Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saara Aallon eka euroviisubiisi julkaistu

Vierailija
09.02.2018 |

Mielipiteitä siitä?

Kommentit (760)

Vierailija
161/760 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trine kirjoitti:

Nyt kun kuuntelin kappaleen toiseen kertaan, enkä katsonut videota, on pakko sanoa, että tämähän olikin tosi hyvä! 

Varmaan tulee hitti keski-euroopassa.  Saaran ääni on tähän kuin tehty (kuin oikeastaan onkin ;) )  

Ilman videota se onkin parempi.

Vierailija
162/760 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se piti se Möns käydä kuunteleen. Oliko se joku herkules? Niin tämän Mönssim biisin tekijät oli samat, ku Siirillä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/760 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestä Saaran väkinäisiä ilmeitä tuolla videolla, itse biisi perus euroviisuhumppaa, ehkä uppoaa kohderyhmäänsä...

Vierailija
164/760 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen asunut Ruotsissa, etelässä. He luulevat, että Suomi on köyhä, kuten Venäjä. Eivät oikeasti tiedä Suomesta mitään. Eikä heitä edes kiinnosta.

Oho? Missä ja milloin asuit. Kuulostaa tosi erilaiselta kokemukselta. En ole ikinä kuullut Suomea verrattavan Venäjään ja olen asunut täällä 4 vuotta.

Muistan vieläkin 80-luvulla, kun olin kesän Ruotsissa ja menin kampaajalle. Vieressä istuva rouva kääntyi myötätuntoisesti puoleeni ja kysyi että miltä tuntui päästä permanenttiin, kun eihän sellaisiia kommunistisessa Suomessa ole.😂😂😂

Vierailija
165/760 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmas kappale on brittien tekemä. Odotukset on siinä.

Vierailija
166/760 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voittajabiisiksi veikkaillaan iltalehden mukaan euroopassa tätä, mutta eihän tämä vielä ole euroviisubiisi. Eikö tässä ollut tarkoitus julkaista kolme biisiä, josta suomalaiset äänestää kisabiisin? Katsotaanpa vain, että ellei voittoa tule alkaa ruikutus siitä, että suomalaiset tahalleen valitsi hänelle väärän kappaleen. 

Vierailija
167/760 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voittajabiisiksi veikkaillaan iltalehden mukaan euroopassa tätä, mutta eihän tämä vielä ole euroviisubiisi. Eikö tässä ollut tarkoitus julkaista kolme biisiä, josta suomalaiset äänestää kisabiisin? Katsotaanpa vain, että ellei voittoa tule alkaa ruikutus siitä, että suomalaiset tahalleen valitsi hänelle väärän kappaleen. 

No takuulla.

Juuri näin siinä käy.

Jos ja kun ei menesty, syy on taas suomalaisten. Kollektiivijäkätys alkaa.

Vierailija
168/760 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Euroviisut ei oo kiinnostanu mua moneen vuoteen. Nyt olen kuunnellut kappaletta ja muutenkin seurannut uutisointia siihen liittyen. Varsin toimiva siis, on herättänyt kiinnostuksen! Saatan jopa katsoa viisut.

Vierailija
169/760 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Youtubessa on pätkät kaikista voittajista. Ding a dong on ollut euroviisuvoittaja. Muistuttiko marry meetä? En kuunnellut. :-D

Vierailija
170/760 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brittien iTunes, Monsters sijalle 87.

Vierailija
171/760 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten Saaralta tulee balladi, joka tehty Norma Johnin kanssa.

Vierailija
172/760 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oskari Onninen ei ole vakuuttunut... minusta tuo on kuitenkin ihan hyvä euroviisubiisi.

Vierailija
173/760 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen asunut Ruotsissa, etelässä. He luulevat, että Suomi on köyhä, kuten Venäjä. Eivät oikeasti tiedä Suomesta mitään. Eikä heitä edes kiinnosta.

Oho? Missä ja milloin asuit. Kuulostaa tosi erilaiselta kokemukselta. En ole ikinä kuullut Suomea verrattavan Venäjään ja olen asunut täällä 4 vuotta.

Muistan vieläkin 80-luvulla, kun olin kesän Ruotsissa ja menin kampaajalle. Vieressä istuva rouva kääntyi myötätuntoisesti puoleeni ja kysyi että miltä tuntui päästä permanenttiin, kun eihän sellaisiia kommunistisessa Suomessa ole.😂😂😂

Apua! :D Onneksi tietysti 80-luvun jälkeen on sekä Suomessa että Ruotsissa monikin asia muuttunut.

Saaralle kaikkea hyvää viisuihin. Ruotsissa tästä kappaleesta on ainakin tykätty. Soi tänään jo radiossa.

Vierailija
174/760 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oskari Onninen ei ole vakuuttunut... minusta tuo on kuitenkin ihan hyvä euroviisubiisi.

Onninen ei tykkää mistään kuplansa ulkopuolisesta. Keräilee skenepisteitä. On odottanut että pääsee tyrmäämään, biisillä ei ole asian kanssa tekemistä.

Vierailija
175/760 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saaran ääntämisessä ei ole MITÄÄN vikaa. Vittu että te ihmiset olette sekaisin. 

t. enkuope, englannin ääntämisen tutkija

Vierailija
176/760 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saaran ääntämisessä ei ole MITÄÄN vikaa. Vittu että te ihmiset olette sekaisin. 

t. enkuope, englannin ääntämisen tutkija

Menikö Merillä tunteisiin. Oot kyllä aika kamala opettaja.

Vierailija
177/760 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein eniten ärsyttää sen tapa sanoa country. Se ääntää sen jotenkin kauntri. Houm kauntri.

Vierailija
178/760 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoitusta arvostelee nyt brititkin.

Vierailija
179/760 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Youtubessa on pätkät kaikista voittajista. Ding a dong on ollut euroviisuvoittaja. Muistuttiko marry meetä? En kuunnellut. :-D

Ding a dong on muistaakseni vuodelta 1975. Oli iso hitto. Hollannin kappale.

Vierailija
180/760 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hs: ruotsalaista laulutehdaspullaa viime vuoden mallistosta

Kirjoittajana Oskari Onninen. Olisi mielenkiintoista tietää kuka tai mikä Oskarille kelpaisi?