Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saara Aallon eka euroviisubiisi julkaistu

Vierailija
09.02.2018 |

Mielipiteitä siitä?

Kommentit (760)

Vierailija
301/760 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Youtubessa siirtyy trendaavissa ykköseksi varmaan tämän päivän aikana, nyt jo sijalla 3. Katselukertoja tämän vuorokauden aikana tässä vaiheessa jo 120 tuhatta!

Ei se kuuntelukertojen määrä tarkoita sitä, että kaikki kuuntelijat myös biisistä tykkäisivät.

Eikä myöskään sitä että siitä ei tykättäisi.

Vierailija
302/760 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Domina Saara viimeisellä ehtoollisella kirjavan homppelijoukon kanssa. Hallelujaa.

Musiikki tyypillistä eurojumputusta. Ei jatkoon.

Meidän kristittyjen Jumalan, Jeesuksen pilkkaa - Saara esiintyy tuossa muka Jeesuksena, Muhamettina ei uskaltaisi ikinä esiintyä.

Törkeää -  eikä Euroopan miljoonat kristityt tykkää, jokainen tajuaa tämän suuren pilkan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/760 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Youtubessa siirtyy trendaavissa ykköseksi varmaan tämän päivän aikana, nyt jo sijalla 3. Katselukertoja tämän vuorokauden aikana tässä vaiheessa jo 120 tuhatta!

Ei se kuuntelukertojen määrä tarkoita sitä, että kaikki kuuntelijat myös biisistä tykkäisivät.

Ottaapa koville. Varo ettei verisuoni ratkea päästä.

Mikä ihme sinuakin sitten riepoo? En minä sanonut, että en itse siitä biisistä pidä. Sanoin vaan, että ei kuuntelukertojen määrästä voi vetää yhtälöisyysmerkkejä biisin hyvyydelle, koska tuollainen yksinkertainen vertailu on turhan yksinkertaista ajattelua. Minun mielestä po. Saaran biisi on ihan hyvä.

Olen se, joka kirjoitti alkuperäisen viestin, en se joka sinulle tuossa vastasi.

Sinä itse vedit tulkinnan, että tarkoitin tuolla että kaikki olisivat tykänneet biisistä. Sillä tarkoitin sitä, että ihmisiä kiinnostaa Saaran kappale ja Suomen mahdollinen euroviisu. Ja kommenttikentässä oli lähes pelkästään positiivista palautetta ulkomaalaisiltakin, ja jos katsot tykkäyksiä niin videolla on monta tuhatta tykkäystä mutta dislikeja vain muutama sata.

Vierailija
304/760 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saara haluaa olla oma itsensä, eikä aio muuttua kenenkään käskystä

Hän haluaa esiintyä englanniksi laulaen eeppistä rakkauspoppia prinsessamekoissa.

No fear. No more.

Vierailija
305/760 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

HUONO kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Domina Saara viimeisellä ehtoollisella kirjavan homppelijoukon kanssa. Hallelujaa.

Meidän kristittyjen Jumalan, Jeesuksen pilkkaa - Saara esiintyy tuossa muka Jeesuksena, Muhamettina ei uskaltaisi ikinä esiintyä.

Törkeää -  eikä Euroopan miljoonat kristityt tykkää, jokainen tajuaa tämän suuren pilkan.

Olisit rukoillut Jeesusta ylistävää euroviisuedustajaa. Tämä on sinun syysi.

Vierailija
306/760 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa tytön yrittää! En ole koskaan ennen kuunnellut, mutta nyt kuuntelin ja väreet tuli, kylmät väreet!

Vierailija
307/760 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on hyvä, mutta tuskin se joka lähtee euroviisuihin. 

Kaksi muuta ehdokasta ovat Domino ja Queens. Domino- kappaleessa on ollut tekijöinä Loreenin Euphorian tekijä. Queens julkaistaan viimeisenä ja luulen, että viimeisenä julkaistaan se paras biisi, joka voittaa viisut!

Vierailija
308/760 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoitukseen olisi pitänyt panostaa. Edes yksi kohta kunnollista oikeaa englantia. Jokin sanallinen oivallus.

Ja se helkutin itäblokin aksentti pois!

Kappaleesta puuttui SE JOKIN. Se mikä tekee siitä voittajabiisin, erottaa muista.

Joo ei tämä mikään voittajabiisi ole, odotellaan seuraavia. Voidaan tietysti toivoa, että tämä tönkköenglanti uppoaa sinne itäblokkiin ja niihin maihin, jotka siellä ensimmäisessä karsinnassa ovat mukana. Saara näytti noin meikattuna ja pyntättynä kyllä oikein hyvältä.

Näytti maalatulta, halvalta ja kovalta hutsulta.

Vierailija
309/760 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme, että wiwibloggs ei ole vielä reagoinut tuohon biisiin. Vai reagoivatkohan vasta sitten lopulliseen valintaan?

Vierailija
310/760 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hesarin kriitikko ei lämmennyt biisille, vaan hänelle heräsi epäilys, onko Aallolle päätynyt joulualen loppurysäyksessä biisi viime vuoden mallistosta.

https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000005558209.html

Aallosta on myös toinen juttu tämän päivän Hesarissa. Siinä toimittaja kysyy eikö Aaltoa pelota, että karkeloissa kuullaan liikaa saman­kaltaisia kappaleita, eikä hän erottaudu tarpeeksi?

