Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi eräs naishlö ( fb-kaveri) ei koskaan tykkää päivityksistäni?

Vierailija
06.02.2018 |

On sukulaiseni kanssa naimisissa ja hänen on täytynyt välillä nähdä julkaisuni.
Koskaan ei tykkää eikä kommentoi.
Miksi?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jessus sentään, aina välillä on ollut kiusaus avata fb-tili, mutta tämäkin ketju muistutti, miksi en sitä tule tekemään, kiitos.

Vierailija
22/31 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän kans ihmisiä jotka säälistä tykkäävät esim. yhden ihmisen kaikista päivityksistä ja selän takana arvostelevat näitä päivityksiä ja kuvia sitten keskenään. Tämäkö parempi kuin koko ignooraus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on noin 400 FB-kontaktia. Selaan päivittäin läpi ne päivitykset, jotka nousevat News Feed => Top Stories asetuksen kautta näkyviin. JOskus kokeilen myös, mitä tulee näkyviin "Most Recent" -asetuksella. Pitää joka tapauksessa olla joku ihan erityinen päivitys, että tykkäisin siitä.

Vierailija
24/31 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä?????

Itse kosken tykkäysnappulaan ehkä pari kertaa vuodessa, ja silloinkin se on tasan tarkkaan joku suurempi julkaisu, kuten esim. naimisiin meno, lisääntyminen tai syövästä parantuminen.

En myöskään seuraa serkun vaimon kummin kaiman naapurin siskon päivityksiä, vaan julkaisut joita newsfeedissäni näkyy ovat ainoastaan parin läheisen ihmisen julkaisut ja sitten liuta FB-ryhmien julkaisuja.

En todellakaan käytä facebookia lukeakseni KAIKKIEN puolituttujen julkaisuja. Siellähän menisi koko saakelin päivä hukkaan.

Vierailija
25/31 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä näet tykkäyksen kohteliaana kuittauksena että sinut on huomattu, tuttusi voi ajatella toisin. Somenkäyttötapoja on yhtä paljon kuin käyttäjiäkin. Itse esimerkiksi tykkään päivityksistä jotka ovat mielestäni hauskoja, oivaltavia, koskettavia tai jotka jotenkin muuten herättävät halun painaa tykkää-nappia. En siis tykkää kohteliaisuudesta, vaan koska postaus herätti minussa jotain.

Vierailija
26/31 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olispa munkin murheet noin pienet

Vierailija
27/31 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hän ei varmaan sanan varsinaisessa merkityksessä tykkää päivityksistäsi. Kyllähän sen nyt saa itse päättää, mistä tykkää ja mistä ei. Eikä tykätä sen takia, että pitää tykätä, tai kohde ei tykkää. :D

Vierailija
28/31 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko niitä jotka postaa kaiken julkisena? Ei kiinnosta tykkäillä tai kommentoida, jos näkyy koko maailmalle.

Vierailija
29/31 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi juuri hänen tykkäyksensä ovat tärkeitä?

Jospa hänellä on satoja aktiivisia kavereita, niin hukkuu uutisvirtaan?

Se vaan poikkeaa muiden käytöksestä.

En jatkuvasti julkaise mitään joten en ole siis ärsyttävä siinä mielessä.

Siis hänen käyttäytymisensä fb:ssä poikkeaa muiden fb-kavereittesi käyttäytymisestä, ja sä nyt ihmettelet sitä? Jospa se onkin hänelle tyypillistä käyttäytymistä, ettei tykkää random tuttujen julkaisuista?

Tai sitten, hiukan muunnellen, she's just not that into you. Hyväksy se.

Vierailija
30/31 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän ei käytä facea kovin ahkerasti. Mullakin on facebook.tili ja noin 500 kaveria siellä, mutta käyttöni on ihan hiipunut. Käyn facebookissa ehkä noin 3 viikon välein, jolloin lähinnä vilkaisen että onko mulle tullut jotain henkilökohtaisia viestejä. Ei mitään hajua, että mitä kaverini sinne päivittelevät ja jakavat. Toivottavasti kukaan ei mieti minusta samalla tavalla kuin aloittaja tuosta naisesta, että olen jotenkin ilkeä kun en tykkäile. Huoh, tästäkinkö pitäisi alkaa ottaa paineita... Muista tykkäillä facessa vähintään joka toinen päivä, ettei sinusta ajatella pahasti...

Vierailija
31/31 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla eikä sillä ole 500 fb-kaveria.

Tuo on tietoista välttämistä.

Kuitenkin aika usein minä tykkään hänen päivityksistä ja kuvista.

Eikä ole.

Itse facebookissa olen viimeisen 2 vuoden aikana peukuttanut varmaan alle 5 kertaa ja kommentoinut pari kertaa.

Itseasiassa menee useita viikkoja että en edes käy ko. sivuilla.

Tuttavasi ei vain ole kovin facebook aktiivinen, joillekin facebook ei vain ole kovin iso juttu eivätkä jaksa innostua siitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi