Miehellä edelleen Tinder...
Ollaan tapailtu puolisen vuotta (ehkä tämä on jo seurustelua). Ihastuttiin toisiimme silmittömästi ja silloin kyllä itselläni unohtui Tinderit ym. Ymmärsin miehen puheista, että hänkin poisti sovelluksen. Luotin tähän, koska mielestäni hän on ollut ihan täysillä tässä meidän suhteessa...
Eilen illalla makoiltiin sohvalla ja mies näpräsi kännykkää siihen, niin puhelimen yläkulmaan pomppasi tuttu punainen liekkikuvio ja viesti joltain... Mies pelästyi tätä ja pisti puhelimen nopeasti pois. Tokaisin pettyneenä, että selvä se sitten... Ja oltiin koko loppuilta miltei ihan vaiti...
Kysyin nukkumaan mennessä, että miksi käyttää sitä edelleen, niin ei oikein osannut antaa kunnon syytä... Olen ihan v*tun pettynyt ja olen oikeasti siinä tilanteessa, että taidan lopettaa koko jutun tähän... En voi luottaa enää.
Miksi pitää tämmöistä tapahtua :( luulin, että vihdoin löysin sen ihmisen, jonka kanssa haluan olla ja tehdä juttuja... Ilmeisesti minä en hänelle sitten ollutkaan niin tärkeä tai sopiva...
Kommentit (194)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä tämä on seurustelua... ei ehkä taida olla kun miehellä on edelleen tinder.
Niin virallisesti ei olla sovittu mitään seurustelusta, mutta tavataan monta kertaa viikossa, ollaan tutustuttu toistemme perheisiin ja kavereihin, tehdään juttuja yhdessä, joten minusta tämä on kyllä ollut ihan seurustelua. Mies on ollut ihan yhtä täysillä mukana, kuin minäkin (tai sitten hän on v*tun hyvä esittäjä). Ja kyllä voi ihan naimisissakin olevilla olla Tinder, mutta paskaa yhtä kaikki... ap
Meidän "uusperheessä" on neljä nuorta aikuista ja he ovat kaikki tuoneet ihan kaveripoikia ja - tyttöjä meille. Samoin kaveripiirissä pyörii miehiä ja naisia, joiden kanssa vaan vietetään sitä huoletonta aikaa, eikä seurustella.
Ok... No, kaverit on kavereita. Minä en ole kokenut itseäni pelkäksi kaveriksi. Kyllä minut on ainakin esitelty tyttöystävänä ja minä hänet myös kumppaninani. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet sairaalloisen mustasukkainen, ap.
Miten niin? :D ei se vaan ole ok käyttää deittisovellusta, jos on suhteessa... ap
Miksi ei? Eikö mies saa saada positiivista huomiota toisilta naisilta?
Sairasta, jos pitää jotain huomiota hakea Tinderistä? Eiköhän sitä kuulu saada omalta kumppanilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollaan tapailtu puolisen vuotta (ehkä tämä on jo seurustelua). Ihastuttiin toisiimme silmittömästi ja silloin kyllä itselläni unohtui Tinderit ym. Ymmärsin miehen puheista, että hänkin poisti sovelluksen. Luotin tähän, koska mielestäni hän on ollut ihan täysillä tässä meidän suhteessa...
Eilen illalla makoiltiin sohvalla ja mies näpräsi kännykkää siihen, niin puhelimen yläkulmaan pomppasi tuttu punainen liekkikuvio ja viesti joltain... Mies pelästyi tätä ja pisti puhelimen nopeasti pois. Tokaisin pettyneenä, että selvä se sitten... Ja oltiin koko loppuilta miltei ihan vaiti...
Kysyin nukkumaan mennessä, että miksi käyttää sitä edelleen, niin ei oikein osannut antaa kunnon syytä... Olen ihan v*tun pettynyt ja olen oikeasti siinä tilanteessa, että taidan lopettaa koko jutun tähän... En voi luottaa enää.
