Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olet ihmisistä jotka ostavat vaatteensa urheilukaupasta tai partioaitasta?

Vierailija
09.02.2018 |

Todellisia juntteja.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saanko kysyä, miksi toisten ihmisten pukeutuminen herättää sinussa noin suuria tunteita?

Siksi että minulla on silmät päässä ja haju- ja kuuloaistikin toimii. Em. kammotukset usein haisevat ulolle ja se kahina on jatkuvaa.

Mikä on ap:n mt-diagnoosi?

Vierailija
22/31 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että he ovat varakkaita. Itsekin ostaisin, jos olisi varaa. Siis lähinnä ulkoiluvaatteet. Eikä mitään XXL:n halpaa kökköä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostan t-paitani lähinnä urheilukaupoista, vaikka en juuri urheile. Nämä paidat ovat usein paremmannäköisiä kuin normikauppojen vastaavat ja kestävät pesuakin paljon paremmin. Esim. Jackpotin ja Espritin paidat menevät nopeasti huonoon kuntoon, vaikka ne olisivat huollettuja täysin ohjeiden mukaan - ovat siis tehty yhden sesongin vaatteiksi. Vuosia vanha Altitude ei taas sitten ole mennyt miksikään, eikä Sastan, Haltin, Puman jne.

Vierailija
24/31 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ostanut takin (canada goose) ja kengät (timberland) partioaitasta. Onko tämä ongelma?

Ja laukuin Vuittonilta sekä huivin Burberryltä?

Jotakin tekisi mieli sanoa valinnoista, mutta enpäs sano ääneen

Vierailija
25/31 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulevat olevansa jotainvitun tutkimusmatkailijoita.

Tämä :D Ihmisiä, joille se merkki on tärkeää ja esiintuominen. Sama se missä talvitakissa sitä 200m työmatkaa kävelee tai koiraa käyttää kusella illalla.  Ja oma lajinsa on nämä kanat, jotka treenaa salilla merkivaatteissa..

Vierailija
26/31 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki vaatteensa? Riippuu varmaan myös ammatista.

Partio-Aittahan on erinomaisen perehtynyt liike harrastevälineiden ja käyttöä kestävien varusteiden ostoon. Itse viimeksi hankin vaelluskamppeeni sieltä, sekä Saksasta erikoisliikkeestä tilaamalla ja olin erittäin tyytyväinen.

Samat löydät halvempana Varustelekasta.

Vierailija
27/31 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ostanut takin (canada goose) ja kengät (timberland) partioaitasta. Onko tämä ongelma?

Ei kauppa sinänsä ole onglema, mutta tuo cg on yksi epäeettisimmistä vaatteista minkä voit löytää.

Eli suomeksi niissä on oikean eläimen karvaa ja muita osia eli juuri niitä kannattaa ostaa?

Vierailija
28/31 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Canada Goose, Arcteryx, North Face, Hanwag... kaikkia noita löytyy useita vaate- ja kenkäkaapista. Nakertaako köyhää vai mikä vaivaa?

Vierailija
29/31 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulevat olevansa jotainvitun tutkimusmatkailijoita.

Tämä :D Ihmisiä, joille se merkki on tärkeää ja esiintuominen. Sama se missä talvitakissa sitä 200m työmatkaa kävelee tai koiraa käyttää kusella illalla.  Ja oma lajinsa on nämä kanat, jotka treenaa salilla merkivaatteissa..

Eikö kaikki salikamppeet muka ole ns. merkkivaatteita?

Vierailija
30/31 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kauppa sinänsä ole onglema, mutta tuo cg on yksi epäeettisimmistä vaatteista minkä voit löytää.

Eli suomeksi niissä on oikean eläimen karvaa ja muita osia eli juuri niitä kannattaa ostaa?

Sitä oikeaakin eläinten karvaa tai untuvaa voi tuottaa enemmän tai vähemmän eettisesti.

Vierailija
31/31 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

CG-takin kantaja julistaa äänettömästi: eläinten kidutus on ok!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi