Urpo

Onkohan Paula Risikko ehtinyt hoitamaan lastaan, kun on ollut koko ajan ministeri ja nyt
puhemis. Epäilen, ettei hän itse ole lasta hoitanut, vaan mies on sen tehnyt. Pääasia, että tietenkin
lapsi on tullut hoidettua. En nyt muista, kuinka vanha on tällä hetkellä, mutta ei mikään ainakaan lähellä 20 vuotta.

• ylös 9
  • alas 10

Kommentit (7)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Olisitko vaivautunut tekemään aloituksen, jos kyseessä olisi menestynyt mies? Eikö suomalainen nainen voi menestyä ja olla siitä huolimatta paras äiti lapselleen? Olen lukemattomia kertoja nähnyt Paulan tyttärensä kanssa niin ostoksilla kuin harrastuksissa aivan kuten muutkin vanhemmat. Jokainen on oman elämänsä asiantuntija ja tekee omat ratkaisunsa. Paula on tehnyt omansa ja kantaa vastuun valinnoistaan. Meillä kaikilla olisi parempi olla jos keskittyisimme enemmän huolehtimaan omista valinnoistamme muiden arvostelemaan sijaan.

• ylös 14
  • alas 2
Vierailija

Kyllä me muutkin äidit ollaan oltu melkein koko ajan töissä, vaikka lapsia onkin. Tänäänkin aamulla vein omani päiväkotiin. Se on semmonen paikka, jossa meidän lapsia hoidetaan.

Urpo

Vierailija kirjoitti:
Olisitko vaivautunut tekemään aloituksen, jos kyseessä olisi menestynyt mies? Eikö suomalainen nainen voi menestyä ja olla siitä huolimatta paras äiti lapselleen? Olen lukemattomia kertoja nähnyt Paulan tyttärensä kanssa niin ostoksilla kuin harrastuksissa aivan kuten muutkin vanhemmat. Jokainen on oman elämänsä asiantuntija ja tekee omat ratkaisunsa. Paula on tehnyt omansa ja kantaa vastuun valinnoistaan. Meillä kaikilla olisi parempi olla jos keskittyisimme enemmän huolehtimaan omista valinnoistamme muiden arvostelemaan sijaan.

Käsitit väärin, en pidä yhtään miestä sen parempana, jos on koko ajan töissä. Uskon kyllä, ettei ehdi paljon olemaan tyttären kanssa, vaikka niin asiasta tunnutaan sanottavan. Osaatteko te ajatella lainkaan realistisesti asioita? Ei ministeritasolla pysyt paljon kotiasioita hoitamaan olkoot sitten mies tai nainen

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.