Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Fifty Shades of Grey - voi luoja mitä kuraa!!

Vierailija
08.02.2018 |

Kyllä ihmetyttää. Olen katsonut fifty shades of greyta nyt noin 15 minuuttia enkä ymmärrä, minkälaiselle henkilölle tämä oikein on tehty?
Täähän on ihan käsittämättömän kauheaa kuraa!

Jollekin rakkaudennälkäiselle teinille? Juoni on surkeampi ja naiivimpi kuin Sex and the city -leffoissa yhteensä.

Kommentit (151)

Vierailija
121/151 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän vaikea ymmärtää, ketä nämä kirjoittajat ovat. Mielestäni sarjan mies on superseksikäs ja kiihottava. Kuka ei oikeasti panisi häntä, jos olisi mahdollisuus? Vai olisiko niin, että hän on liian hyvännäköinen monille?

Seksikäs ja hyvännäköinen? Hahahahaah!

https://lovelace-media.imgix.net/uploads/141/6e23cdd0-8d3f-0132-1dd3-0a…

Jos on sinun makuusi niin fantasioi rauhassa, kaikkien ei ole pakko tykätä. Jos hänellä olisi muutoin maagista vetovoimaa niin sitten ulkonäölläkään ei olisi väliä. Tiedän yhden ei niin hyvännäköisen hottiksen joka on hottis luonteeltaan.

Vierailija
122/151 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä teistä muista, mutta voin rehellisesti myöntää olevani kateellinen tälle Anastasialle!

Ihan tavallisen näköinen mimmi tavallisine juttuineen, mutta silti miljonäärikomistus on rakastunut ja kuumana vain häneen. Ihana elämä, mukavaa seksiä, ylellisyyttä ja komea mies. Mulle kelpais!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/151 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä teistä muista, mutta voin rehellisesti myöntää olevani kateellinen tälle Anastasialle!

Ihan tavallisen näköinen mimmi tavallisine juttuineen, mutta silti miljonäärikomistus on rakastunut ja kuumana vain häneen. Ihana elämä, mukavaa seksiä, ylellisyyttä ja komea mies. Mulle kelpais!

Se ei vaan toimi niin. Minäkin olisin saanut rikkaan miehen ja puoli valtakuntaa, mutta oli määräilevä p aska ja vaikka ei ollut varsinainen bdsm- tapaus niin olisi tykännyt "pitää" hiuksista kiinni jne. Ei se raha korvaa henkistä ja fyysistä väkivaltaa. Elokuvan suhde ei ole edes suhde. Eiväthän he tutustuneet toistensa luonteisiin milloinkaan. Tytölle riitti kun kompastui ja oksensi ja mies oli myyty!

Vierailija
124/151 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän vaikea ymmärtää, ketä nämä kirjoittajat ovat. Mielestäni sarjan mies on superseksikäs ja kiihottava. Kuka ei oikeasti panisi häntä, jos olisi mahdollisuus? Vai olisiko niin, että hän on liian hyvännäköinen monille?

Hyvännäköinen ei vaan riitä, sorry!

Vierailija
125/151 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvännäköinen ei vaan riitä, sorry!

Pitää olla munaa!!!

Vierailija
126/151 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä pidin kahdesta ekasta leffasta. Ei ne mitään huippuhyviä ole, mutta ihan kevyttä ja katsottavaa.

Sitä ihmettelin kun se Grey piiskasi sen Anastasian sen ekan leffan lopussa ja kiihottui siitä niin se Anastasia suuttui. Eikö muka ollut selväksi sen Greyn mieltymykset piiskata naisia.

En ole bdsm, mutta elokuvan filosofian mukaan Grey kertoi, että kysymys on luottamuksesta, eikä hän koskaan todella satuttaisi Anaa. Tuossa loppukohtauksessa Grey petti luottamuksen ja ylitti rajan. Seuraavassa osassa käy ilmi, että Greyllä heitti kostonhimo päälle menneisyydestä johtuen, mutta en nyt spoilaile jos joku haluaa sen kakkosen katsoa. Kolmosessa Ana alkaa sitten itse kiinnostua kivun ja nautinnon yhteydestä. Kaikkea epätoivoista se ihastuminen teettää...

