Kamalinta, mitä ventovieras on sanonut sinulle?
Kommentit (25)
Aikoinaan kun asuin englannissa, kävin ruokakaupassa ja ostin normaalien ruokien lisäksi myös herkkuja. Kaupan kassa oli sellainen nuori mies (samaa ikäluokkaa kuin minä) joka katsoi asiakseen kysyä multa naama virneessä, että aionko syödä ne kaikki. Olihan mulla ylipainoa, mutta olin silti aika järkyttynyt, että myyjä kommentoi ostoksiani.
Jaa mun kommentti poistettiin? Syvimmät pahoitteluni siitä että mua on huoriteltu
Vierailija kirjoitti:
Ei ehkä niin paha mutta välillä asiakkaat kommentoivat panoani ja ulkonäköäni. Olen alipainoinen ja niitä syö enemmän kommentteja heitellään liian kevyesti vitsinä.
Välillä kun sille päälle satun kerron että minulla on sairaus joka joka päivä syö jaksamista ja itsetuntoa, en minä halua näyttää tältä. Kiitos kun vahvistat sitä oloa että näytän kamalalta.
Joskus joku on pyytänyt anteeksi. Ei tarvitsisi muuta kuin oppia olemaan. Tuntemattoman ihmisen paino ei kuulu muille.
Miksi tuot asiakkaillesi ilmi, ketä panet? Missä ammatissa ylipäätään näin tehdään?!
Vierailija kirjoitti:
Aikoinaan kun asuin englannissa, kävin ruokakaupassa ja ostin normaalien ruokien lisäksi myös herkkuja. Kaupan kassa oli sellainen nuori mies (samaa ikäluokkaa kuin minä) joka katsoi asiakseen kysyä multa naama virneessä, että aionko syödä ne kaikki. Olihan mulla ylipainoa, mutta olin silti aika järkyttynyt, että myyjä kommentoi ostoksiani.
Jos olisit antanut tuosta palautetta myyjän esimiehelle, nuori juippi olisi mahdollisesti joutunut puhutteluun. Britit ovat nimittäin tosi tarkkoja asiakaspalveluun liittyvistä asioista ja valittavat pienemmistäkin asioista. Asiakkaiden palaute otetaan vakavasti, joten tuossa olisi hyvinkin saattanut olla puhuttelun ja nuhtelun paikka. Olin joskus Englannissa töissä hotellissa, ja yksi virolainen tyttö sai potkut sieltä, koska ei hymyillyt asiakkaille riittävästi. Asiakkaat olivat valittaneet.
Olin 16v toiselle paikkakunnalle vasta muuttanut epävarma teini ja joku tuntematon mua vanhempi tyttö käveli ohi, katsoi mua halveksuvasti ja sanoi "Huora". Varmaan sekoitti johonkin toiseen, mutta ei se silti kivalta tuntunut :D Vaatteina mulla oli perustoppi ja lökärit
N18