Maria Veitola & Mikael Gabriel
Kommentit (378)
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän Miglu ole levy-yhtiön vauva, joka saanut työsuhde-etuna käyttöönsä kodin ja auton. Sopimus pitkä ja orjuuttava, joten ylöspito siitä hyvästä on ihan kohtuullinen korvaus. Voi sitten keikkapalkkioilla ostella kahdeksan tuhannen koruihin neljän tonnin pareja, ja sisustaa walk-in closettinsa Guccin viiden tonnin farkkutakeilla.
Mun mielestä hän hengaili talossa vähän jotenkin vieraan elkein itsekin ja esitteli paikkoja sillä tavalla kuin esitellään jotain, joka ei ole omaa. Tuli sellainen vaikutelma, että hän ei ole suinkaan ainut, jolla vapaa pääsy tiloihin häneltä lupaa kysymättä. Myös kasvimaa lienee levy-yhtiön markkinointia.
Tosta bling blingistä. Eikös hänen äitinsä ole venäläinen? Sieltä saattaa periytyä tuo suunnaton uusrikkaille ominainen materiaalilla brassailemisen tarve. Pidän siis yltiöpäistä luksustuotteisiin tuhlailua brassailuna, vaikka itse tavaroilla varsinaisesti leveiliskään.
En tiedä seksuaalisesta suuntautumisestaan, mutta kyllä mulle masentunut mielikuva hänestä tuli. Joku toinen täällä tais kuvailla sitä sanoilla narkkarin narina, mutta mä tulkitsen sen depressioks.
Mikaelillahan on oma firma mistä varmasti nostaa osinkoja?
Setä taitaa siis olla "setä". Muusikkopiirit ovat kiinnostavia, tietoineen ja kokemuksineen. '
Voihan se olla MG itsekin täällä pakkaa sekoittamassa setäväitteineen, vaikka voi olla ihan joku muukin oikeasti asioista perillä oleva.
🙊🙈🙉
Mikael on hyvä esimerkki nuorille hän on aito ja oma ihana itsensä ja Mikael pystyy myöntämään omat tekonsa eikä yritä kierellä asioista pois toisin kuin jotkut artistit.
Vierailija kirjoitti:
En usko että muita artisteja näin paljon vihataan tai kummastellaan elintasoa?
No se johtuu siitä kun sinä et heitä fanita niin sulla ei mene niin tunteisiin. Eiköhän esim. Saara Aalto, Cheek, Jenni Vartianen ja moni, moni muu ole saanut vähintään yhtä kylmää kyytiä täällä kun Mikael. Itse pidän heistä kaikista mutta huvitti toi sun kommentti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän Miglu ole levy-yhtiön vauva, joka saanut työsuhde-etuna käyttöönsä kodin ja auton. Sopimus pitkä ja orjuuttava, joten ylöspito siitä hyvästä on ihan kohtuullinen korvaus. Voi sitten keikkapalkkioilla ostella kahdeksan tuhannen koruihin neljän tonnin pareja, ja sisustaa walk-in closettinsa Guccin viiden tonnin farkkutakeilla.
Mun mielestä hän hengaili talossa vähän jotenkin vieraan elkein itsekin ja esitteli paikkoja sillä tavalla kuin esitellään jotain, joka ei ole omaa. Tuli sellainen vaikutelma, että hän ei ole suinkaan ainut, jolla vapaa pääsy tiloihin häneltä lupaa kysymättä. Myös kasvimaa lienee levy-yhtiön markkinointia.
Tosta bling blingistä. Eikös hänen äitinsä ole venäläinen? Sieltä saattaa periytyä tuo suunnaton uusrikkaille ominainen materiaalilla brassailemisen tarve. Pidän siis yltiöpäistä luksustuotteisiin tuhlailua brassailuna, vaikka itse tavaroilla varsinaisesti leveiliskään.
En tiedä seksuaalisesta suuntautumisestaan, mutta kyllä mulle masentunut mielikuva hänestä tuli. Joku toinen täällä tais kuvailla sitä sanoilla narkkarin narina, mutta mä tulkitsen sen depressioks.
Mikaelillahan on oma firma mistä varmasti nostaa osinkoja?
Ai näistä Faktoi- ja Tasoi-hömpötyksistään? Veikkaan, että sekin harrastus kustannettu suuren yhtiön toimesta, ja josta siis menot suuremmat kuin tulot - ei osinkoja latin latia.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäkää aivojanne tuon setä-jutun suhteen. Klopin suku rutiköyhää ja klopin oma isäkin kriminaali.
Sanoo ihan suoraan vaan jos on jotain sanottavaa ja jos ei ole munaa sanoa niin on hiljaa. Täällä käy sellassia ajatuksen tonavia että tosta sun vihjailustas on varmaan jo 200 eri totuutta.
Tyypin nimi muodostuu kahdesta arkkienkelistä eikä edes usko jumalaan. Aika jännä. Vai onko nää niitä pudonneita enkeleitä?
Fake it til you make it.
Miguel ei omista noita tiluksiaan.
Miksiköhän toimittajat muuten eivät ole kaivaneet esiin ton Mersun rekisteri tai talon omistajatietoja? Koska markkinointikoneisto.
Tykkään Mikaelista. En ymmärrä miten täällä jotkut ovat näin negatiivisia. Ihan mukava tyyppi, ja varmasti varovainen julkisuuden kanssa, on sen haastattelussa joskus myöntänyt että julkisuudessa on aina vähän eri rooli kuin mitä itse oikeasti on.
Mikael kuitenkin on hienosti pärjännyt elämässään ja noussut suosta. Hän myös muistaa että kaikilla ei mene asiat yhtä hyvin. Mun mielestä ihan symppis persoona vaikka hänen onkin pakko pitää tietynlaista rap roolia yllä.
Tykkään Mikaelin musiikista jonkun verran ja persoona vaikutti ihan kivalta ,sen osalta mitä julkisuuteen antaa. Ei tullut ainakaan ylimielinen olo. Maria nyt sitten meni ja tenttas hintoja mikä oli mun mielestä vähän överiä.
MiggeliGiggelin Tasoi Records: profiiliin sopivaa ulkomaalaistaustaista artistiriviä, joiden tekeleitä kuitenkaan ei missään soiteta.
MiggeliGiggelin oma musa: Universal Music.
Talot ja ketjut ja hilavitkuttimet, rätit ja musa"bisnekset" ovat ihan vaan pelkkää bluffia. Mikkeli on todellisuudessa Universal Musicin ja Live Nationin sätkynukke.
Täällä taivastellaan raha-asioita, mutta kukaan ei tarttunut siihen "muista maksaa verot" kohtaan. Siinähän myönsi, että joskus ehkä hoiti huonosti :D
Emme siis verotietojen mukaan voi päätellä mitä hän oikeesti on tienannut ja nihin on varaa.
Itse en oo seurannut artistia muuten, kuin näin pari jaksoa vain elämäässä ja nyt katsoin tämän. Vaikutti herttaselta pojalta sen unon ja kasvimaan kanssa.
Toisten söpöilyviestien näkeminen esim siinä peilissä yleisesti ällöttää mua, mutta ymmärrän kuinka ihanaa niitä on kirjoitella ja saada :)
Chillatkaa ja kuunnelkaa riippumattoa <3
oi miten ikävä kesää :D
Vierailija kirjoitti:
Fake it til you make it.
Miksiköhän toimittajat muuten eivät ole kaivaneet esiin ton Mersun rekisteri tai talon omistajatietoja? Koska markkinointikoneisto.
Tästä tuli mieleen se, kun seiska uutisoi virheellisesti erikan ja dannyn muuttaneen yhteen. Seiska oli katsonut, että erikan auton hallitsian osoite oli dannyn osoite. Lopulta selvisi, että oikeesti auto oli dannyn firman ja erika asui muualla.
Varmaan firmojen nimissä yleisesti nuo tavarat, ei voi tietää kenen omistuksessa oikeasti ovat.
Vierailija kirjoitti:
Täällä taivastellaan raha-asioita, mutta kukaan ei tarttunut siihen "muista maksaa verot" kohtaan. Siinähän myönsi, että joskus ehkä hoiti huonosti :D
Emme siis verotietojen mukaan voi päätellä mitä hän oikeesti on tienannut ja nihin on varaa.
Itse en oo seurannut artistia muuten, kuin näin pari jaksoa vain elämäässä ja nyt katsoin tämän. Vaikutti herttaselta pojalta sen unon ja kasvimaan kanssa.
Toisten söpöilyviestien näkeminen esim siinä peilissä yleisesti ällöttää mua, mutta ymmärrän kuinka ihanaa niitä on kirjoitella ja saada :)
Mun mielestä toimii just hyvin noi viestit kun Trianna on aina muutaman viikon välein suomessa ja välimatkaa niin paljon. :D
Luulin että MG on joku ns. ganstarappari (en tarkoita lyyrikoita), mutta kun googletin hänet kuvahaulla, niin sieltä löytyy pelkkä laiha rääpäle. Jos on joku gansta niin pyssyä vähintäänkin joutuu kanniskelemaan. Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siihen, että satoja tuhansia puhaltaa verottajan ohi, tarvitaan aika paljon enemmän älliä kuin mitä Migreenillä on reservissä. Se, että satojen tuhansien eurojen puhalluksen jälkeen edelleenkin asustelee verottajalta rauhassa okt:ssaan ja ajelee Mersulla, vaatii jo sellasta verosuunnittelua, että siihen ei kyllä tatskastudiossa suosiotaan puivan Putin-fanin kyvyt riitä millään. Saati ystäväpiirinsä.
Älkääs nyt viitsikö syöttää meille pajunköyttä yhtään enempää
Oletko poliisi vai veronviranomainen? Hellitä hetkeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fake it til you make it.
Tästä tuli mieleen se, kun seiska uutisoi virheellisesti erikan ja dannyn muuttaneen yhteen. Seiska oli katsonut, että erikan auton hallitsian osoite oli dannyn osoite. Lopulta selvisi, että oikeesti auto oli dannyn firman ja erika asui muualla.
Varmaan firmojen nimissä yleisesti nuo tavarat, ei voi tietää kenen omistuksessa oikeasti ovat.
Niinnojoo, toi talo taitaa olla virallisesti Universal Musicin edustustiloja ja auto saman puljun työautoja (joista ei tietenkään tarvitse maksaa veroja samalla tavalla kuin yksityishenkilön tarvitsisi).
Pointti on se, että tämä MG on todellisuudessa täysin sidottu Universal Musiciin ja näiden materialististen kompensaatioiden myötä on sitten tarkoitus hieman keventää tuota pakkotyötä. Selvää kuitenkin on, että toi talo ei varsinaisesti ole MG:n yksityiskäytössä, vaan UM hallinnoi ja paukkaa paikalle aina niin halutessaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siihen, että satoja tuhansia puhaltaa verottajan ohi, tarvitaan aika paljon enemmän älliä kuin mitä Migreenillä on reservissä. Se, että satojen tuhansien eurojen puhalluksen jälkeen edelleenkin asustelee verottajalta rauhassa okt:ssaan ja ajelee Mersulla, vaatii jo sellasta verosuunnittelua, että siihen ei kyllä tatskastudiossa suosiotaan puivan Putin-fanin kyvyt riitä millään. Saati ystäväpiirinsä.
Älkääs nyt viitsikö syöttää meille pajunköyttä yhtään enempää
Oletko poliisi vai veronviranomainen? Hellitä hetkeksi.
Alkaako puntti tutista? Siis ei tietenkään verottajan tai poliisin takia, vaan siksi, koska suuri yleisö tajuaa kyllä mikä on homman nimi :). Ei ihan loppuun asti mietittyä feikkailua ;)
mutta nämä meidänkin markettikuteet ovat loppuviimeksi peräisin siitä, että joku on ollut muotia.
Enkä nyt tarkoita tällä sitä, että ihmisten pitäisi uusimman muodin mukaan pukeutua.