”Älyllisesti alaspäin” ja elämänkoululaiset ovat Kokoomuksen uusia kyykytyskeinoja...
Puhutaan muista vähän halveksien ja esim aktiivimallikin on tarkoitettu perusteltu kun ”eivät tajua hakea töitä” te kategorioidut paskat työttömät.
Asenteellista ja voisi sanoa, että rasismia yhtä kansanosaa kohtaan.
Vartiainen on kuluttanut naamansa aktiviimallissa. Miksei kukaan muu kokoomuslainen ole ollut mukana?
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
En mä pysty noihin ehtoihin. Mulla on vuoden ikäinen vauva, niinku otanko sen johinki kurssille tai haastatteluun mukaan? Mieskin on työttömänä ja ei kyllä pysty kun päivät täyttyy kaikesta muusta.
Ei ole oikein.
Joo sama. Olen jo ollut työelämässä pitkään ja nyt kun olen työttömänä niin keksitään kaikkea turhaa, vaikka mulla olis viimein aikaa vaikka urheilla. Säästöjäkin on onneksi niin tulen toimeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä pysty noihin ehtoihin. Mulla on vuoden ikäinen vauva, niinku otanko sen johinki kurssille tai haastatteluun mukaan? Mieskin on työttömänä ja ei kyllä pysty kun päivät täyttyy kaikesta muusta.
Ei ole oikein.Miksi ihmeessä et ole hoitovapaalla, jos sinulla on vuoden ikäinen vauva? Siinä ei tarvitse käydä kursseilla ja haastatteluissa. Ja mitä ihmettä se mies päivisin puuhaa, jos ei töihin ehdi. Työttömyyskorvaus maksetaan sellaisille, jotka ovat oikeasti työmarkkinoiden käytettävissä.
Hah hah mikä utopia! Ei kaikille kuitenkaan töitä ole joten miksei ne jotkut voi olla ihan rauhassa?? Tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
En tajua että toi puolue keikkuu aina kannatusmittausten kä'rjesää, kun Suomessa ei ole noin paljon kultalusikka persiissä syntyneitå rikkaita perillisiä eikä muitakaan bisnesketkuja.
Surullista, hyvin surullista. Kojta ollaan kuin putinin Venäjä.
Suomen kansa on niin tyhmää, että uskovat tätä työväenpuolue- ja työväen presidentti -skeidaa. Ensin meni Sari Sairaanhoitaja lankaan ja muut ilmeisesti perässä.
Mutta tottahan se on, että kaikilla ei ole lukupäätä tai kiinnostusta kouluttautua maistereiksi. Tunnustavat sen itsekin, jotkut ovat siitä jopa ylpeitä. Ja hekin tarvitsevat ammatin ja työpaikan.
Vierailija kirjoitti:
En tajua että toi puolue keikkuu aina kannatusmittausten kä'rjesää, kun Suomessa ei ole noin paljon kultalusikka persiissä syntyneitå rikkaita perillisiä eikä muitakaan bisnesketkuja.
Surullista, hyvin surullista. Kojta ollaan kuin putinin Venäjä.
Jännä juttu tosiaan että ajetaan politiikkaa joka hyödyttää lähinnä ylimmän tulo/varallisuusdesiilin ylempää puolikasta ja kannatus on silti 20 pinnaa. Ilmeisesti jotkut tykkäävät maksumiehen roolistaan tosi paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullista, hyvin surullista. Kojta ollaan kuin putinin Venäjä.Jännä juttu tosiaan että ajetaan politiikkaa joka hyödyttää lähinnä ylimmän tulo/varallisuusdesiilin ylempää puolikasta ja kannatus on silti 20 pinnaa. Ilmeisesti jotkut tykkäävät maksumiehen roolistaan tosi paljon.
Ilmeisesti ihmiset herkästi samastuvat siihen ihmisryhmään, johon toivovat kuuluvansa, eivät siihen, johon kuuluvat. Kokoomuksen strategiahan on ollut brändätä puolue työtä tekevien ihmisten puolueena. Strategia on ollut toimiva, koska monia tämä näyttää hämäävän siinä määrin, etteivät huomaa että rikkaiden asiaa tässä ajetaan. Sentään työttömien, vammaisten ja sairaiden asiaa kokkarit eivät koskaan olekaan edes esittäneet ajavansa. Pienipalkkaisiin näyttää esitys kuitenkin tehoavan.
Miksi ihmeessä et ole hoitovapaalla, jos sinulla on vuoden ikäinen vauva? Siinä ei tarvitse käydä kursseilla ja haastatteluissa. Ja mitä ihmettä se mies päivisin puuhaa, jos ei töihin ehdi. Työttömyyskorvaus maksetaan sellaisille, jotka ovat oikeasti työmarkkinoiden käytettävissä.