Mielipiteesi jos mies on n. 170cm/60kg
Eikä liho tai lihoo mutta joutuu sitten jatkuvasti pitää painoaan pakko syömällä eli 60 kg on sellainen luonollinen paino
Kommentit (31)
Miksi tästä asiasta pitäisi olla jokin *mielipide*? Vaikuttaako se johonkin? Voiko tästä asiasta äänestää? Tarkenna nyt vähän.
Kuulostaa terveellisiltä mitoilta. Hyvä juttu
Mikä ihmeen mielipide tästäkin pitäisi olla?
Pienikokokoinen mies! Mutta on niitä pienempiäkin paljon. 170 cm on kuitenkin normaali täysin, ei tod. mikään kääpiö, kuten joku idiootti jo ehti postata.
Viime viikolla aloituksesi poistettiin aika nopeasti.
En ottaisi kuitenkaan noin luisevaa miestä.
Vierailija kirjoitti:
Pienikokokoinen mies! Mutta on niitä pienempiäkin paljon. 170 cm on kuitenkin normaali täysin, ei tod. mikään kääpiö, kuten joku idiootti jo ehti postata.
Pienikokoinen mies paitsi että täysin normaali eikä mikään kääpiö, kuin itse yrittäisin epätoivoista korjausta jonkun älymöläyksen jälkeen lennossa :D
Itselleni tuo on hyvä. Oma mieheni on melkein samoissa mitoissa. Tärkeintä on että mies on normaalin painon sisäpuolella, eli ei ali- eikä ylipainoinen. Tavoite on olla terve. 170cm miehellä 70 kiloa (ilman tavallista suurempaa määrää lihasta) alkaa olla jo tukeva
Mun mies on 172/62 ja just sopivan pituinen ja kokoinen mulle.
Aika lyhyt. Muuten ihan ok, sopiva paino tuon pituiselle.
Eipä tuosta ole erityistä mielipidettä.
Tosin tulee oma mieheni nuorena mieleen. Oli noissa mitoissa kun menimme naimisiin. Nyt on varmaan tullut löhes 25 kiloa lisää.
Riippuu ihan siitä millanen on mulkku :D jos se on tarpeeksi iso,paksu,pitkä,jykevä ,kestävä, ei ole mitään väliä millasessa kehossa se on kiinni! Pääasia että sillä pääsee kunnolla pohjaamaan naisen :)
Ihan ok, jos "alakerta" on paremmin varustettu.
Kannattaa pysyä siinä painossa missä itsellä on tervein olo. Jos jollain on siihen joku muu mielipide, se on väärä.
Vierailija kirjoitti:
Itselleni tuo on hyvä. Oma mieheni on melkein samoissa mitoissa. Tärkeintä on että mies on normaalin painon sisäpuolella, eli ei ali- eikä ylipainoinen. Tavoite on olla terve. 170cm miehellä 70 kiloa (ilman tavallista suurempaa määrää lihasta) alkaa olla jo tukeva
Aijaa, itse olen 170/72 ja minua jatkuvasti mollataan hoikaksi/laihaksi. Mitähän se sitten mahtaa suomalaisista noin yleisesti kertoa.
Keskiarvoa pienempi, mutta ei se ainakaan minua haittaa. Ihan normaalikokoinen, tunnen useampiakin suunnilleen noissa mitoissa olevia.
Miehen pitää olla vähintään 180 cm, on ihanaa kun on itse lyhyt niin mennä pitkän miehen kainaloon :D Näin minä ainakin haluan, mutta onneksi kaiken kokoisille löytyy varmasti kumppani, ei ole pituudesta kiinni!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pienikokoinen mies paitsi että täysin normaali eikä mikään kääpiö, kuin itse yrittäisin epätoivoista korjausta jonkun älymöläyksen jälkeen lennossa :D
Voi olla pienikokoinen olematta kääpiö.
Ja pienikokoisuus on ihan normaalia ihmisissä.
T. Ei se jota lainasit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aijaa, itse olen 170/72 ja minua jatkuvasti mollataan hoikaksi/laihaksi. Mitähän se sitten mahtaa suomalaisista noin yleisesti kertoa.
Suuri osa suomalaisista miehistä on ylipainoisia että ehkäpä kertoo siitä jotain. Just saying
Mun mies on tuota luokkaa, vähän pitempi mutta painaa alle 60kg nykyään kun on vaihtanut salilla käynnin kestävyysurheiluun. Ihan normaali se minusta on, eipähän tarvi niska kenossa olla jos haluaa katsoa silmiin ;D itse kun olen n. 160/50kg ni ihan sopivia toisillemme..
Lyhyt ja kevyt.