Siis Grey pyytää luvan piiskata sen Anastasian ja Anastasia antaa luvan piiskaamiseen, eikö siinä piiskaamisessa ole BDSM-pervoilla tarkoitus tuottaa ja saada nautintoa juuri siitä kivun tuottamisesta ja saamisesta, vai piiskataanko siinä ilman kipua muka. Sitten kun Greyllä lentää mälli kun piiskaa Anastasian kunnolla niin muija suuttuu siitä kun tajuaa Greytä kiihottavan kivun tuottaminen naisille.

Vierailija
127/151 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä pidin kahdesta ekasta leffasta. Ei ne mitään huippuhyviä ole, mutta ihan kevyttä ja katsottavaa.

Sitä ihmettelin kun se Grey piiskasi sen Anastasian sen ekan leffan lopussa ja kiihottui siitä niin se Anastasia suuttui. Eikö muka ollut selväksi sen Greyn mieltymykset piiskata naisia.

En ole bdsm, mutta elokuvan filosofian mukaan Grey kertoi, että kysymys on luottamuksesta, eikä hän koskaan todella satuttaisi Anaa. Tuossa loppukohtauksessa Grey petti luottamuksen ja ylitti rajan. Seuraavassa osassa käy ilmi, että Greyllä heitti kostonhimo päälle menneisyydestä johtuen, mutta en nyt spoilaile jos joku haluaa sen kakkosen katsoa. Kolmosessa Ana alkaa sitten itse kiinnostua kivun ja nautinnon yhteydestä. Kaikkea epätoivoista se ihastuminen teettää...

Siis Grey pyytää luvan piiskata sen Anastasian ja Anastasia antaa luvan piiskaamiseen, eikö siinä piiskaamisessa ole BDSM-pervoilla tarkoitus tuottaa ja saada nautintoa juuri siitä kivun tuottamisesta ja saamisesta, vai piiskataanko siinä ilman kipua muka. Sitten kun Greyllä lentää mälli kun piiskaa Anastasian kunnolla niin muija suuttuu siitä kun tajuaa Greytä kiihottavan kivun tuottaminen naisille.

Ana pyysi näyttämään miten Grey rankaisee. Kakkosessa käyvät läpi tuon kun Grey haluaa takaisin Anan pöksyihin. Elokuvan logiikka on pöhkö ja tosielämän bdsm-harrastajat sairaita. Järkevää selitystä et tule saamaan.

Vierailija
128/151 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmas osa ainakin oli täysin paska. Päähenkilöillä ole minkäänlaista karismaa.

Vierailija
129/151 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä vika harlekiineissa? No, ei kaikki tykkää pehmeästä ;)

:( toisille rajut otteet jopa sattuu, ikävällä tavalla.

Eikai mitään. Oma mutsini luki niitä kotimme paskahuussissa "omassa rauhassa" :D. m27

Vierailija
130/151 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuommoistahan se taitaa olla rikkaiden piireissä ainakin Jenkeissä. Kotona odottaa protestanttisen kasvatuksen saanut siveä kotivaimo tai ns. "kulissivaimo" ja sit liikematkoilla käydään hoitamassa likaisia fantasioita jonkun maksullisen luona.

Vierailija
131/151 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ana pyysi näyttämään miten Grey rankaisee. Kakkosessa käyvät läpi tuon kun Grey haluaa takaisin Anan pöksyihin. Elokuvan logiikka on pöhkö ja tosielämän bdsm-harrastajat sairaita. Järkevää selitystä et tule saamaan.

Aika ison joukon tässä tuomitset sairaaksi kertaheitolla.

Vierailija
132/151 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin katsoin sen eilen ensimmäistä kertaa.

Mahtava leffa

en ole pitkään aikaan nauranut yhtä paljon!

Vierailija
133/151 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jamie Dornan on komea, en tosin tajua miten ne sai siitä noin hirveän näköisen ykkösleffassa, mutta katsokaa vaikka youtubesta: Jamie Dornan Interview 2017.

On mun mielestä keskivertomiestä charmikkaampi.

Vierailija
134/151 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se miesnäyttelijä oli ihan jonkun lisko-alienin näköinen. Ällöttävät silmät, eikä mitään viehätystä. Yök.

Vierailija
135/151 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luin nuo kirjat kun erehdyin ostamaan koko sarjan hehkutusten perusteella. Kirjat oli ainakin suomennoksena todella huonosti kirjoitettu ja tylsää tekstiä. Koko ajan toistettiin samoja lausekkeita niin seksikohtauksissa kun muutenkin.

Katsoin ensimmäisen elokuvan ja yllätyin että siitä oli pystytty tekemään vielä huonompi kun kirjoista. En katso kahta seuraavaa.

Nautin itse bdsm seksistä ja alustettuna olemisesta, luotettava henkilön kanssa, mutta noista kirjoista/elokuvista en saanut mitään muuta kun aikaani kulumaan turhaan.

Ja mitä siihen väitteeseen tulee että tuollaisesta seksistä nauttiva olisi jotenkin henkisesti kärsinyt jossain kohti elämäänsä, niin en ainakaan tiedä olevani, onnellinen lapsuus ja nuoruus. Koulussakin olin siinä suositummassa joukossa.

Ja naisen hakkaaminen ja yhdessä sovittu piiskaaminen on kaksi ihan eri asiaa.

Ei se ole. Teko on presis sama. Silloin kun nainen ei ole seonnut niin sitä kutsutaan pahoinpitelyksi.

Miten joku voi olla noin pihalla? Eli jos minä itse haluan, että mieheni sitoo mut kiinni, piiskaa pyllylle, vetää tukasta ja pitää niskasta kiinni kun panee minua, se on pahoinpitely? Öö okei... Tolla logiikalla sitten varmaan henkisesti alistan miestäni, jos hän vaikkapa vapaehtoisesti imuroi. Tai jos mulla ei ole käteistä ja mieheni antaa mulle vitosen, että kipaiseks meille kahvit tosta puodista niin olen lompakkoloinen ja hyväksikäyttäjä. Aika yksioikoinen ajatusmaailma sulla. 

Vierailija
136/151 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun joku nauttii jostakin, mistä sinä et, ei se tee siitä toisesta ihmisestä sairasta. Minä inhoan luistelua, en silti väittä, että kaikki kyseistä lajia harrastavat ovat sairaita. Toisekseen, sinä et tiedä mitä muut puuhaavaat omassa makuuhuoneessaan. Se leppoisa Pirkko pyöreissä poskissaan ja naulepaidassaan töissä, joka on aina niin mukava ja fiksu, voi hyvinkin tykätä kotona ottaa anustappia peppuun. Tai olla valtiatar ja piiskata miestään. Ikinä et katsos voi tietää ;)

Vierailija
137/151 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luin nuo kirjat kun erehdyin ostamaan koko sarjan hehkutusten perusteella. Kirjat oli ainakin suomennoksena todella huonosti kirjoitettu ja tylsää tekstiä. Koko ajan toistettiin samoja lausekkeita niin seksikohtauksissa kun muutenkin.

Katsoin ensimmäisen elokuvan ja yllätyin että siitä oli pystytty tekemään vielä huonompi kun kirjoista. En katso kahta seuraavaa.

Nautin itse bdsm seksistä ja alustettuna olemisesta, luotettava henkilön kanssa, mutta noista kirjoista/elokuvista en saanut mitään muuta kun aikaani kulumaan turhaan.

