Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi eräs naishlö ( fb-kaveri) ei koskaan tykkää päivityksistäni?

Vierailija
06.02.2018 |

On sukulaiseni kanssa naimisissa ja hänen on täytynyt välillä nähdä julkaisuni.
Koskaan ei tykkää eikä kommentoi.
Miksi?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä häntä ei kiinnosta hirveästi sinun juttusi?

Miksi sinua kiinnostaa näin paljon juuri tämän yhden henkilön tykkäämättä ja/tai kommentoimatta jättämiset?

Vierailija
2/31 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinua kiinnostaa näin paljon juuri tämän yhden henkilön tykkäämättä ja/tai kommentoimatta jättämiset?

Koska se on outoa. Jopa sellainenkin ihminen tykkää jota en oo tavannut ja tämän olen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas uusi syy, miksi välttelen koko Facebookia.

Vierailija
4/31 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkäsin viimeksi jonkun julkaisusta 2016, kun tuttu sai esikoisen. Pitkäaikaisen poikaystäväni profiilikuvista tykkään toisinaan, mutten oikeastaan kenenkään muun. Kavereita reilu 500.

Mitäpä jos vain hyväksyisit sen, että tapoja käyttää facebookia on yhtä monta kuin käyttäjiäkin.

Vierailija
5/31 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska se on outoa. Jopa sellainenkin ihminen tykkää jota en oo tavannut ja tämän olen.

Ei siinä ole mitään outoa. Ihmiset käyttävät somea hyvin eri tavoilla, esim. jotkut kommentoivat kaikkea ja jotkut taas eivät juuri mitään. Turha tehdä kärpäsestä härkästä.

Vierailija
6/31 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tällaisen takia haluaisin pois fb:stä mutten voi koska jotkin ryhmät on tärkeitä seurata (ammattini takia).

En todellakaan tykkäile kuin harvakseltaan. Se ei tarkoita etten välittäisi ko. ihmisistä. Syntymäpäiväni ei näy fb:ssä ja enpä kyllä enää saanut yhtään onnittelua tekstarilla tai wa:ssa, kuten ennen sain. Kukaan ei halua muistaa tai ei ilman fb:tä muistakaan.

Vierailija
7/31 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla eikä sillä ole 500 fb-kaveria.

Tuo on tietoista välttämistä.

Kuitenkin aika usein minä tykkään hänen päivityksistä ja kuvista.

Vierailija
8/31 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on kohteliasta tykätä esim. toisten uusista kuvista ja ainakin jostain päivityksistä. Miksi pitää kavereita facessakaan jos mikään ei kerta kiinnosta mitä he tekee? Tykkäämällä antaa signaalin, että olen huomannut tämän ja tykkään tästä. Jos ei muuten erityisesti ole kanssakäymistä ko. henkilön kanssa niin tykkääminen on vähintä mitä voi tehdä.

Vierailija
9/31 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi syy olla pois somesta, mä en ikinä halua muuttua aikuiseksi ihmiseksi joka miettii jotain tällaista. Yksi hailee tykkääkö lähes vieras ihminen vai ei, huolestu sitten jos alkaa panetella sinua aiheetta tai muuta vastaavaa. Passiivisuus sinua tai vaikka koko maailmaa kohtaan ei ole rikos eikä edes rikkomus, eikä kyllä edes huonoa käytöstä, se on vain passiivisuutta. Anna olla.

Vierailija
10/31 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on jotain samaa kuin siinä jutussa kun veljen vaimo ei voi koskaan syödä toisen leipomuksia... ei ihan samaa mutta jotain.

Vierailija
11/31 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi juuri hänen tykkäyksensä ovat tärkeitä?

Jospa hänellä on satoja aktiivisia kavereita, niin hukkuu uutisvirtaan?

12/31 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäileekö hän muuten erilaisista julkaisuista? Jos hän ei vaan ole ylipäätään sellainen "tykkäilijä"? :D Voisiko hän olla estänyt sun päivitykset? Mulla on aika monta estettynä, joita en erityisemmin inhoa, mutta joiden juttuja pidän vähän hölmöinä/ärsyttävinä tms. Joskus mietin, että pitäisköhän käydä teennäisesti tykkäilemästä jostain koirakuvista, etten turhaan loukkaa ko. tyyppejä, se ei ole tarkoitukseni...

Vierailija
13/31 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti hän on tehnyt valinnan, joka estää päivityksiäsi näkymästä hänen feedissään. Hän ei siis ole nähnyt valtaosaa päivityksistäsi, joten ei ole osannut niistä tykätäkään. Olen tehnyt niin joillekin, jotka julkaisevat liian usein tai jakavat liikaa meemejä. En myöskään jaksa jatkuvia uskonnollisia tai koirapäivityksiä.

Vierailija
14/31 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti, johonkin raja on vedettävä, ei kaikki halua tykkäilystä ja kommentoinnista toista päivätyötä itselleen. Kunnioita sinä sitä, että hänellä on muut prioriteetit elämässään kuin nuo em. toiminnot.

Vierailija
15/31 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se vaan poikkeaa muiden käytöksestä.

En jatkuvasti julkaise mitään joten en ole siis ärsyttävä siinä mielessä.

Vierailija
16/31 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti, johonkin raja on vedettävä, ei kaikki halua tykkäilystä ja kommentoinnista toista päivätyötä itselleen. Kunnioita sinä sitä, että hänellä on muut prioriteetit elämässään kuin nuo em. toiminnot.

Onhan se jo valinnut toisen päivätyönsä julkaisemalla kohtalaisen usein mm. kuvia!

On uintikuvaa, on ruokailuista etc.

Vierailija
17/31 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sun elämä kiinni tykkäyksistä?

Vierailija
18/31 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se vaan poikkeaa muiden käytöksestä.

En jatkuvasti julkaise mitään joten en ole siis ärsyttävä siinä mielessä.

Eli sun julkaisut voivat helpostikin hukkua hänen uutisvirtaansa, kun et julkaise aktiivisesti. Jospa hän ei edes seuraa sua, niin ei saa ollenkaan sun päivityksiä?

Sulla on jotain ihme sopuleita kavereina, kun eroaa noin radikaalisti toisten FB käyttäytymisestä.

Jos noin kovin vaivaa, niin laita hänelle yv ja kysy. Aika äkkiä hän unfriendaa sut. Pääsee eroon oudosta stalkerista.

Vierailija
19/31 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sun elämä kiinni tykkäyksistä?

Ei ole. Ihmetyttää vaan.

Vierailija
20/31 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut facessa muistaakseni vuodesta 2007.

Tänä aikana en ole laittanut yhtäkään tykkäystä.

Mun mielestä koko tykkäysnappi on ihan perseestä. Ihan kuin jengi vaan kuittaa sillä et ”Ok tämä nähty”.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan