”Älyllisesti alaspäin” ja elämänkoululaiset ovat Kokoomuksen uusia kyykytyskeinoja...
Puhutaan muista vähän halveksien ja esim aktiivimallikin on tarkoitettu perusteltu kun ”eivät tajua hakea töitä” te kategorioidut paskat työttömät.
Asenteellista ja voisi sanoa, että rasismia yhtä kansanosaa kohtaan.
Vartiainen on kuluttanut naamansa aktiviimallissa. Miksei kukaan muu kokoomuslainen ole ollut mukana?
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäköhän tämäkin työtön on koulutukseltaan ja työhistorialtaan?
Ylioppilas, 2 tutkintoa ja nyt yrittäjä. Laitatko omasi? Velaton.
Ja mistä vedit tämän elämänkoululaisen?
Ettehän te mitään elämänkoululaisia ole. Hakekaa töitä. Simple as that.
Lähinnä siksi, että tuntuu oudolta, että pitää pilkata muita jotka eivät kannata valtapuolueen menoa. Taas tuo Vartiainen on valjastettu laukomaan noita sloganeita - demarit on työväen puolue ja työväkeä pilkataan.
Jokohan Vartiainen on itse tajunnut tämän vedätyksensä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin se muuttuu, kokoomuslainen viiskymppinen urasukkula muuttuu tuosta vain.. Joksikin.. Vaikea sanoa mikä sinunkaan ideologiasi tai poliittinen suuntautumisesi on. Niin on ristiriitaista.
Ihan vaan mielenkiinnosta, miksi ajattelet, että KTM on automaattisesti ainakin ollut kokoomuslainen?
Itse opiskelen tällä hetkellä kyseistä tutkintoa, ja kokoomusta olen äänestänyt tasa nolla kertaa. Poliittisesti olen vasemmalla.
Siis olet korkeasti koulutettu venäjä vastainen kommunisti.. Jep jep.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäköhän tämäkin työtön on koulutukseltaan ja työhistorialtaan?
Ylioppilas, 2 tutkintoa ja nyt yrittäjä. Laitatko omasi? Velaton.
Ja mistä vedit tämän elämänkoululaisen?
Ettehän te mitään elämänkoululaisia ole. Hakekaa töitä. Simple as that.Lähinnä siksi, että tuntuu oudolta, että pitää pilkata muita jotka eivät kannata valtapuolueen menoa. Taas tuo Vartiainen on valjastettu laukomaan noita sloganeita - demarit on työväen puolue ja työväkeä pilkataan.
Jokohan Vartiainen on itse tajunnut tämän vedätyksensä?
Häh? Kuka on pilkannut työssä käyviä?
Miten hitossa Vartiainen ja demarit liittyy yhteen?
Työtön korkkis aloitti toisen ketjun..
Paljonkos sillä työttömällä oli vuosi"tulot"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin se muuttuu, kokoomuslainen viiskymppinen urasukkula muuttuu tuosta vain.. Joksikin.. Vaikea sanoa mikä sinunkaan ideologiasi tai poliittinen suuntautumisesi on. Niin on ristiriitaista.
Ihan vaan mielenkiinnosta, miksi ajattelet, että KTM on automaattisesti ainakin ollut kokoomuslainen?
Itse opiskelen tällä hetkellä kyseistä tutkintoa, ja kokoomusta olen äänestänyt tasa nolla kertaa. Poliittisesti olen vasemmalla.
Ööh. Mitä? Vasemmalla olen polittisesti, koska uskon, että pitkällä tähtäimellä maltillinen tulonjako hyödyttää meitä kaikkia. En haluaisi nähdä hyvinvointiyhteiskuntamme romuttuvan.
Mitä Venäjään tulee, niin olen kyllä aika huolissani ihmisoikeuskysymyksistä ja valtion aggressiivisesta laajentumisesta. Se ei vaan nyt liity tähän mitenkään.
Oletko venäjätrolli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ööh. Mitä? Vasemmalla olen polittisesti, koska uskon, että pitkällä tähtäimellä maltillinen tulonjako hyödyttää meitä kaikkia. En haluaisi nähdä hyvinvointiyhteiskuntamme romuttuvan.
Mitä Venäjään tulee, niin olen kyllä aika huolissani ihmisoikeuskysymyksistä ja valtion aggressiivisesta laajentumisesta. Se ei vaan nyt liity tähän mitenkään.
Oletko venäjätrolli?
Taidat ihan itse olla. Et sä oikeasti voi olla samaan aikaan joku it tykki ja työtön vasemmisto kommari joka kyselee että oletko oikeasti menestynyt, sekoitat työttömät ja työssä käyvät ja vartiaisenkin sdp. hen.
Sulla on nyt puurot ja vellit ja kiisselikin vielä sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Voi voi, oot sinäkin.
Työttömille ei oikein ole puoluetta. Eikä työtön pitäisi olla mikään ammatti...
Se on Suomen suurin ammattikunta tällä hetkellä, yli 300 000 vastentahtoista jäsentä, jolla ei ole vaihtoehtoa, koska työpaikkoja ei ole tarpeeksi. Ei vaan mene jakeluun tämä, vaan se on työttömän oma syy ettei työllisty. Ja ei, lisäkouluttautuminen, hienojen hakemusten lähettely tai alan vaihto ei auta, koska sittenkään työpaikkoja ei ole tarpeeksi.
Olen samaa mieltä. Kyllä työttömilläkin on ihmisarvo, eikä heitä saa solvata. Koko porukka leimataan muutaman mädän omenan takia - samaa ei tehtäisi tiettyjen vähemmistöjen suhteen ikinä, sellaista ei suvaittaisi. Eikä pitäisi tässäkään yhteydessä suvaita.
Ja taustatietona yhdelle vänkääjälle: olen töissä ja kannatan piraattipuoluetta.
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä. Kyllä työttömilläkin on ihmisarvo, eikä heitä saa solvata. Koko porukka leimataan muutaman mädän omenan takia - samaa ei tehtäisi tiettyjen vähemmistöjen suhteen ikinä, sellaista ei suvaittaisi. Eikä pitäisi tässäkään yhteydessä suvaita.
Ja taustatietona yhdelle vänkääjälle: olen töissä ja kannatan piraattipuoluetta.
No se on helppoa olla olematta se mätä omena...
Ja mikäs ideologia piraattipuolueella on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, joillekin on helppoa, joillekin ei - miten se liittyy aiheeseen joka oli se, että kaikki työttömät leimataan melkein ali-ihmisiksi muutaman ihmisen takia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, joillekin on helppoa, joillekin ei - miten se liittyy aiheeseen joka oli se, että kaikki työttömät leimataan melkein ali-ihmisiksi muutaman ihmisen takia?
Mitäs nämä ali-ihmiset on sinusta tehneet?
Miksi aktiivimalli? En anna sulle nyt vastauksia.
Aktiivimalli ja sen taustalla olevat asenteet yhdistävät Kokoomusta, Keskustaa ja Perussuomalaisia. Marssit ja mielenilmaukset eivät heitä häiritse. Sen sijaan lakot ja muut konkreettiset toimet työntekijöiden etujen ajamiseksi ovat ainoita tapoja vaikuttaa. Muistakaa äänestää ensi eduskuntavaaleissa.
Työttömistä 90% on yli älykkäitä korkeasti koulutettuja tai vanhempia ihmisiä jotka on jääneet työttömiksi ja jotkut on sitten elämänkoulutyyppejä.
Ei meitä parempia työttömiä voi rääkätä siksi että siellä on niitä elämänkoulutyyppejä.
Vierailija kirjoitti:
Aktiivimalli ja sen taustalla olevat asenteet yhdistävät Kokoomusta, Keskustaa ja Perussuomalaisia. Marssit ja mielenilmaukset eivät heitä häiritse. Sen sijaan lakot ja muut konkreettiset toimet työntekijöiden etujen ajamiseksi ovat ainoita tapoja vaikuttaa. Muistakaa äänestää ensi eduskuntavaaleissa.
Joo, aktiivimalli kurittaa pahimmin työssä käyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sullehan on helppoa käyttäytyä eri tavalla kuin nuo ali-ihmiset, kun olet koulutettu ja pitkä työura takana. Pysyy sitten korvaukset samassa kun teet mitä pitää etkä tietenkään ole mikään tukisurffari.
En mä pysty noihin ehtoihin. Mulla on vuoden ikäinen vauva, niinku otanko sen johinki kurssille tai haastatteluun mukaan? Mieskin on työttömänä ja ei kyllä pysty kun päivät täyttyy kaikesta muusta.
Ei ole oikein.
Jos kaikki työttömät koulutettaisiin vähintään Di. ksi niin ei olis sitten tälläistä eriarvoisuutta.