, Arcteryx, North Face, Hanwag... kaikkia noita löytyy useita vaate- ja kenkäkaapista. Nakertaako köyhää vai mikä vaivaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulevat olevansa jotainvitun tutkimusmatkailijoita.
Tämä :D Ihmisiä, joille se merkki on tärkeää ja esiintuominen. Sama se missä talvitakissa sitä 200m työmatkaa kävelee tai koiraa käyttää kusella illalla. Ja oma lajinsa on nämä kanat, jotka treenaa salilla merkivaatteissa..
Eikö kaikki salikamppeet muka ole ns. merkkivaatteita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kauppa sinänsä ole onglema, mutta tuo cg on yksi epäeettisimmistä vaatteista minkä voit löytää.
Eli suomeksi niissä on oikean eläimen karvaa ja muita osia eli juuri niitä kannattaa ostaa?
Sitä oikeaakin eläinten karvaa tai untuvaa voi tuottaa enemmän tai vähemmän eettisesti.
CG-takin kantaja julistaa äänettömästi: eläinten kidutus on ok!
Mikä on ap:n mt-diagnoosi?