Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on sun ennätys Zalandotilauksissa? :D Eli mikä ollut suurin yksittäinen tilaus euroissa

Vierailija
07.02.2018 |

Itse tilasin juuri melkein 800 eurolla. Taitaa olla oma ennätys. Tuosta kyllä palautan ihan vähintään puolet varmaan.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tilailet jotta voit palauttaa

Vierailija
2/21 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0€.

Vastustan turhaa pakettien roudaamista edestakaisin. Zalando voisi lisätä palautusmaksun paketteihinsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lennän 4 kertaa vuodessa Pariisiin shoppaamaan

Istun designertuolissa siemaillen shamppanjaa kun minulle esitellään huippumuodin uutuuksia.

En katso vaatteiden hintaa...

Vierailija
4/21 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

90 euroa, ostin lapselle kutosen tanssiaisiin mekon.

Vierailija
5/21 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lennän 4 kertaa vuodessa Pariisiin shoppaamaan

Istun designertuolissa siemaillen shamppanjaa kun minulle esitellään huippumuodin uutuuksia.

En katso vaatteiden hintaa...

No mutta tuohan olis helmee :D Ei ihan oma lompakko taivu tuommoseen, mut nauti sä!

t.ap

Vierailija
6/21 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin just Uffilta vaatteita ainakin50 eurolla. vien huomenna puolet takaisin.

Vierailija
7/21 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

90 euroa, ostin lapselle kutosen tanssiaisiin mekon.

Fiksuu..käyttää kerran ja palauttaa sitten:)

Vierailija
8/21 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli tilailet jotta voit palauttaa

Ei, en tilaa jotta voisin palauttaa, vaan tilaan jotta saisin mieleisiä vaatteita. Palautukseen menee yleensä paljon, koska iso osa vaatteista on kamalia ja huonolaatuisia rättejä, tai väärää kokoa. Yleensä tilaan siis kahta eri kokoa jotta voin sovittaa kumpi sopii paremmin.

t.ap

Vierailija
9/21 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on uusi blogi..oma pylly valkoinen.

Tilaan huomenna tonnilla peppuverkkareita ja stringejä zalandolta.

Kuvaan ne ja palautan kaikki...

Jostain syystä stringit saa eniten tykkäyksiä...mut mä bloggaan muotia

Vierailija
10/21 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. 1800 €.

Piti sisällään minun ja 3:n tyttären vaatteita. Toppatakkeja ja kenkiä.

2 toppatakki taisi jäädä ja kahdet kengät.

Yhteensä näiden summa taisi olla n. 800 €.

Vierailija
11/21 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

140 €, tosin takissa oli viallinen vetoketju, joten palautin sen... Vaikka reklamaatio sujui hyvin ja nopeasti, en siltikään ole toista kertaa tilannut nettikaupoista.

Vierailija
12/21 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0€.

Vastustan turhaa pakettien roudaamista edestakaisin. Zalando voisi lisätä palautusmaksun paketteihinsa.

Valitettavasti netistä/ulkomailta saa nykyään parempilaatuisia ja edullisempia vaatteita kuin Suomesta. Tai ainakin täällä missä itse asun, ei ole kun henkkamaukat ym rättikaupat. Ja kyllä Zalando myy myös näitä rättejä, mutta myös ihan hyviä vaatteita. Mielelläni ostaisin suomalaisesta liikkeestä kotikaupungistani, vaikka oikein Suomessa käsin tehtyjä vaatteita, mutta ei täällä ole mistä ostaa! Valitettavasti.

t.ap

Vierailija
13/21 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuatko ap kuinka paljon ilmasto kuormittuu noista turhista tilauksista ja palautuksista?

Vierailija
14/21 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja siis tosiaan mä en tilaile joka kuukasi Zalandolta jotain biletoppeja ja trikoita ja heitä vanhjoa roskiin. Tilaan silloin kun on tarvetta. Nyt tarvitsen esim. farkkuja, kun vanhat alkavat kulua sisäreisistä puhki. Tarvitsen myös uuden välikausitakin, kun vanha alkaa repsottaa. Mä pyrin ostamaan sellaisia vaatteita jotka kestävät käytössä vuosia.

t.ap

Vierailija
15/21 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zalando on just paras, kun ei tule mitään ylimääräisiä kustannuksia. Kyllä mulla jää muista kaupoista tilaamatta koska postimaksut ja laskutuslisät on turhan suolaisia....

Vierailija
16/21 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tajuatko ap kuinka paljon ilmasto kuormittuu noista turhista tilauksista ja palautuksista?

No kuinka paljon? Kyllä minä ymmärrän että lentäminen saastuttaa järjettömästi. Sitäkö tarkoitat?

Olisiko ehdottaa jotain ratkaisua tähän ongelmaan?

t.ap

Vierailija
17/21 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti liikaa, koska nykyisin ainut maksuvaihtoehto on etukäteenmaksu. Laskulle oli helppo tilata ihan mitä vaan.

Vierailija
18/21 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

nolla

Vierailija
19/21 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti liikaa, koska nykyisin ainut maksuvaihtoehto on etukäteenmaksu. Laskulle oli helppo tilata ihan mitä vaan.

Täh? Kyllä mä saan tilattua laskulle.

Vierailija
20/21 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en saa enää tilattua ZAlandosta laskulle! Harrastin kyllä juurikin tuota että tilasin samaa tuotetta eri koossa sovitukseen ja halvallajotain rättejä mitkä oli vaan pakko palautata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi