Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi ei jaksaisi käydä koulussa

Vierailija
09.02.2018 |

Mies soitti ja kysyi, mitä tehdään. Käskin miestä soittamaan mun äidille. Sieltä ne parhaat neuvot kaikkeen tulee.

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa vaan, että eihän ne tietenkään toimi kenenkään elämässä, koska äidin neuvot eivät koskaan ota huomioon sitä, että asioissa ois jokin ongelma taustalla, vaan hän tietää, miten kaikkien muiden tulee elää ja neuvoo siinä mielellään.

Vierailija
2/62 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies soittaisi äidille, näkisi, minkälaista sen kanssa on keskustella mistään ongelmasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli että miten se on ikinä voinut auttaa minua se ihminen, vai onko sen neuvot juuri sellaisia, jotka vain pahentavat kohteen oloa ja elämää.

Vierailija
4/62 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli että miten se on ikinä voinut auttaa minua se ihminen, vai onko sen neuvot juuri sellaisia, jotka vain pahentavat kohteen oloa ja elämää.

...tai joista ei ole mitään apua mihinkään.

Sellaisia neuvoja ne ovat olleet, aina. Mutta ei se mitään, kun äitini luulee, että hän on neuvojana erinomainen. Kuten niin moni palstalainenkin kuvittelee itsestään.

Vierailija
5/62 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi vain, että minäkin oletin äidin neuvojen olevan toteuttamiskelpoisia, ja vain että olen viallinen, kun en saa niiden avulla hyvää oloa ja mitään toimimaan elämässäni.

ap

Vierailija
6/62 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puolesta lapsen koulunkäynnillä ei ole väliä. On kuitenkin fiksu poika, eli voi tehdä elämässään sen puolesta mitä haluaa.

ap

Vierailija
7/62 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouluhan tietenkin on tosi tärkeänä omasta roolistaan.

ap

Vierailija
8/62 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota aamulääkkees pliis

Vierailija
9/62 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oppivelvollisuus. Jos suorittanut niin kannusta kumminkin koulunkäyntiin.

Vierailija
10/62 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on malliesimerkki ihmisestä, joka kääntää kaikki tilanteet itseensä, häntä pitää aina sääliä. Yksi iso maailmannapa ja peräreikä koko ihminen. Hänen lapsellaan on vaikeaa ja ongelmia, niin hänpä alkaa nyt viisastella, sen sijaan, että oikeasti haluaisi auttaa lasta.. Ap:n mielisairaus se nyt siinä heijastuu lapsen vointiin ja jaksamiseen. Onnea saavutuksesta ap ja haista alapäätäsi.

Vierailija
11/62 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko helpottaa?

Vierailija
12/62 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oppivelvollisuus. Jos suorittanut niin kannusta kumminkin koulunkäyntiin.

Poika on vasta 10v. Eli ei ole suorittanut. Ei sillä ole niin väliä, en mä ainakaan ole tarvinnut kouluaikaista koulumenestystä kuin brassailuun.

ap

Vierailija
13/62 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on malliesimerkki ihmisestä, joka kääntää kaikki tilanteet itseensä, häntä pitää aina sääliä. Yksi iso maailmannapa ja peräreikä koko ihminen. Hänen lapsellaan on vaikeaa ja ongelmia, niin hänpä alkaa nyt viisastella, sen sijaan, että oikeasti haluaisi auttaa lasta.. Ap:n mielisairaus se nyt siinä heijastuu lapsen vointiin ja jaksamiseen. Onnea saavutuksesta ap ja haista alapäätäsi.

En haluaisi auttaa lasta? Miten sä luulet, että tässä tilanteessa kauheasti voi lasta auttaa?

ap

Vierailija
14/62 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä haluaisin auttaa lasta, lupaisin, että muutetaan Karibialle ja kun ei olle netissä, snorklataan koko päivä.

ap

Vierailija
15/62 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä susta sit tuli? Vaikka et kouluja käyny?

Vierailija
16/62 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mikä susta sit tuli? Vaikka et kouluja käyny?

Ei juuri mitään, vaikka kirjoitin neljä L:ää.

ap

Vierailija
17/62 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei ainakaan siis ollut koulumenestyksestä sinänsä mitään hyötyä. En tiedä antoiko se vähän itsetuntoa.

ap

Vierailija
18/62 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että äidin neuvoilla tavoitteisiin, joita äidillä on! Tyrsk!

ap

Vierailija
19/62 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama sitten vaikka pyyhit niillä ällillä persettä, jos ei mitään tullut.

Vierailija
20/62 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, siksi poika ei ainakaan tarvitse niitä an sich.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi