Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menetän kohta toivoni naisten suhteen

Yksinäinen
07.02.2018 |

Olen 26-vuotias nainen, enkä ole ikinä seurustellut kenenkään kanssa. En ymmärrä, miten en löydä ketään. Olen omasta mielestäni ihan hyvä ihminen. Huumorintajuinen ja äärettömän rommanttinen. Yhden illan juttuja kyllä riittää, mutta siihenpä se sitten jääkin. En mitään muuta haluaisi kuin sen oman kullan, jonka kainaloon käpertyä töiden jälkeen.

Missä te kaikki vapaat naiset oikein ootte? Vai joko alkaa jo seurustelemattomuus olla este kenenkään löytämiselle.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruikutus on niin epähaluttavaa, lakkaa yrittämästä niin pääset valitsemaan, ole paska renttumies joka ylimielisesti valitsee naisen, nih.

Vierailija
2/13 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lesboilla on hankalempaa löytää kumppani, ei kai se mikään yllätys ole?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse olen nyt 33 vuotiaana löytänyt ensimmäisen poikaystävän. Oon tosi nirso vaikka olen huomannut että viimeisen parin vuoden ajan miehet ovat olleet tosi kiinnostuneita. Vasta nyt olen oppinut olemaan miesten kanssa rento. Ja lisäksi ole vasta nyt oppinut laittamaan itseäni niin että näytän hyvältä

Vierailija
4/13 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rekkalesboista on ylitarjontaa.

Vierailija
5/13 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tunsitko itsesi pikkaisen paremmaksi ihmiseksi? 😂

Vierailija
6/13 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tunsitko itsesi pikkaisen paremmaksi ihmiseksi? 😂

Tämä oli siis 3:lle 😂

Vierailija
7/13 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdenillan jutut ovatkin niitä romanttisen miehen bravuureja.

Vierailija
8/13 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 42vuotias bi-nainen. Miehiä on kyllä elämän varrella löytynyt useampia, niin pitkiä kuin lyhyitä suhteita. Naisten kanssa on vaikeampaa, heidän on vaikea tunnustaa tykkäävänsä naisista. Olen ajautunut suhteisiin naisten kanssa, monella ei ole silti rohkeutta oikeaan seurusteluun. Suhteemme jälkeen ovat olleet joko yksin tai etsineet miestä.

Vierailija
9/13 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 42vuotias bi-nainen. Miehiä on kyllä elämän varrella löytynyt useampia, niin pitkiä kuin lyhyitä suhteita. Naisten kanssa on vaikeampaa, heidän on vaikea tunnustaa tykkäävänsä naisista. Olen ajautunut suhteisiin naisten kanssa, monella ei ole silti rohkeutta oikeaan seurusteluun. Suhteemme jälkeen ovat olleet joko yksin tai etsineet miestä.

Tämän olen itsekin huomannut naisista. Lyhyisiin ja salaisiin suhteisiin naiset kyllä ovat innokkaita, mutta sen jälkeen vedetään liinat kiinni. Tämän jälkeen päätyvät jonkun ukon kainaloon ja pienessä tuiskeessa kyllä muistavat vuodattaa "tunteistaan" minulle. Pahimpia on nämä heteroavioliitoissaan elävät "heteronaiset".

Vierailija
10/13 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyiiii lesbo mene pois.

Vierailija
11/13 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyiiii lesbo mene pois.

Mikä näitä ihmisiä vaivaa? Täytyy olla omassa elämässä jotain pahasti pielessä kun jaksaa kuluttaa energiaa toisen ihmisen muokkaamiseen. En ymmärrä!

Vierailija
12/13 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyiiii lesbo mene pois.

Mikä näitä ihmisiä vaivaa? Täytyy olla omassa elämässä jotain pahasti pielessä kun jaksaa kuluttaa energiaa toisen ihmisen muokkaamiseen. En ymmärrä!

Siis mollaamiseen.

Vierailija
13/13 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin löydän vaan miehiä kun en uskalla lähestyä naisia.. kaikki lesbot tuntuu niin cooleilta. Ihastun aina naisiin jotka on heteroita.. nyt olen ihastunut yhteen työkaveriin, joka ei kyllä ole vakituinen työntekijä vaan tällä hetkellä poissa. Se nainen olisi unelmieni nainen. Mutta sekin vaikuttaa niin järkyttävän coolilta että en uskalla ajatellakaan sisimpäni ja herkän puoleni paljastamista hänelle... monia esteitä tässä :D mutta hän on ihana. Haluan vaan rutistaa häntä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme