Mielipiteesi jos mies on n. 170cm/60kg
Eikä liho tai lihoo mutta joutuu sitten jatkuvasti pitää painoaan pakko syömällä eli 60 kg on sellainen luonollinen paino
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselleni tuo on hyvä. Oma mieheni on melkein samoissa mitoissa. Tärkeintä on että mies on normaalin painon sisäpuolella, eli ei ali- eikä ylipainoinen. Tavoite on olla terve. 170cm miehellä 70 kiloa (ilman tavallista suurempaa määrää lihasta) alkaa olla jo tukeva
Aijaa, itse olen 170/72 ja minua jatkuvasti mollataan hoikaksi/laihaksi. Mitähän se sitten mahtaa suomalaisista noin yleisesti kertoa.
Suuri osa suomalaisista miehistä on ylipainoisia että ehkäpä kertoo siitä jotain. Just saying
Naiset sitten tykkää ylipainoisista miehistä, koska naistenkin suusta kuulee yhtä lailla miten mulla saisi olla vähän painoa lisää kuulemma?
Mun poika oli tota kokoluokkaa 13-vuotiaana. Onneks venähti 193-senttiseksi mieheksi.
Suunnilleen mun poikaystävän mitat. Hän on mielestäni todella hyväkroppainen: hoikka ja urheilullinen. Olen kyllä itsekin lähes noissa mitoissa, mutta minä olen ns. laihaläski. Että ei se paino/pituussuhde paljoa kerro.
Vierailija kirjoitti:
Eikä liho tai lihoo mutta joutuu sitten jatkuvasti pitää painoaan pakko syömällä eli 60 kg on sellainen luonollinen paino
Salille!!
Älä pakkosyö sokkona, vaan laske makrot, lift heavy.
M42, 172/75
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salille!!
M42, 172/75
Mitä sä sielä salilla teet ootko bottom perseenä saunassa?
T: 177cm 87kg 13% rasva (ylälauteella istuva)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salille!!
M42, 172/75
Jaa, yritin tuossa kannustaa APta, et kai ollut niin tyhmä että luulit kerskailuksi? Sinulla taitaa olla ruma sielu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salille!!
M42, 172/75
Jaa, yritin tuossa kannustaa APta, et kai ollut niin tyhmä että luulit kerskailuksi? Sinulla taitaa olla ruma sielu.
No on. Naamakin on kyllästyneen näkönen kun en ole pillua saanut. Sori.
Mielipiteeni on että kyseinen mies tulisi pakkosteriloida.