Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset yrittävät vetää minua alas, kun minulla on alkanut mennä hyvin

Vierailija
07.02.2018 |

Minulla on siis masennustaustaa, enkä ole ollut kovinkaan onnellinen elämässäni aiemmin. Nyt kun olen terapian avulla voinut jo jonkin aikaa paremmin, ja elämässäni on kaikki hyvin, ovat vanhat kaverit ja jopa isäni käyttäytyneet tosi ikävästi. Mitä paremmin voin, sitä kateellisemmiksi ja inhottavammiksi he käyvät. Tulee monesti sellainen olo, että oikein haluavat pilata päiväni. Muilla vastaavia kokemuksia?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esimerkkisi noista valokuvista nyt ei ole mikään paha. Mahdatko ylireagoida? Pikkulapsia yleensä kehutaan vuolaasti mutta tuskin moni kehuu toisen aikuisen ihmisen valokuvia...toteaa vaan että ihan kivoja ym ympäripyöreää ja ei hirveästi edes kiinnosta. Ja faktaa nyt vaan on että nykyisillä älykännyköilläkin saa helposti hyviä kuvia jos ei ole ihan kädetön.

Kuinka paljon itse kehut muita ja olet kiinnostunut muiden hyvinvoinnista vai oletko yhä itsekkäästi siellä minä-minä-maassa missä moni masentunut on?

Sanoinko odottavani vuolaita kehuja. En. Enkä ole ikinä ollut minä-minä-maassa, vaan pikemminkin muiden ilmainen terapeutti.

Ap

Vierailija
22/25 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ei tommonen käy ihmisille, jotka on tottuneet kestämään omaa vajaavuuttaan ainoastaan siten, että vierellä on se vielä surkeampi jonka niskaan voi kaiken kaataa. Mutta pidä vaan pintasi ja rajasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet rakastavat tuntea paremmuutta muihin ihmisiin nähden. Osa ihmisistä on äärettömän itsekeskeisiä ja omahyväisiä, myös suoranaisen narsistisia ja empatiakyvyttömiä. Tällaiset ihmiset hakeutuvat henkilöiden seuraan, joilla on suuria vaikeuksia elämässään. Käyttävät tällaisia tyyppejä häikäilemättömästi hyväkseen ja vertailevat itseään näihin oman näkökantansa mukaisesti ressukkamaisiin henkilöihin. Olin tämä kaveriporukan luuseri, hylkiö, sylkykuppi, naurunaihe ja pelle vuosia mutta sitten jätin kyseisen porukan taakseni, ja elämänlaatu parani 100%:sesti. Masennus on myös alkanut pikkuhiljaa helpottaa, kun heivasin kusipäät pois elämästäni. No, monet näistä ex-"ystävistä" onkin nykyään yhäreitä, alkoholisoituneita ja narkkareita. 

Vierailija
24/25 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu minä olin myös kavereitteni "roskasanko" monia vuosia. Sitten kehitin itsellesi terveen itsetunnon. Eihän se käy päinsä! Ja se, että minulla menee heidän silmissään liian hyvin, ehei, he eivät siitä tykkää, vaan yrittivät kahta kauheammin saada haukkumalla minut alas. Tarinan loppu? Jätin taakseni tuollaiset paskakasat.

Vierailija
25/25 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hyvän päivän ystävä"

Tuollaisia on yllättävän paljon, se on oikeastaan ihan hyvä että tulee hyviä ja huonoja aikoja sopivasti, niin siinä samalla selviää sitten ne hyvän päivän tututkin. On helpompi hankkiutua eroon niistä, eikä jää vaivaamaan millään tavoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän