Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saara Aallon eka euroviisubiisi julkaistu

Vierailija
09.02.2018 |

Mielipiteitä siitä?

Kommentit (760)

Vierailija
101/760 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pidä kappaleesta enkä Aallosta. 

Sinulla ei taida olla ketään, joka kuuntelisi tätä marinaasi irl. :(

Vierailija
102/760 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tämä saadaan vielä kustua ja valitaan väärä biisi.

En oo seurannu sen tarkemmin tätä euroviisuhömpötystä, mutta sen verran haluaisin tarkennusta, että onko Saara Aallolla siis useampi vaihtoehto euroviisubiisiksi ja tää Monsters on siis vaan yksi niistä mahdollisista vaihtoehdoista? Eli ei oo vielä se lopullinen valinta Suomen euroviisubiisiksi?

On 2 muuta vaihtoehtoa, joita ei ole vielä julkaistu. Monsters ei ole lopullinen valinta Suomen euroviisukappaleeksi.

Ok. Kiitos. No nyt taas oon kärryillä. Milloin ne 2 muuta vaihtoehtoa paljastetaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/760 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyypillistä tämän päivän mitäänsanomatonta poppia, joka on ilmeisesti täysin tietokoneella tehtyä (laulua lukuunottamatta), yhtään oikeaa instrumenttia ei ole ilmeisesti käytetty?

Ikävä tulee jotain Abbaa kun tällaista kuuntelee. Ei sinänsä huonompi kuin ulkomaiset biisit kylläkään, kaikki on tätä samaa.

Vertaat siis kaikkea kuuntelemaasi musiikkia Abbaan. :'D Satanen vetoa ettet erota oikeita instrumenttejä digitaalisista.

No popmusiikin osalta Abba (tai muu 70-luvun popmusiikki) on ihan hyvä vertailukohde. Kuuntelen kyllä itse enemmän 60- ja 70-luvun rokkia kuitenkin. 90-luvullakin tehtiin kyllä vielä paljon parempaa musiikkia mitä nykyisin.

Vierailija
104/760 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pidä kappaleesta enkä Aallosta. 

Sinulla ei taida olla ketään, joka kuuntelisi tätä marinaasi irl. :(

Se ei ole marinaa vaan mielipide. Tämä on kuitenkin keskustelupalsta. En tehtaile asiasta useampia ketjuja jne. mutta saan kyllä kertoa oman mielipiteeni asiallisesti, vaikka sinä olisit kuinka eri mieltä.

Vierailija
105/760 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyypillistä tämän päivän mitäänsanomatonta poppia, joka on ilmeisesti täysin tietokoneella tehtyä (laulua lukuunottamatta), yhtään oikeaa instrumenttia ei ole ilmeisesti käytetty?

Ikävä tulee jotain Abbaa kun tällaista kuuntelee. Ei sinänsä huonompi kuin ulkomaiset biisit kylläkään, kaikki on tätä samaa.

Vertaat siis kaikkea kuuntelemaasi musiikkia Abbaan. :'D Satanen vetoa ettet erota oikeita instrumenttejä digitaalisista.

Tarkoitatko muuten etten erottaisi esim. aitoa sinfoniaorkesteria digitaalisesta orkesterista? Tai että kukaan ei erottaisi? :D

Vierailija
106/760 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oo seurannu sen tarkemmin tätä euroviisuhömpötystä, mutta sen verran haluaisin tarkennusta, että onko Saara Aallolla siis useampi vaihtoehto euroviisubiisiksi ja tää Monsters on siis vaan yksi niistä mahdollisista vaihtoehdoista? Eli ei oo vielä se lopullinen valinta Suomen euroviisubiisiksi?

On 2 muuta vaihtoehtoa, joita ei ole vielä julkaistu. Monsters ei ole lopullinen valinta Suomen euroviisukappaleeksi.

Ok. Kiitos. No nyt taas oon kärryillä. Milloin ne 2 muuta vaihtoehtoa paljastetaan?

Toinen kappale julkaistaan 16.2 ja viimeinen 23.2. Edustuskappale valitaan 3.3.

Vierailija
107/760 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään tosi paljon ja koska Saara on hyvä esiintymään etenkin isommilla lavoilla ja laulu tulee livenäkin puhtaasti niin uskon, että livenä esityksen kanssa vielä parempi. Ehkä siinä vaiheessa nekin tykkää, jotka eivät nyt vielä kappaleesta niin välitä. :)

Vierailija
108/760 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi tutulta kuulostaa tuo ” foeeeeevööö, foeeeevööööööö”, kohta. En muista yhtään missä biisissä tommonen kohta on mutta tuli mieleen kyllä joku ihan tunnettu biisi tuosta.

Jänis istui maassa?

Vierailija
109/760 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa, jos sanoo ihan asiallisesti, ettei tykkää, niin heti saa alapeukkua. 

En minä ainakaan alapeukuttanut, mutta myöskään yläpeukuttanut. Niitä alapeukutin, jotka olivat törkeitä tai menivät henkilökohtaisuuksiin. Muuten ainakin minun puolestani kaikki saavat olla ihan mitä mieltä ovat.

Terveisin random Saara-fani

Vierailija
110/760 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No popmusiikin osalta Abba (tai muu 70-luvun popmusiikki) on ihan hyvä vertailukohde. Kuuntelen kyllä itse enemmän 60- ja 70-luvun rokkia kuitenkin. 90-luvullakin tehtiin kyllä vielä paljon parempaa musiikkia mitä nykyisin.

Siinäpä objektiivinen mielipide musiikin paremmuudesta.

Vierailija
111/760 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On hyvin tyypillistä kokea se oman aikansa tai ehkä jopa vanhempien musiikki paremmaksi. Samalla tavalla 30 vuoden päästä nämä nykyiset mukulat miettii sitä, kuinka 2010-luvun musiikki se vasta oli jotakin se, kun taas joku 1940 tuotettu on jo niin kaukaista, että harvalla syntyy siihen tunnesidettä.

Vierailija
112/760 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuntelin ensin tuon spotify-pätkän. Aattelin, että kuulostaapas tosi hyvältä.

Sitten katsoin koko musiikkivideon. Tunnelma jotenkin lässähti. Mun mielestä musiikkivideona ei ollu niin hyvä kuin pelkästään kuunneltuna.

Radiosoitossa vois olla ihan mukiinmenevä menobiisi.

https://yle.fi/aihe/artikkeli/2018/02/08/ensiesityksessa-saara-aalto-mo…

”Olen outo ja mystinen ihan jo sen takia, että olen Pohjois-Suomesta. Se on aikamoisen mystistä tuolla maailmalla!” 😂

Vierailija
113/760 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan jees biisi. Kuulosti vaan jotenkin tutulta ja geneeriseltä euroviisulta, ei mitään uutta. Ja tuli noista lapsien äänistä mieleen Sian Cheap Thrills.

Vierailija
114/760 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Olen outo ja mystinen ihan jo sen takia, että olen Pohjois-Suomesta. Se on aikamoisen mystistä tuolla maailmalla!” 😂[/quote]

Vierailija
115/760 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. Kiitos. No nyt taas oon kärryillä. Milloin ne 2 muuta vaihtoehtoa paljastetaan?[/Oo

Toinen kappale julkaistaan 16.2 ja viimeinen 23.2. Edustuskappale valitaan 3.3.

Ok. Eiköhän se kuitenkin oo tää Monsters joka valitaan euroviisubiisiksi. Saara itse ainakin oli vahvasti sitä mieltä. Ihan kivan kuuloinen rallatus. Olis yllätys, jos Suomi voittais.

Ympyrä sulkeutuis. Monsterit lauloi Suomen viimeksi voittoon laulamalla enkeleistä ja demoneista. Tässä biisissä olisi sama teema.

Vierailija
116/760 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään siitä joka kuuntelulla enemmän.

Tykkään myös Aallon muuttuneesta asenteesta. Vaikka tää onkin sitä nofearsontaa edellen, ei ruikuta sentään enää.

Ulkonäkö parantunut todella paljon. Todella paljon.

Vierailija
117/760 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yleensä ole niin popin perään, mutta täytyy sanoa että yhtään valehtelematta kuuntelin kappaleen yli 10 kertaa putkeen. Tosi tarttuva, heti jäi korvamadoksi. Kyllä tämä minusta oli hyvin onnistunut, varsinkin Euroviisuja ajatellen. Saaran ääni on upea, siitä ei pääse mihinkään.

Vierailija
118/760 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laulaa sängyn alla piileskelevistä möröistä. 😁

Vierailija
119/760 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

minä1234567890 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on ruotsalaisten tekemä kappale. Miksi suomalaiset eivät tee omia kilpailukappaleitaan? Aika noloa..

No, edellisvuosina suomalaiset ovat itse tehneet viisukappaleitaan, ja mitenkäs ne ovatkaan pärjänneet... aivan.

Ruotsalaiset tekevät myös monille muille maille viisubiisit.

Eli jos Saara voittaa, niin muistakaamme se että kappale oli ruotsalaisten tekemä. 

Samoin kun muistamme sen että kun suomi voitti -95 lätkän, niin joukkueella oli Ruotsalainen valmentaja.

Héja Sverige!

Ja 10% ruotsalaisista omaa ainakin yhden ruotsalaisen vanhemman tai isovanhemman. Eiköhän tässä asuta aika lähekkäin, että ei niitä eroja nyt tarvitse etsimällä etsiä ;) Viktorian jälkeen seuraava kuningatarkin periytyy Danielin kautta metsäsuomalaisista.

Tämä tottakai otetaan esille vain silloin jos Ruotsi voittaa Suomen.

Jos Suomi voittaa Ruotsin niin silloin tietenkään ei ;) Näin siis meillä Suomessa. Ollaan me hieno kansa,

Vierailija
120/760 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Saara! Pitkästä aikaa on jännittävää katsoa UMK-kisoja, Suomella on jopa mahdollisuus pärjätä!! Saara,Saara!!🎉