Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, kerro miksi sinut on jätetty

Vierailija
08.02.2018 |

Kerätään tähän erilaisia syitä miksi mies on lähtenyt lätkimään.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halunnut lasta. Miestä rakastin.

Sama.

Vierailija
22/40 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies löysi työmatkallaan ihanan naisen, jonka kanssa oli ilmeisesti jo jonkin aikaa viettänyt hotelliöitä. Nainen antoi painaa kakkoseen, minä en ja nainen halusi nukkua sylikkäin, minä en. Niinpä mies yhtenä päivänä ilmoitti että hän on vähän seikkaillut ja meidän juttu on tässä.

Sitten selvisi että se nainen on perheellinen ja ihania hotelliöitä on vain kun sattuvat samaan paikkaan työmatkalle. Saatoin naurahtaa pilkallisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies löysi - omien sanojensa mukaan - sielunkumppanin. Minä olen analysoinut tämän ihmiseksi ihmiseksi, joka tykkää asioista asioista.

Vierailija
24/40 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ollut onnellinen. Tarkempaa erittelyä en koskaan saanut. No, minä ja lapset olemme olleet huomattavasti onnellisempia eron jälkeen, joten hyvä näin.

Joskus 18-vuotiaana minut jätettiin, koska suhde "meni liian vakavaksi". Jäin hölmistyneenä miettimään, kun ei oltu viiden kuukauden aikana edes vielä seksiä harrastettu.

Vierailija
25/40 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En antanut persettä enkä niellyt mällejä+olin muutenkin estoinen seksin suhteen.

Vierailija
26/40 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ot, mutta kuvailkaa tylsää naista? Siis milloin mies kokee naisen niin tylsäksi, ettei halua jatkaa?

Ymmärrän, jos on sängyssä lahna, mutta jos petileikit sujuu, haittaako muu elämän tasaisuus?

Tylsässä naisessa ei ole räväkkyyttä eikä syvyyttä. Syvyyttä voi olla ilman räväkkyyttä (tai monesti just ne ujot on pohtivia). Tylsä on sellainen joka hoitaa arkiaskareet, mutta ei ajattele tai tee mitään erityistä. Tylsältä puuttuu joku sellainen sisäinen palo mikä saa naisen säteilemään.

M31

Vierailija
27/40 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tosin nainen, mutta pidän tylsänä ihmistä, jolla ei ole mielipiteitä. Joojoo- mies on aina tylsä.

Ei minusta tylsyydellä ole mitään tekemistä rauhallisuuden kanssa.

Vierailija
28/40 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska pihtasin ja nalkutin. Ei ku siis tarkoitin, että koska mies oli narsisti.

Vierailija
29/40 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua oo jätetty ikinä, oon paras!

Vierailija
30/40 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löin miestä riidan yhteydessä ja hänellä oli periaate, että häntä voi suhteessa lyödä vain kerran. Hyvä periaate, vaikka silloin tuntuikin pahalta.

Naistenkin kannattaisi käyttää samaa periaatetta, ettei sitten tarvitsisi keskustelupalstalla itkeä, että "mies on hakannut minua jatkuvasti 11 vuotta. Nyyh. Olen uhri. Nyyh"

Vierailija
31/40 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mua oo jätetty ikinä, oon paras!

Kulta, meidän pitäisi puhua.

Vierailija
32/40 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäköpuutteiden vuoksi.

Vierailija
33/40 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut on tasan yksi poika jättänyt, sanaakaan sanomatta, ja syy oli se että yhteinen kaverimme käski. Ei kyllä pitkään jaksanut harmittaa niin tohvelin poikakaverin ja kieron "ystävän" menettäminen. 😂

Vierailija
34/40 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tosin nainen, mutta pidän tylsänä ihmistä, jolla ei ole mielipiteitä. Joojoo- mies on aina tylsä.

Ei minusta tylsyydellä ole mitään tekemistä rauhallisuuden kanssa.