Miksi pitää tämmöistä tapahtua :( luulin, että vihdoin löysin sen ihmisen, jonka kanssa haluan olla ja tehdä juttuja... Ilmeisesti minä en hänelle sitten ollutkaan niin tärkeä tai sopiva...
Oletit ihan liikaa asioita ja petyit. Kai ymmärrät, että tuo kaikki on kahden kauppaa, jossa pelkän yhden osapuolen syyttelyn sijaan tulisi miettiä olisiko kummassakin vikaa? Ei puolen vuoden tapailun jälkeen kannata ladata noin paljon suhteeseen tunteita, jos ei olla yhdessä edes määritelty suhteen statusta.
Olisipa mielenkiintoista kuulla mikä sinun käsityksesi seurustelusuhteen vakavuudesta on, jos kerran viikottainen yhdessäolo ja puoli vuotta on sinulle lyhyt aika, eikä kumppanin perheen ja ystävien kanssa vietetty aikakaan merkkaa mitään. Että milloin sinusta voi puhua seurustelusta, yhteisen asuntolainan, farkkuauton, kultaisen noutajan ja 1,75 lapsiluvun kohdallako?
Ap, luulen, ettei sinun kannata investoida tuohon suhteeseen enää enempää energiaasi. Ei se mies tai pikemminkin pikkupoika muuta suhtautumistaansitoutumistaan kohtaasi vain sen takia, että on jäänyt kiinni muiden treffikumppanien silmäilystä tms. vielä konkreettisemmasta toiminnasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin virallisesti ei olla sovittu mitään seurustelusta, mutta tavataan monta kertaa viikossa, ollaan tutustuttu toistemme perheisiin ja kavereihin, tehdään juttuja yhdessä, joten minusta tämä on kyllä ollut ihan seurustelua. Mies on ollut ihan yhtä täysillä mukana, kuin minäkin (tai sitten hän on v*tun hyvä esittäjä). Ja kyllä voi ihan naimisissakin olevilla olla Tinder, mutta paskaa yhtä kaikki... ap
Meidän "uusperheessä" on neljä nuorta aikuista ja he ovat kaikki tuoneet ihan kaveripoikia ja - tyttöjä meille. Samoin kaveripiirissä pyörii miehiä ja naisia, joiden kanssa vaan vietetään sitä huoletonta aikaa, eikä seurustella.
Toi on ihan hyvä tyyli, vaihdetaan "patjaa" niinkuin toiset sukkaa... sit kun sattuu "vahinko" häivytään vähin äänin... miten tämmöinen ihminen voi koskaan olla uskollisessa pitkässä parisuhteessa tämmöisen jälkeen? Aivan, ei mitenkään. Mutta toisaalta onhan lähtökohdatkin (uusperhe) jo osoitus jostakin sillä ei se omppu puusta kauas putoa.
Ymmärrän pettymyksen! Mulla on 5 kk kestänyt tapailu ja mullakin ollut tinder tässä käytössä viime viikkoon saakka, en ole oikeasti kiinnostunut niistä miehistä. Ainoastaan tästä jota tapailen. En osaa selittää ihan täysin, että miksi olen sitä käyttänyt mutta ehkä siksi että joku epävarmuus kuitenkin jäytää että entä jos innostun liikaa ja mies ei olekaan yhtä innokas vaikka kaikki viittaa siihen että on. Sanoin tuosta ohimennen kun muisteltiin ekaa tapaamistamme, että mä oon muuten tinderin jo poistanut. Mies aikoi tehdä samoin. Ei liity siis asiaan muuten kun että ei aina ole petturin merkki jos on jotain netissä.
No, asia sinua ihan syystäkin harmittaa joten kerro asiasi kuten se on. Miehet arvostavat ja - huom: ymmärtävät - suoraa puhetta. Fakta on se, että JOS juttunne ei jatkuisi niin tinderin voi aina asentaa myös uudelleen.. ei siinä mitään häviä.
Mutta tosiaan, petturi on petturi oli sillä välineet siihen tai ei eli jos on tinderissä ei vielä tarkoita että on petturi. Sen sijaan moni heilastelee petturin kanssa vailla tuon taivaallista hajua tai luuloa asiasta.
Tsemppiä AP! Kissa pöydälle vaan. Jos hän oikeasti susta välittää poistaa sen koska se on sulle tärkeetä. Ja jos ei välitä, se on tuossa vaiheessa hyvä saada tietää.
Vierailija kirjoitti:
Kaffepulla kirjoitti:
Kuulostaa oudolta, jos kuitenkin sinut on jo perheellekin esitelty, ja mies tavannut sinun perheesi.
Mitä jos nostaisit kissan pöydälle ihan suoraan? Sano, että asia loukkaa sinua, ja että haluat tietää, onko teillä oikeasti seurustelusuhde vai ei. Jos mies sönkkää jotain epävarmuudesta tai "antaa ajan näyttää" niin anna sen jatkaa tinderöintiään ihan itsekseen.
Kyllä hänelle ilmaisin asian, että olen tosi pettynyt ja olen oikeasti sitä mieltä, että juttu loppuu tähän. En jaksa elää epätietoisuudessa eikä kehenkään voi luottaa. Ap
Suhteet voi olla nykyään mitä monimuotoisempia ja vanhoillisiin arvoihin ja käsitteisiin juurtuneet tulee petetyiksi. Tinder palvelu, joka on tehty näitä kevyssuhteita varten ja siellä tavattuiden kanssa ei kannata nostaa niitä odotuksia kovin korkealle. Käyttäjät on jollain narsistisella tavalla jääneet kiinni siihen huomioon, jota sieltä saa. Eihän mieskään osannut sinulle selittää mikä häntä siellä vielä kiehtoo. Ehkä jopa epävarmuus sinusta ja sinun tunteista. Niistä, kun ei ole taidettu puhua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletit ihan liikaa asioita ja petyit. Kai ymmärrät, että tuo kaikki on kahden kauppaa, jossa pelkän yhden osapuolen syyttelyn sijaan tulisi miettiä olisiko kummassakin vikaa? Ei puolen vuoden tapailun jälkeen kannata ladata noin paljon suhteeseen tunteita, jos ei olla yhdessä edes määritelty suhteen statusta.
Puoli vuotta on aika pitkä aika, jos nähdään monta kertaa viikossa ja ollaan jopa esitelty perheelle. Kyllä kuka vaan voi tuollaisesta olettaa, että tässä ollaan nyt tosissaan liikkeellä.
Puoli vuotta on ikuisuus tässä nykyajan kertakäyttökulttuurissa.
Tämä taas riippuu ihan henkilöstä. Ap:n arvot eivät selvästikään vastaa tällaista kertakyttökulttuuria, mutta ilmeisesti miehen kyllä. Ikävää, että asia paljastui vasta 6kk jälkeen, jolloin ap on jo ehtinyt laittaa tunteitaan peliin.
Olen sinkku mutta olen törmännyt tinderissä joihinkin parisuhteessa oleviin kavereihin. Yksi sanoikin minulle että heillä parisuhteessa on sovittu yhteisymmärryksessä että hän voi olla siellä. Minusta pitäisi vähintään profiiliin kirjoittaa että olen parisuhteessa ja etsin kavereita tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok... No, kaverit on kavereita. Minä en ole kokenut itseäni pelkäksi kaveriksi. Kyllä minut on ainakin esitelty tyttöystävänä ja minä hänet myös kumppaninani. Ap
Ihan oikeastiko te esittelette, että tässä on tyttöystäväni Sirpa tai kumppani Pasi? :D
Jätä se. Ei tule muuttumaan, ansaitset parempaa. Korkeintaan tyyppi oppii vaan salailemaan käytöstään paremmin ja jatkaa silti muiden naisten jahtaamista.
Minusta ihminen, joka koko ajan kaipaa vastakkaisen sukupuolen huomiota ja vakuuttelua kiinnostavuudestaan, ei kykene sitoutumaan tavalliseen yksiavioiseen parisuhteeseen. Jos jostakusta todella on kiinnostunut, kyllä silloin sulkeutuu hanat muiden osalta.
