Saara Aallon eka euroviisubiisi julkaistu
Kommentit (760)
Kai se piti se Möns käydä kuunteleen. Oliko se joku herkules? Niin tämän Mönssim biisin tekijät oli samat, ku Siirillä?
En kestä Saaran väkinäisiä ilmeitä tuolla videolla, itse biisi perus euroviisuhumppaa, ehkä uppoaa kohderyhmäänsä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen asunut Ruotsissa, etelässä. He luulevat, että Suomi on köyhä, kuten Venäjä. Eivät oikeasti tiedä Suomesta mitään. Eikä heitä edes kiinnosta.
Oho? Missä ja milloin asuit. Kuulostaa tosi erilaiselta kokemukselta. En ole ikinä kuullut Suomea verrattavan Venäjään ja olen asunut täällä 4 vuotta.
Muistan vieläkin 80-luvulla, kun olin kesän Ruotsissa ja menin kampaajalle. Vieressä istuva rouva kääntyi myötätuntoisesti puoleeni ja kysyi että miltä tuntui päästä permanenttiin, kun eihän sellaisiia kommunistisessa Suomessa ole.😂😂😂
Kolmas kappale on brittien tekemä. Odotukset on siinä.
Voittajabiisiksi veikkaillaan iltalehden mukaan euroopassa tätä, mutta eihän tämä vielä ole euroviisubiisi. Eikö tässä ollut tarkoitus julkaista kolme biisiä, josta suomalaiset äänestää kisabiisin? Katsotaanpa vain, että ellei voittoa tule alkaa ruikutus siitä, että suomalaiset tahalleen valitsi hänelle väärän kappaleen.
Vierailija kirjoitti:
Voittajabiisiksi veikkaillaan iltalehden mukaan euroopassa tätä, mutta eihän tämä vielä ole euroviisubiisi. Eikö tässä ollut tarkoitus julkaista kolme biisiä, josta suomalaiset äänestää kisabiisin? Katsotaanpa vain, että ellei voittoa tule alkaa ruikutus siitä, että suomalaiset tahalleen valitsi hänelle väärän kappaleen.
No takuulla.
Juuri näin siinä käy.
Jos ja kun ei menesty, syy on taas suomalaisten. Kollektiivijäkätys alkaa.
Euroviisut ei oo kiinnostanu mua moneen vuoteen. Nyt olen kuunnellut kappaletta ja muutenkin seurannut uutisointia siihen liittyen. Varsin toimiva siis, on herättänyt kiinnostuksen! Saatan jopa katsoa viisut.
Youtubessa on pätkät kaikista voittajista. Ding a dong on ollut euroviisuvoittaja. Muistuttiko marry meetä? En kuunnellut. :-D
Brittien iTunes, Monsters sijalle 87.
Sitten Saaralta tulee balladi, joka tehty Norma Johnin kanssa.
Oskari Onninen ei ole vakuuttunut... minusta tuo on kuitenkin ihan hyvä euroviisubiisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen asunut Ruotsissa, etelässä. He luulevat, että Suomi on köyhä, kuten Venäjä. Eivät oikeasti tiedä Suomesta mitään. Eikä heitä edes kiinnosta.
Oho? Missä ja milloin asuit. Kuulostaa tosi erilaiselta kokemukselta. En ole ikinä kuullut Suomea verrattavan Venäjään ja olen asunut täällä 4 vuotta.
Muistan vieläkin 80-luvulla, kun olin kesän Ruotsissa ja menin kampaajalle. Vieressä istuva rouva kääntyi myötätuntoisesti puoleeni ja kysyi että miltä tuntui päästä permanenttiin, kun eihän sellaisiia kommunistisessa Suomessa ole.😂😂😂
Apua! :D Onneksi tietysti 80-luvun jälkeen on sekä Suomessa että Ruotsissa monikin asia muuttunut.
Saaralle kaikkea hyvää viisuihin. Ruotsissa tästä kappaleesta on ainakin tykätty. Soi tänään jo radiossa.
Vierailija kirjoitti:
Oskari Onninen ei ole vakuuttunut... minusta tuo on kuitenkin ihan hyvä euroviisubiisi.
Onninen ei tykkää mistään kuplansa ulkopuolisesta. Keräilee skenepisteitä. On odottanut että pääsee tyrmäämään, biisillä ei ole asian kanssa tekemistä.
Saaran ääntämisessä ei ole MITÄÄN vikaa. Vittu että te ihmiset olette sekaisin.
t. enkuope, englannin ääntämisen tutkija
Vierailija kirjoitti:
Saaran ääntämisessä ei ole MITÄÄN vikaa. Vittu että te ihmiset olette sekaisin.
t. enkuope, englannin ääntämisen tutkija
Menikö Merillä tunteisiin. Oot kyllä aika kamala opettaja.
Kaikkein eniten ärsyttää sen tapa sanoa country. Se ääntää sen jotenkin kauntri. Houm kauntri.
Sanoitusta arvostelee nyt brititkin.
Vierailija kirjoitti:
Youtubessa on pätkät kaikista voittajista. Ding a dong on ollut euroviisuvoittaja. Muistuttiko marry meetä? En kuunnellut. :-D
Ding a dong on muistaakseni vuodelta 1975. Oli iso hitto. Hollannin kappale.
Vierailija kirjoitti:
Hs: ruotsalaista laulutehdaspullaa viime vuoden mallistosta
Kirjoittajana Oskari Onninen. Olisi mielenkiintoista tietää kuka tai mikä Oskarille kelpaisi?
Ilman videota se onkin parempi.