Naapuri mylvii
Ihan oikeasti mylvii: kuuluu sellainen "MJÄÄÄH!"-huuto. Mylvintää ja örinää kuuluu erityisesti iltaisin ja öisin ja toisinaan päivälläkin.
Onkohan sillä mylvintätuoli? En tiedä, mikä se on, mutta naapurini varmaan omistaa sellaisen.
Kommentit (42)
Helsingissä asuu myös yksi mylvivä mies. Joka ilta alkaa hirveä huuto ja mylvintä. Ihan sairasta huutoa.
Vierailija kirjoitti:
Se on lehmä jota naapurisi yrittää astua. Mylvii kauhusta kun setä jyystää kakkosta vahingossa.
Kerros- tai rivitalossa? Voe tokkiisa!
On niitä mylviviä akkojakin. Ääntä lähtee kuin jostain räikästä ja tarkoitus, että naapurusto sen kuulee. Oma egonsa niin iso, ettei mahdu omalle puolelleen tai tontilleen näillä ns. alfanaarailla.
Vierailija kirjoitti:
On niitä mylviviä akkojakin. Ääntä lähtee kuin jostain räikästä ja tarkoitus, että naapurusto sen kuulee. Oma egonsa niin iso, ettei mahdu omalle puolelleen tai tontilleen näillä ns. alfanaarailla.
😂😂😂😂😂😂
Hyeena naurua, huutopuhe ja kaikkea paiskova mihin käsi osuu. Tiskauskin on samaa kuin astioiden särkeminen.
Näin meillä alakerran keski-ikäinen hehtaari Justiina
Vierailija kirjoitti:
Ja on yleisilmeeltään happamia akkoja, tuskin mitään vaivautuvat murahtelemaan. Mutta jos kohtaavat jonkun mieluisan tutun, kylläpä sitä ääntä lähteekin. Huutoa ja kiljumista kuin joltain emakolta.
Mylvintä alkoi taas ihan sairasta huutoa..
Lahden Kummitustalo ei vaikene koskaan!
120 pelon yötä! kirjoitti:
Kuolet viinaan eikä edes kauan tarvitse odotella.
120 pelon yötä! kirjoitti:
Dead man walking.
Minä mylvin tänä aamuna, kun sain pahoinvointikohtauksen ja pää piti laittaa pönttöön. Aivan hirveä meteli, jolle ei voi itse mitään, kun kouristukset ja kakominen ovat niin voimakkaita. Siinä yökätessä tuhrin myös alushousuni.
Ehkä on vammainen. Jotkut heistä mölyävät.
Vierailija kirjoitti:
Minä mylvin tänä aamuna, kun sain pahoinvointikohtauksen ja pää piti laittaa pönttöön. Aivan hirveä meteli, jolle ei voi itse mitään, kun kouristukset ja kakominen ovat niin voimakkaita. Siinä yökätessä tuhrin myös alushousuni.
Ruskean talon touhuja.
Suomessa elää selvästi joku mylvijöiden heimo. Yksi asuu minunkin naapurissani.
Olen miettinyt, miksi ihmisen nimi voi olla Sylvi, mutta Mylvi nimi ei ole nimilautakunnan mukaan sopiva?
Vierailija kirjoitti:
Suomessa elää selvästi joku mylvijöiden heimo. Yksi asuu minunkin naapurissani.
Näitä muuten tuntuu riittävän.
Naapurin mylvijä saattaa olla joku tosi vähä-älyinen tai muuten päästään täysin idiootti. Mutta kyllä se töissä käy, mutta mylvintä alkaa jo heti kotiin tullessa. Ainoa hiljainen hetki on vain nukkuessa.
Kuuntelin pihalla musiikkia kuulokkeiden kanssa ja samalla naapurista alkoi kuulua mielenosoituksena kovaääninen KRYYHYYM-kymmeniä kertoja. Samoin käy muulloinkin pihalla liikkuessa. Tai sitten vaihteeksi naapurista kuuluu äänekäs PRUUUUUT, jos vaikka muutamaksi sekunniksi pistäytyy ulkosalla. Mikähän naapuria vaivaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelin pihalla musiikkia kuulokkeiden kanssa ja samalla naapurista alkoi kuulua mielenosoituksena kovaääninen KRYYHYYM-kymmeniä kertoja. Samoin käy muulloinkin pihalla liikkuessa. Tai sitten vaihteeksi naapurista kuuluu äänekäs PRUUUUUT, jos vaikka muutamaksi sekunniksi pistäytyy ulkosalla. Mikähän naapuria vaivaa.
Ruskean talon touhuja.
Kiitos sille, joka nosti mainion mylvintäketjun :D Mitäköhän mölölle kuuluu nykyään?