”Minä? En usko, että olen se artisti, joka sinne massaan sulautuu. Erottaudun jo ihan esiintymistyylilläni, laulamisella, show’lla ja kaikella.”

https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000005558164.html

Saara Aalto lähtee tuossa jutussaan taas kerran liikkeelle omasta mystisestä itsestään ja suuresta syrjityksi tulemisestaan ja puhui jopa jostain juuri löytyneestä velipuolestaan yms. Hän olisi ihan ok. jos pitäytyisi musiikkiasioissa eikä tempaisi itseään toistuvasti jonnekin omiin korkeuksiinsa omassa erinomaisuudessaan ja muka traagisuudessaan. Se on se, mikä Saara Aallossa minua tökkii.

Moni artisti laulaa sellaisista asioista, jotka koskettavat häntä tavalla tai toisella.

Vierailija
311/760 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihme sinuakin sitten riepoo? En minä sanonut, että en itse siitä biisistä pidä. Sanoin vaan, että ei kuuntelukertojen määrästä voi vetää yhtälöisyysmerkkejä biisin hyvyydelle, koska tuollainen yksinkertainen vertailu on turhan yksinkertaista ajattelua. Minun mielestä po. Saaran biisi on ihan hyvä.

Youtuben Suomen trendaavien ykkösenä on ollut monenmoista rallatusta. Huomionarvoista kuitenkin, että ykköspaikan biisit ovat aina huumoribiisejä tai sitten ne ovat biisejä joille suurin osa katsojista myötähäpeilee tai nauraa vaikka se ei biisintekijän tarkoitus ole ollutkaan.

Vierailija
312/760 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Saara kuulostaa livenä hyvältä toisin kun esim. Sandja joka kuulosti hirveältä lavalla. Toivottavasti parhaat kappaleet on jätetty viimeiseksi, tämäkin kuulosti hyvältä mutta puuttui sitä jotain millä viisut voitetaan. Jos tämä lähetetään niin hukkuu muiden biisien joukkoon nimittäin. Innolla odotan kahta seuraavaa biisiä

Vierailija
313/760 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antaa tytön yrittää! En ole koskaan ennen kuunnellut, mutta nyt kuuntelin ja väreet tuli, kylmät väreet!

Saara ottaa yleisönsä niin, että kylmäksi jättää.

Vierailija
314/760 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraava biisi on balladi, jonka tekivät Norma Johnin kanssa.

Vierailija
315/760 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saara haluaa olla oma itsensä, eikä aio muuttua kenenkään käskystä

Hän haluaa esiintyä englanniksi laulaen eeppistä rakkauspoppia prinsessamekoissa.

No fear. No more.

Arvasin kun tulin katsomaan että täällä tämä sama raukkaparka jauhaa EDELEENnäitä samoja jankutuksiaan. Ei jumaleissön eikö tää oikeasti tee elämässään yhtään mitään muuta kuin närppii Saaraa :D.

Hieno biisi ja Saaran ääni pääsee upeasti oikeuksiinsa.

No fear. No more. Monster

Vierailija
316/760 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka tätä alapeukuttaa? Pitää olla kolme aivan erinlaista biisiä. Eli viimeseksi tulee Saaran ja Teemun tekemä same sex, eeppistä rakkauspoppia. Balladi on tehty Norma Johnin kanssa.

Vierailija
317/760 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme, että wiwibloggs ei ole vielä reagoinut tuohon biisiin. Vai reagoivatkohan vasta sitten lopulliseen valintaan?

Minäkin odotan wiwibloggsin kommentteja. En usko, että he jaksavat odottaa kaikkia kolmea :).

On tämä biisien tipoittain tuleminen aika teennäistä. Miksi kaikki eivät tule samalla kertaa.

Vierailija
318/760 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HUONO kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisit rukoillut Jeesusta ylistävää euroviisuedustajaa. Tämä on sinun syysi.

Tämä maailma on pahan vallassa ja tuhoutuu iankaikkisesti, mutta Herraan Jeesukseen uskovat pelastuvat.

Vierailija
319/760 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka tätä alapeukuttaa? Pitää olla kolme aivan erinlaista biisiä. Eli viimeseksi tulee Saaran ja Teemun tekemä same sex, eeppistä rakkauspoppia. Balladi on tehty Norma Johnin kanssa.

Toivottavasti ei. Toivon, että kaikki ovat nopeaa ja isolla show’lla.

Saara, piano ja joiku...ei, korvani valuvat verta.

Vierailija
320/760 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Youtuben Suomen trendaavien ykkösenä on ollut monenmoista rallatusta. Huomionarvoista kuitenkin, että ykköspaikan biisit ovat aina huumoribiisejä tai sitten ne ovat biisejä joille suurin osa katsojista myötähäpeilee tai nauraa vaikka se ei biisintekijän tarkoitus ole ollutkaan.

Yläpeukkuja on moninkertaisesti verrattuna alapeukkuihin. Kai tästäkin löytyy jotain epäilyttävää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän