Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

~~~CLOMISTIT viikko16~~~

17.04.2006 |

[size=4][color=CD00CD]Kuumeilevat clomistit

[size=2][color=CD00CD]yöö [size=2][color=808080]Syön toista kiertoa clomeja, kolmatta lasta toivottu 08/05 lähtien.

[size=2][color=CD00CD]LiisaM [size=2][color=808080]Meillä on yksi clomialkuinen lapsi -04. Toisen yritys ja clomit aloitettu 08/2005. Sitten oli parin kuukauden tauko ja nyt 4. kierto clomeilla. Parissa kierrossa on ollut myös Pregnyl muniksen irroittamiseksi.

[size=2][color=CD00CD]Hanna [size=2][color=808080]Yritys aloitettu 06/04 ja clomit aloitettu 01/06. Yhtään lasta ei ennestään ole. Itse olen 23v. ja mieheni 30v.

[size=2][color=CD00CD]Olvi

[size=2][color=CD00CD]Adette [size=2][color=808080]Minä vuosimallia-79 ja avopuoliso vm-80 ja esikoista yritetään. Yritys aloitettu syyskuussa 2005 ja terolutit aloitettu tammikuussa 2006 säännöllistämään kiertoa, clomit aloitettu 04/06 + terot.

[size=2][color=CD00CD]Irmeli72 [size=2][color=808080]Terolutit käyttöön 04/06? Näillä eväillä yritämme muutaman kuukauden minkä jälkeen (oletan) aloitan clomit. Kotona on jo kaksi suloistakin suloisempaa clomi poikaa (6 ja 3,5v.) ja kolmatta toivotaan kovasti.

[size=2][color=CD00CD]omppu03 [size=2][color=808080]Oma ikä ja miehen myös hieman yli 30v. kolme lasta ennestään jotka saaneet alkunsa luomuna. Neljättä yritetty 09/05 lähtien, joulun aikaan todettu pco, jolloin clomit käyttöön.

[size=2][color=CD00CD]Sätky [size=2][color=808080]Ikä 31v. Yritys aloitettu 06/05, clomit 03/06 (+luget 01/06). Ennestään yksi clomi-lapsi, syntynyt 12/03 jouluaattona.

[size=2][color=CD00CD]marrasmamma [size=2][color=808080]Toinen clomi kierto lopuillaan, teroluteja olen jo syönyt 6 kk, ja niitä jatkan. Mulla aikaisemmasta liitosta tyttö-99 ja poika -00, luomuna tulleet ja helposti. Tätä vauvaa yritetty 2v 2 kk, yksi km 1v 2kk sitten.

[size=2][color=CD00CD]Kaipuu [size=2][color=808080]Ikä 40+. Clomit aloitettu 16.2.06. Aiemmin käytössä vuosia sitten n. 1/2 v. Vauvaa toivottu enemmän ja vähemmän alkuvuodesta 1994 asti. Ennestään kaksi aikuista lasta. Terolutien avustuksella alkunsa saaneet.

[size=2][color=CD00CD]pömppö79 [size=2][color=808080]Minä ja miehemme vm. 79, yksi lapsi entuudestaan -03, pikkukakkosta yritetty 04/04 -> (välissä kaksi km). Nyt siis eka clomikierto meneillään.

[size=2][color=CD00CD]Henkaripuustin

[size=2][color=CD00CD]SaaraMatias [size=2][color=808080]Elikkäs olen 28v. mies 32v ja yksi poika 05/05(clomiraskaus). Pco on todettu 10/03. Clomit aloitettu 04/06. Pikkukakkosta kuumeillaan.

[color=CD00CD]Plussanneet clomistit

[size=2][color=CD00CD]Kanelisokeri la 19.11.

[size=2][color=CD00CD]Viliweera

[size=2][color=CD00CD]pipu-77

[size=2][color=CD00CD]Severon

[size=2][color=CD00CD]Ulriina

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana aamunavaus, tuo toivoa muillekin clomisteille !!

Täällä kp 25 eikä mitään uutta. Yövuoro päättyi ja palailin juuri kotiin. Nyt nukkumaan vähäksi aikaa.

Vierailija
22/39 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpimät Onnittelut sinulle Olvi ja tietty myös miehellesi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kysyisin lahteeko clomeista ruokahalu? Kun nyt jo kolmantena paivana tuntuu olevan se tiessaan?

Vierailija
24/39 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi paljon onnea Olville plussasta :)

Piristää kummasti mieltä kun tietää joku muu on saanut plussan kun itselle näytä tulevan. Laitanpa sinut sitten plussaneisiin clomisteihin.

Vedä nyt sitten meidät muutkin mukana.

Osaako joku antaa mulle " käyttöohjeet" greippimehuun, eli minäs päivinä sitä piti juoda ja kuinka paljon? Tännä ostin sitä mutta nyt on jo kp4 menossa et toivottavasti ei kuitenkaan ole liian myöhäistä tähän kiertoon.

Lisää uudet kuumeilijat listaan viikonlopun aikana ja laitan sitten maanantaina sen uuden listan.

Ja sitten te joitten tiedot on jo siinä listassa niin pyydän vieläkerran et jos viitsisitte laittaa mulle tiedot uusiksi sillain että laitatte kuukauden ja vuoden milloin on clomit alkoitettu ja milloin on yritysaloitettu. Ajattelin et sillai olis helpompi seurata missä mennään kun jos laitatte että kolmas kierto clomeilla niin se on sitten puolen vuoden päästä jo vanha tieto(toivottavasti kukaan meistä ei silloin ole täällä enää). Osa onkin jo laittanut tietoja. En tietenkään voi ketään pakottaa jos ette halua tällä tavalla ilmoittaa mutta ajattelin et olisi helpompi vähän jokaisen vertailla tärppiä ja omia kiertoja.

Mitä jos laitettais vielä sit plussanneiden kohdalle et kuin mones clomikierto oli mistä plussas niin sekin vähän auttais ainkin uusia jotk amiettii kuin kauan voi mennä ennen kuin tärppää tai kuin nopeasti, tietenkin se on yksilöllistä.

KIITOS!

Toivottavasti saitte selvää kun tais tulla aika epäselvästi.

Vierailija
25/39 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei clomeista ole tullut oikeastaan mitää oireita. Pari ekaa kiertoa kyllä ehkä tuntui siltä että pää oli useammin kipeä, ja aluksi tuntu kuin olisi pala kurkussa. Mutta ne on jäänyt pois ja tosi lievinä tuli silloin aluksi. Viime kierrossa oli jossain siinä kp5-9 kun clomeja otin, aika kuumat oltavat välillä varsinkin töissä kun oikein jotain teki.

Mutta eipäs oikeastaan muuta.

Olvi: mittailitko lämpöjä loppu kierrosta jos niin mitä näytti?

Listasta vielä sen verran, että tuohan on myttö75 tekemä lista alunperin, sain häneltä ohjeet ja kopion listasta ja olen sitten sitä muutellut. Mutta tarkoitus ei kuitenkaan ole ollut väittää että itse olisin se saanut aikaiseksi. Kiitos mytölle, ilman häntä meillä varmaa ei vielä olisi listaa.

Vierailija
26/39 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

huisin hienoa..onnea paljon ja vielä ekasta clomikierrosta,hieno juttu! toiv.kaikki sujuu hyvin :)

oma tausta siis oli....elokuusta kolmatta lasta toivottu, kierto meni sekaisin sain terolutkuurin+clomeja, nyt 3 clomikierto takana. ikä 31v.

muuten olvi...mun toinen lapsi on syntynyt 21.12 :)

Vierailija
27/39 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hieno juttu! Kaikkea hyvää odotukseen.

Myttö

Vierailija
28/39 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isosti isosti onnea!! :D

t: pitkis-ruu.

Vierailija
29/39 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea ja tarrasukkia paljon pikkuiselle!

Omppu

Vierailija
30/39 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko viikon on ollut pahoinvointia - johtunee myös lääkkeitten yhteisvaikutuksesta. Viime yö oli aivan kammottava - jäätävän kylmä ja samassa jo tuskallinen hiki. Aivankuin vieroitusoireita jostakin.

Päätä särkee ja ruoka ei maistu. Ei yhtään mukavaa, mutta onneksi tämä menee ohi - ainakin toivon niin.

Vierailija
31/39 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään soittelin lääkärille S-Prog tuloksista ja tässä kierrossa ei nyt sitte saatu ovulaatiota.

KP nyt 34/n.30 eikä menkoista tietoakaan=/

Ensi kierrossa otan sitten 2tabl/vrk josko tosta annoksesta saataisiin jo jotain aikaiseksi.

Vierailija
32/39 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa ei ole koskaan katsottu tuota s-progia. Pitäsköhän sellanen vaatia,

kun en voi käsittää, mikä helkkari tässä aina menee pieleen...

Vierailija
33/39 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monenko milligramman clomeja syotte ja montako tabua paivassa?

t. ekaa kertaa clomeja syova Levinia...

Vierailija
34/39 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ärsyttää ja kiukuttaa...eka clomi+terolut kierto takana ja tänään otettu vipa terolut, mutta alkoi jo edellsiiltana tiputteleen, että eiköhän tää ollu tässä.. ens kierrossa sit otan 2 kpl clomeja päivässä (eli 50mgX2)

ärsyttää ku alkaa jo noin ajoissa tiputteleen sitten ku ei tuu kunnolla mut semmosta tiputtelua varsinkin vessankäynnin yhteydessä ja sellasta ruskkeeta... onks kellään muulla ollu vastaavaa??

mut uuteen kiertoon sitten vaan ku eka alkais kunnolla...

adette joka menee peiton alle kiukutteleen...

Vierailija
35/39 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kp11/32 menossa ja huonovointisuus jatkuu - etenkin aamupäivät. Katsoin vauvalaskurilla, että jos olisin nyt raskaana (jota kyllä on aika vaikea uskoa yli 12 vuoden lapsettomuuden ja ehkäisemättömyyden jälkeen) olisi l.a 17.1.07 ja nyt olisi 2. raskausviikko. Sisin on tottunut suojautumaan pettymyksiltä, joten odottelen mensuja 21 pv:n päästä tuleviksi.

Vierailija
36/39 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullahan oikeastaan ei niitä sivuoireita ole ollut aikaiosemmisaa kierroissa, mutta eilen sitten kun otin ensimmäisen clomin,niin oli kyllä aika tukalaa olla töissä. Ensin tuli ihan kamala hiki oikein virtasin kun vähän jotain raskaampaa ja sitten tuli ihan kauheita kouristuksia mahaan ja rupes vähän oksettamaan. Kymmenisen minuuttia sitten lepäsin ja sitten se menikin ohi.

Olettaisin et clomeista se johtu koska ei mulla koskaan tuollaisia kramppeja mahaan tule. Ehkä ne clomit rupeaa nyt vasta vaikuttamaan mulla kunnolla kun viime kierrossa mahaakin nipisteli niin voisihan sekin olla yksi oire. Tänään kun otin tabletin niin ei mitään ongelmia. Voihan se eilinen johtua ihan jostain muustakin.

Mielessä kyllä kävi, että jospa olisin kuitenkin raskaana vuodosta huolimatta ja nyt sitten clomi aiheuttaa keskenmenon(aika epätoivoista vai mitä).

Kävin tänään lauontaistuotekaupassa oli vähän noloa(epätoivoisen kuulosta) mennä sinne kun sanoin myyjälle että tarvin jotain joka auttaa raskautumiseen. En tiennyt mitä olin hakemassa, mutta ajattelin et pakko saada jotain mistä on apua. Eipä tuo osannut muuta kuin suositella e-vitamiinia, sanoi sen olevan hedelmällisyysvitamiini. Olen kyllä muistaakseni lukenut jostain, että sitä kannattaisi syödä.

Vierailija
37/39 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Kp 35 vaihtui kp 1.

Jipii saa alkaa sitte taas uuden yrityskierron ja isommalla annostuksella.

Viime kerralla mulla ei ollut minkään näkösiä sivuoireita josko nyt sitten kun annosta nostettiin=/

Mutta kamalasti paljon kaikille plussatuulia!!

Henkari KP 2/n.30

Vierailija
38/39 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kp 28/24-30. Ovis oli tod.näk. kp 15 tikkujen mukaan, joten olisi jo näyttänyt plussaa jos olisi onnistunut.

Poistun arvoisasta joukostanne takavasemmalle nuolemaan haavojani.Pakollinen clomitauko on 2kk.

Ehkä palaan vielä joskus joukkoonne. Voi myös olla, että jatkamme elämäämme 3 henkisenä perheenä, joskus on varmaan aika laittaa piste kaikille yrityksille... Tuntuu siltä, että oma kroppa jo kaipaa lepoa kaikista hormooneista. Tässä on siis vuoden aikana mennyt yhteensä 7 kiertoa clomeilla, joista 3:ssa mukana Pregnyl ja kerran Lugesteron.

Kaikille clomisteille onnea yritykseen ja käynen täällä salaa kurkkimassa vointejanne.

Vierailija
39/39 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi, kirjoittelin pitkän viestin ja sain sen tekniikan ihmeenä taas häviämään bittiavaruuteen :).

Piti lainata tuo Senniinan viesti oirelistan takia, niin samanlaiset oireet olivat minullakin ja siksi oli vaikea uskoa plussaan.

Senniina:

Muuten on oviksesta alkaen kaikka mahdollista oiretta. Mulla on ikä tuonut tullessaan aina vaan pahemmat pms:t, eivätkä clomit niitä ole helpottaneet. Pissittää, janottaa, palelee, rinnat arat, tavarat tippuilee käsistä, pyörryttää, särkee päätä, vatsaa, selkää, jalkoja, oksettaa ja mitähän vielä. Ai niin finnejä tulee ja itkettää. Voitte arvata, että erään kerran olen kuvitellut olevani raskaana, mutta kukas se sieltä aina vaan hiippailee paikalle...

Hanna, en mitannut lämpöjä, kärsivällisyyteni ei riitä. Näin yhdeksän kuukauden yrittämisen jälkeen luin kyllä mielenkiinnolla sinun keräämiäsi vinkkejä, ja olisin varmasti jotain kokeillutkin. Itse olen lukenut jostain luontaistuotteesta nimeltä Vitamore Total, jonka pitäisi kai vahvistaa omaa hormonitoimintaa tms., haulla löytynee enemmän tietoa.

Kaipuu, minäkin nukuin öitä kahdella peitolla, niin paljon palelin öisin clomien takia.

En osaa oikein tuonne odotuspuolelle mennä, kun on niin epäuskoinen olo. Kuulisittepa mieheni jutut, koska olimme tosiaan jo molemmat asennoituneet siihen, ettei vauva tänä vuonna meille tule. Hän ei usko millään raskauteen ja kyseli viikonloppunakin moneen kertaan, otanko viiniä tms. :).

Nyt taas tanssia katsomaan. Hauskaa viikon alkua!

Olvi