Tilanne on se, että miehellä on jatkuvasti haku päällä, vaikka olisi jo kotona kuinka upea nainen tahansa. Aina voi tulla joku vielä kauniimpi vastaan. Miehethän aina vain tyytyvät naiseen, ja haaveilevat jatkuvasti paremmasta. Saa olla aikamoinen missimalli, etteikö miehelle kelpaisi upgrade.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi on ihan hyvä tyyli, vaihdetaan "patjaa" niinkuin toiset sukkaa... sit kun sattuu "vahinko" häivytään vähin äänin... miten tämmöinen ihminen voi koskaan olla uskollisessa pitkässä parisuhteessa tämmöisen jälkeen? Aivan, ei mitenkään. Mutta toisaalta onhan lähtökohdatkin (uusperhe) jo osoitus jostakin sillä ei se omppu puusta kauas putoa.
Monen vuoden seurustelen jälkeen ei voi häipyä vähin äänin?
Ei enää olekaan mikään ihanne ja normi päätyä kahden välisiin suljettuihin parisuhteisiin. Sukupuolet ei tarvitse tulla toimeen ja tyttöjen hankkiutua raskaaksi ensinmäisen Peran kanssa saadakseen itselleen elättäjän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin? :D ei se vaan ole ok käyttää deittisovellusta, jos on suhteessa... ap
Onko tämä vastaus vitsi vai ihan oikeastikko joku aikuinen näin ajattelee????
Mitäpä jos vain selittäisit ne syyt?
Vierailija kirjoitti:
Tilanne on se, että miehellä on jatkuvasti haku päällä, vaikka olisi jo kotona kuinka upea nainen tahansa. Aina voi tulla joku vielä kauniimpi vastaan. Miehethän aina vain tyytyvät naiseen, ja haaveilevat jatkuvasti paremmasta. Saa olla aikamoinen missimalli, etteikö miehelle kelpaisi upgrade.
Tuo pätee joihinkin miehiin (ja joihinkin naisiin myös), mutta en kyllä lokeroisi automaattisesti kaikkia miehiä tuuliviireiksi, jotka juoksisivat päättöminä jonkun fiktiivisen "paremman saaliin" perässä. Suurin osa ihmisistä on kuitenkin normaaleilla sosiaalisilla taidoilla ja tunneälyllä varustettuja tavallisia tallaajia, joilla ei tuota vaikeuksia sitoutua rakkaaksi kokemaansa kumppaniin ja pitkäaikaiseen yksiavioiseen parisuhteeseen. Pelkkä hyvä ulkonäkö ei riitä kannattelemaan ainuttakaan todellista parisuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Olen sinkku mutta olen törmännyt tinderissä joihinkin parisuhteessa oleviin kavereihin. Yksi sanoikin minulle että heillä parisuhteessa on sovittu yhteisymmärryksessä että hän voi olla siellä. Minusta pitäisi vähintään profiiliin kirjoittaa että olen parisuhteessa ja etsin kavereita tms.
Eihän missään treffipalstalla pitäisi kenenkään varatun kirjoitella/etsiä mitään se vaan on nyt ihan selvää... siis ellei ole etsimässä uutta seuraa. Millään profiilin merkinnällä "seukkaan" "varattu" ei ole merkitystä Tinderissä.
Vierailija kirjoitti:
Näissä asioissa voi joutua toimimaan epärehellisesti, jos motivaationa on ihan vaan saada seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä on sukupuolisidonnainen asia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairasta, jos pitää jotain huomiota hakea Tinderistä? Eiköhän sitä kuulu saada omalta kumppanilta.
Miten niin sairasta? Vaikutat kovin omistushaluiselta henkilöltä. Onko se sinulta jotenkin pois, jos muut naiset osoittavat kiinnostuksensa miestäsi kohtaan, ja hän saa siitä hyvän mielen itselleen ja ehkä hiukan paremman itsetunnonkin?
Onko tämä vastaus vitsi vai ihan oikeastikko joku aikuinen näin ajattelee????