Ja mitä siihen väitteeseen tulee että tuollaisesta seksistä nauttiva olisi jotenkin henkisesti kärsinyt jossain kohti elämäänsä, niin en ainakaan tiedä olevani, onnellinen lapsuus ja nuoruus. Koulussakin olin siinä suositummassa joukossa.

Ja naisen hakkaaminen ja yhdessä sovittu piiskaaminen on kaksi ihan eri asiaa.

Ei se ole. Teko on presis sama. Silloin kun nainen ei ole seonnut niin sitä kutsutaan pahoinpitelyksi.

Miten joku voi olla noin pihalla? Eli jos minä itse haluan, että mieheni sitoo mut kiinni, piiskaa pyllylle, vetää tukasta ja pitää niskasta kiinni kun panee minua, se on pahoinpitely? Öö okei... Tolla logiikalla sitten varmaan henkisesti alistan miestäni, jos hän vaikkapa vapaehtoisesti imuroi. Tai jos mulla ei ole käteistä ja mieheni antaa mulle vitosen, että kipaiseks meille kahvit tosta puodista niin olen lompakkoloinen ja hyväksikäyttäjä. Aika yksioikoinen ajatusmaailma sulla. 

Silloin motivaatiosi on hoitaa itsessäsi asioita jotka ovat menneet kehityskaaressasi pieleen. Terveellä ihmisellä ei ole tarvetta tulla satutetuksi ja alistetuksi tai satuttaa/ alistaa joten se on hyvin yksinkertaista. Motivaatio kahvin ostamiseen ja imuroimiseen on eri = kahvila toimii rahanvaihdolla tuotteeseen ja roskat poistuvat imuroinnilla. BDSM poistettiin tautuluokituksesta vain ja ainoastaan, koska ko. piireissa on sairaita alan harrastajia. Muuten se olisi edelleen siellä.

Vierailija
138/151 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun joku nauttii jostakin, mistä sinä et, ei se tee siitä toisesta ihmisestä sairasta. Minä inhoan luistelua, en silti väittä, että kaikki kyseistä lajia harrastavat ovat sairaita. Toisekseen, sinä et tiedä mitä muut puuhaavaat omassa makuuhuoneessaan. Se leppoisa Pirkko pyöreissä poskissaan ja naulepaidassaan töissä, joka on aina niin mukava ja fiksu, voi hyvinkin tykätä kotona ottaa anustappia peppuun. Tai olla valtiatar ja piiskata miestään. Ikinä et katsos voi tietää ;)

Kysymys ei ole inhosta vaan mekanismista ja tarpeesta, jolloin suoritetaan käyttäytymiskaavaa, joka perustuu sairaaseen motivaatioon. Moni murhaaja on todella hurmaava herrasmies, voi olla komeakin vielä. Samoin moni partnerinhakkaaja on niin herrasmies, että tuttavapiiri katkaisee yhteyden uhriin ja pitää ystävyyden voimassa hakkaajan kanssa, koska kukaan ei usko, että hakkaaja tekisi pahaa kärpäsellekään. Ihminen voi olla todella pahasti vinksahtanut ja haudata ruumiita lattiansa alle sillä aikaa kun naapurit kehuvat häntä kilpaa. Sairaita he silti ovat vaikka heidän tekonsa eivät koskaan paljastuisi kenenllekään.

Vierailija
139/151 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se vaan jännä, miten Twilight on muka niin surkea ja silti teki katsojaennätyksiä:D

Mä en edelleenkään tajua, miksi Twilightia vihataan niin paljon? Perus-ok teinielokuvasarja, ei pitäisi saada ihmisiä näin raivon partaalle. Tykkään.

Eihän Fifty Shade of Greykään kummoinen elokuva ole enkä itse siltä mitään odottanutkaan, ihan ok lajityypissään.

Älkää vaatiko niin paljoa, niin nautitte elokuvista enemmän:) 

Vierailija
140/151 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Googleta sarkasmi

Olipahan oivaltavasti sivalletty! Mahtava kommentti!