Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työni on aivan liian raskasta mulle

Vierailija
07.02.2018 |

Mitä voisin tehdä? Olen aivan loppu joka ikinen ilta töiden jälkeen. Kädet ja jalat ovat ihan puhki ja voimat poissa. Nyt alkaa näkyä jo pysyviä rasitysvaurioita.
Työpäivän jaksan painaa kun myyrä töitä mutta sitten illalla lamaantuu. Olen kuitenkin urheileva ihminen ja ennenkin fyysistä työtä tehnyt. Nykyään en pysty enää lenkkeilemäänkään.
En voi irtisanoutua, koska tarvitsen rahaa, eikä karenssiin ole varaa.
Yleensä löydän uuden työpaikan helposti ja olen aina ollut työllistettynä mutta nyt ei ole mitään vaihtoehtoa näköpiirissä

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juurihan sanoit, että irtisanoutuminen ei ole vaihtoehto ja uutta työtä ei ole löytynyt, niin ei se sitten auta kun jaksaa.

Vierailija
2/10 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teet työksesi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perus-duunarihommaa. Raadan hiestä märkänä koko työpäivän ajan, Ideoita lähinnä etsin.

Vierailija
4/10 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättiläishamsterin juoksupyörän testaaja. AP

Vierailija
5/10 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jättiläishamsterin juoksupyörän testaaja. AP

Juurikin tuo kuvaa työskentelyäni. Meillä oli juuri työpaikkoja avoinna mutta ei tullut ketää mieleen, jolle saman paskan haluaisin.

6/10 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä sykemittarilla varustettua urheilukelloa muutama päivä töissä, jos työaikana tulee yli 300% päivittäisestä liikunnan tarpeesta niin saatat olla liian raskaassa hommassa.

Olet yli 8 tuntia hiestä märkänä, onko työsi tosiaan niin rankkaa vai joudutko työskentelemään kuumassa.

Kauanko olet tehnyt nykyistä työtäsi?

Vierailija
7/10 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei. :( Toi on niin tota, kun on tehty huonoja valintoja elämässä, tai saatu tosi surkeat lähtökohdat. Sitten tehdään jotain suorittavaa työtä (jollaisia tekee ihmisistä ehkä alle 10%). Tosta pyörästä on hankala päästä pois, ellei sulla ole varakas/tukea antava lähipiiri. 

Vierailija
8/10 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ei. :( Toi on niin tota, kun on tehty huonoja valintoja elämässä, tai saatu tosi surkeat lähtökohdat. Sitten tehdään jotain suorittavaa työtä (jollaisia tekee ihmisistä ehkä alle 10%). Tosta pyörästä on hankala päästä pois, ellei sulla ole varakas/tukea antava lähipiiri. 

...vielä jatkoa, oon tosi pahoillani, että joudut tekemään tollaista työtä, etkä oikeen pääse poiskaan, kun karenssi uhkaa...

Vierailija
9/10 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy lääkärissä valittamassa oireistasi. Onko sinulla työterveyslääkäriä? Se varmaan olisi ensimmäinen vaihtoehto. Jos työsi on niin kuormittavaa, että se rasittaa sinua sekä fyysisesti että henkisesti ja se todetaan työterveyslääkärillä, sinut voidaan siirtää toiseen työtehtävään lääkärinlausunnon perusteella. Kysy lääkäriltä, miten pitäisi menetellä. Kysy, onko sinulla mahdollisuutta päästä kuntoutukseen tms. toimintaan. Kysy, voitko tehdä työtä vaikka osa-aikaisesti niin, että olet osan aikaa eläkkeellä. Muutama minun tuttuni tekee lyhyttä työviikkoa juuri työn kuormittavuuden vuoksi. Entä pomosi? Voiko hänen kanssaan puhua asiasta? 

Tiedän, että työnantaja on velvollinen osoittaa työntekijälleen uusia hommia, jos työntekijä ei enää jaksa tehdä alkuperäistä työtään. Tämän vuoksi työnantajalla ei ole oikeutta antaa sinulle potkuja. En kuitenkaan tiedä, kuinka tämä tehdään. Ts. asiaan liittyvä byrokratia on minulle tuntematon.

Vierailija
10/10 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No juurihan sanoit, että irtisanoutuminen ei ole vaihtoehto ja uutta työtä ei ole löytynyt, niin ei se sitten auta kun jaksaa.

Olipa ilkeä vastaus. Kannattaa mennä muualle purkamaan omaa pahaa oloaan sen sijaan, että syydät sitä muiden niskaan. Perusta vaikka oma keskusteluketju aiheesta, miten löydän ilon elämääni tms. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme