Nainen ei suostu käyttämään ehkäisyä
Olen hämmentynyt. Ollaan oltu monta vuotta yhdessä ja kumppanilla on ollut kierukka. Nyt haluaisi ottaa sen pois, eikä enää käyttää vakituista ehkäisyä itsellään. Ei kuulemma mitään hormonaalista, ei pillereitä, ei kierukkaa.
Ollaan vakituisessa suhteessa ja alle 30-vuotiaita. Ei tiedetä halutaanko lapsia.
Kommentit (135)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On myös vaihtoehto ehkäisyyn ja siihen että ei tarvitse käyttää kondomia eli peppuseksi.
Jos nainen ei suostu käyttämään ehkäisyä niin sitten aina kakkoseen tai suuhun.
Aika harva näköjään näistä huutelijoista oikeasti sitä peppua harrastaa. Siihen juuri suositellaan kortsua käytettäväksi tulehdusriskin vuoksi. Jos sen peniksen sinne bakteeripesäkkeeseen tunget, niin nauti virtaputkentulehduksestasi!
Mä olen tunkenut penikseni naisen peräaukkoon varmasti jo yli 100 kertaa enkä ole koskaan saanut mitään tulehdusta..
Ootko varma , ettet ole puppelipoika, kun kakkosta himoat?
Provo. Ensinnäkin siksi, että otsikko on niin virheellinen. Nainenhan ei ole kieltäytynyt ehkäisystä, eli suostuu kyllä ehkäisyyn, toisin kuin virheellisesti otsikossa väitetään. Toinen on se, että nainen olisi kyllä kertonut syyn miksi ei itse enää halua käyttää itseensä kohdistuvia ehkäisymenetelmiä.
Vierailija kirjoitti:
Mekin mentiin lähes koko hedelmällinen ikä kondomeilla tai kokonaan ilman ehkäisyä. Ei saatu kuin kolme toivottua lasta. Sen jälkeen mieheltä napsastiin piuhat poikki. Itseasiassa raskaaksi tuleminen on ihme, sillä niin monen asian pitää siinä natsata. Eihän tämä asenne tietysti kaikille pariskunnille sovi. Tärkeintä on , että asiasta juttelette ja ratkaisut on tehtävä yhteistuumin.
Miksi jätit ehkäisyn kokonaan miehen harteille?
Vierailija kirjoitti:
Ap taisi olla trolli kun ei tule vastaamaan. No päätellään että hänen mielikuvitustyttiksellä oli niin pahat oireet että haluaa kierukka pois mutta keskenkasvuinen ap ei osaa asiaa käsitellä koska kaikki naiset hänen mielestään käyttävät hormoneja.
Päättele mieluummin niin, ettei ap ole kypsä harrastamaan seksiä. Ehkäisyvastuu kuuluu molemmille, ei yksinomaan naiselle. Ap ei tätä tajua, on siis liian tyhmä ja vastuuton työntämään kikkeliään toiseen ihmiseen. Onneksi aina voi säästää peruspäivärahasta realdolliin, joka antaa panna paljaalla eikä, kuten muuan toinen älykääpiö täällä totesi, pane hanttiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mekin mentiin lähes koko hedelmällinen ikä kondomeilla tai kokonaan ilman ehkäisyä. Ei saatu kuin kolme toivottua lasta. Sen jälkeen mieheltä napsastiin piuhat poikki. Itseasiassa raskaaksi tuleminen on ihme, sillä niin monen asian pitää siinä natsata. Eihän tämä asenne tietysti kaikille pariskunnille sovi. Tärkeintä on , että asiasta juttelette ja ratkaisut on tehtävä yhteistuumin.
Miksi jätit ehkäisyn kokonaan miehen harteille?
Miksi ei? Hormonaaliset menetelmät eivät sopineet muiden terveydellisten ongelmien takia minulle. Tämä siis ei ollut mutua vaan ihan lääkärin mielipide. Kun lapsiluku oli täynnä mies itse ehdotti, että ottaa vasektomian, jotta voidaan harrastaa seksiä ilman pelkoa raskaudesta. Jotkut miehet nyt vaan rakastavat vaimoaan ja tekevät kaikkensa yhteiseksi hyväksi. Tämän huomaavaisuuden ansiosta hän saa seksiä noin 4 kertaa viikossa. Nautimme siis molemmat tästä ratkaisusta.
Mä luovuin kierukasta sen jälkeen, kun tuli jokin uusi tutkimus, jossa kerrottiin sen nostavan rintasyöpäriskiä. Pienen tutkimisen jälkeen selvisi monia muitakin epämiellyttäviä asioita, kuten kohdun steriili tulehdusreaktio ja se, että jos munasolu pääseekin hedelmöittymään se abortoituu kierukan vaikutuksesta. Lisäksi kierukan pääasiallinen toimintaperiaate, eli se, että elimistö luulee jo olevansa raskaana kuulosti kummalliselta.
Vierailija kirjoitti:
Mä luovuin kierukasta sen jälkeen, kun tuli jokin uusi tutkimus, jossa kerrottiin sen nostavan rintasyöpäriskiä. Pienen tutkimisen jälkeen selvisi monia muitakin epämiellyttäviä asioita, kuten kohdun steriili tulehdusreaktio ja se, että jos munasolu pääseekin hedelmöittymään se abortoituu kierukan vaikutuksesta. Lisäksi kierukan pääasiallinen toimintaperiaate, eli se, että elimistö luulee jo olevansa raskaana kuulosti kummalliselta.
Moni hormonikierukan käyttäjä ei tosiaan tiedä, että se aiheuttaa steriilin tulehdusreaktion ihan samoin kuin pelätty kuparikierukka.
Itse en itkisi, jos hedelmöittynyt munasolu abortoituisi eli ei pystyisi kiinnittymään kohdun seinämään. Kuparikierukkakaan ei muuten pääasiassa ehkäise tällä mekanismilla vaan se tekee kohdusta vihamielisen paikan siittiöille eli ehkäisee hedelmöittymisen.
Itse en naisena suostuisi käyttämään vakituisen kumppanin kanssa loppuelämän ajan ehkäisynä kondomia, koska nautin seksistä paljon enemmän ilman. Olen saanut e-pillereistä veritulpan eli kärsinyt kyllä hormonaalisen ehkäisyn haittapuolista mutta kondomi ei itselleni olisi vaihtoehto pitkässä suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytä kondomia. Niin meilläkin tehtiin vuosikausia ennen kuin oli tarpeeksi ikää sterilointiin.
Ensinnäkään kondomi ei ole toimiva ehkäisy. Ne hajoaa aivan liian usein.
Toiseksi kondomi vie kaiken nautinnon ja spontaaniuden seksistä.
Kierukkakin voi irrota ja pillereiden tehoon voi vaikuttaa pelkästään jo se mitä nainen on syönyt päivän aikana.
Kumi oikein käytettynä ei jätä vahingoille varaa.Väärin. Kumit hajoavat erittäin usein.
Kumit ovat sinänsä toimiva ehkäisy koska niiden kanssa kukaan ei seksiä edes halua.
Jos sinulla kumit hajoaa usein et osaa niitä käyttää. Mutta hei ei sinun tarvitse opetella koska seksiä ei todellakaan ole pakko harrastaa.
Meillä miehen kanssa hajosi kumit noin joka toinen kerta. Ihan ohjeen mukaan käytettiin. Olivat vissiin liian pieniä eikä peruskaupoista löytynyt isompia, niin päätettiin kokeilla josko tärppäisi. Nyt rv26+6 😄
T: eri 
Vierailija kirjoitti:
On myös vaihtoehto ehkäisyyn ja siihen että ei tarvitse käyttää kondomia eli peppuseksi.
Jos nainen ei suostu käyttämään ehkäisyä niin sitten aina kakkoseen tai suuhun.
Noh, itse en anna peppua ilman kumia
Eihän tätä miestä ole pakotettu isäksi. Hänethän vain laitettiin kiertoon ja se on ihan oikein toimittu, kun kerran toiveet eivät käyneet yksiin. Eihän tämä nainen salassa jättänyt ehkäisyä pois. Mitä muuta hän olisi voinut tehdä? nythän kaikki on hyvin kummallakin osapuolella. nainen voi etsiä miehen, joka haluaa isäksi(näitäkin on paljon) ja mies voi etsiä naisen, joka ei ikinä varmasti halua lapsia(näitäkin on nykyään paljon) Kaikki hyvin, loppu hyvin.