No minä olen siis tylsyyden vuoksi jätetty, ja viaksi luettiin myös se, että "minulle aina kaikki käy"... mutta annan tähän toisen näkökulman: kun on niin paljon asioita pohtinut, osaa nähdä ne samat asiat monesta eri näkökulmasta ja harmaan sävyjä on kymmenittäin, miten voi olla enää jyrkkä?

On todella vaikeaa yrittää esittää mustavalkoista, räväkkää ja mielipiteitään kovasti puolustavaa ihmistä, kun tietää ja ymmärtää, että se "oma totuus" ei välttämättä olekaan absoluuttinen totuus.

Tästä syystä minua pidettiin sitten tylsänä.

Niin ja kun tämä mies mm. hermostui niinkin "merkityksellisistä" asioista, kun esim. kyseli mielipidettäni miesten tuoksuista, enkä osannut sanoa parasta, tuoksuttelin kaikki ehdottamisan ja sanoin kaikkien olevan hyviä. Veti tästä kunnon kiepit ostoskeskuksessa ja piti mykkäkoulua loppureissun.

T.tylsä nainen

Vierailija
35/40 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut aina jättäjä, en koskaan jätetty. Oma valinta.

Vierailija
36/40 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies löysi elämänsä naisen. Joka oli naimisissa. Jonka kanssa sitten lopulta erosivat ja molemma ovat tahoillaan nyt naimisissa ja perheellisiä. Alkuun olin katkera, mutta lopulta ymmärsin, että se oli meidän kaikkien parhaaksi. Jokainen on nyt varmasti onnellinen.

Vierailija
37/40 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin liian vaikea ihminen. Joo, myönnän, että olin hyvinkin tulinen... Saata hermostua nollasta sataan ihan mitättömästä, jos olen kovin väsynyt, stressaantunut (töissä ihan hirveää silloin), v*ttuuntunut, mollattu jne. Olin siis suhteessa miltei jatkuvasti pahalla päällä (2 vuotta) ja voin sanoa, että vika ei ollut vain minussa.

Olin kuulemma hullu nalkuttaja, jos raivostuin siitä, että mies ei tullut yöksi kotiin baari-illan päätteeksi, vaikka seuraavana aamuna oli siskoni valmistujaiset. Sain ihan silmittömät raivarit ja pistin hänen omaisuuttaan paskaksi ja kostin todella v*ttumaisilla asioilla jne.

Riitaan tarvitaan kaksi ja myönnän, että olin ihan crazy bitch ajoittain.

Vierailija
38/40 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa tietäisinkin... "Tästä ei vaan tuu mitään" jne. Ei mitään selvää syytä ja olemus kertoi aina ihan muusta kuin ettei kiinnosta. Oikeastaan samaan tapaan on käynyt kahdenkin kanssa. Ei osaa sanoa syytä, mutta toisen kanssa palattiin vielä yhteen ja olemme edelleen. Yhden jätin itse ja muut on jotenkin hiipuneet.

Vierailija
39/40 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nalkutin ja pihtasin.

Vierailija
40/40 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut vain jättäjä, toisaalta en ole seurustellut erityisen usein.

Toisaalta jos vain miettii miksi jättää, vähänkään pidempien suhteideni pohjalta voin kertoa seuraavat: 1. tuntui siltä että seurustelukumppani ei halua viettää aikaa kanssani, 2. seurustelukumppanini ei arvostanut lainkaan minun mielihalujani tai pyyntöjäni, vaan kaiken piti aina mennä hänen sanomansa mukaan 3. Tunsimme entuudestaan melko pitkään, mutta kun suhde lopulta pääsi fyysiselle tasolle emme kohdanneet. Tietenkin olimme nuoria ja hän oli kokematon. Mutta sen lisäksi alkuun tuli jo ns esileikeissä, eli ei päästy edes yhdyntään asti. Ja sitten kun se vaihe saavutettiin, koko vastasi tyyliin pikkurillin puolikasta jopa täytenä. Eli seksuaaliset harrastukset saattoi unohtaa, ja oli hyvä palata pelkkään kaveruuteen - varsinkin kun mies oli äskettäin lähtenyt armeijaan, eli ajankohtakin sopi erolle.