Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytätkö koruja?

Vierailija
06.02.2018 |

Jos käytät, niin miksi?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän välillä korvakoruja, koska olen joskus reiät hankkinut ja korut ovat mielestäni nättejä.

Vierailija
2/24 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vähän. Mulla on tällä hetkellä yksi pieni pronssinen kaulakoru, jota käytän, ja sitten välillä erilaisai isoja korviksia. Jaa, miksi? No, ihminen on pyrkinyt koristautumaan jotenkin koko historiansa ajan. Kun laitan korun kaulaan tai korvaan, en käytä sitä hetkeä koristautumisen merkityksen dekonstruoimiseen. Kai se on ihan sama asia kuin se, että mietin, millaiset vaatteet puen ihmiste ilmoille. Pitää antaa itsestä joku tietynlainen kuva toisille ihmisille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella harvoin. Toinen korvisreikäni umpeutui juuri kun en pitänyt korviksia puoleen vuoteen :( Jos pidän niin eniten rannekorua. Sen näkee itse koko ajan. Korviksia ei itse näe ollenkaan kuin peilistä ja kaulakorua vain jos sen asiakseen nostaa katsottavaksi. Sormuksista en tykkää yhtään, ovat aina tiellä.

Vierailija
4/24 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän aina korvakoruja, joko helmikorvikset, pienet renkaat tai "timantti"korvikset. Yleensä löytyy myös kaulakoru. Uusi kello on hankintalistalla. Haluaisin käyttää enemmän koruja, mutta metalliallergien takia ei tule niin paljoa pidettyä. :( 

Vierailija
5/24 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kerro käytänkö vai enkö lällälää.

Vierailija
6/24 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormusta vapaa-aikana. Töissä keittiössä ei koruja pidetä.

M 42

Vierailija
7/24 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormukset ovat lähes aina sormessani silloin kun kellokin on ranteessani. Korvissani on korvakorut, on ollut jo reilu 30 vuotta.

Sormusten pitämistä tuskin tarvitsee selitellä, korviksia pidän kun ovat nätit ja ne ovat olleet minulla suurinpiirtein aina. Mitään övereitä koruja en ole pitänyt sitten teinivuosien bilepukeutumisen jälkeen. Minulla ei ole yleensäkään paljon koruja, mutta korviksia haluan lisää kun niistä aina toinen tuppaa katoamaan.

Vierailija
8/24 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän vihkisormusta ja kihlasormusta, ei ole tarvetta muilla hiluilla korostaa itseäni.

Vierailija
9/24 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän vihkisormusta ja kihlasormusta, ei ole tarvetta muilla hiluilla korostaa itseäni.

Ei se vihki- ja kihlasormuksellakaan itsensä somistamisen tarve mitenkään sisäsyntyistä ole.

Vierailija
10/24 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen koruja käyttäviä miehiä, jotenkin niin noloja kaikki sellaset elvistelijät joilla roikkuu joku paksu hely kaulassa siinä paidan päällä. Ajelevat usein vielä jollain BMW- tai vastaavalla jatkevehkeellä.

Vierailija
11/24 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mua ahdistaa iholla kaikki tingelitangelit.

Vierailija
12/24 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen koruja käyttäviä miehiä, jotenkin niin noloja kaikki sellaset elvistelijät joilla roikkuu joku paksu hely kaulassa siinä paidan päällä. Ajelevat usein vielä jollain BMW- tai vastaavalla jatkevehkeellä.

Oletko niin lihava, että kaulasi on jäänyt läskin sisään..?? Et taida mahtua tavalliseen autoonkaan..??

Vierailija
13/24 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty käyttään enää edes kihla- ja vihkisormuksia, enkä mummon perintökoruja.

Vierailija
14/24 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeinen kaulakoru, pidän päivittäin. Naiseni halusi ostaa sellaisen minulle.

Vierailija
15/24 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko niin lihava, että kaulasi on jäänyt läskin sisään..?? Et taida mahtua tavalliseen autoonkaan..??

Haahahaaa aina niin mukavaa, kun kalikka kalahtaa... Te ootte niin helppoja.

Vierailija
16/24 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän paljon koruja, tykkään niistä. Kimaltelen kuin joulukuusi. :D

Vierailija
17/24 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kihla- ja vihkisormus on aina käytössä.

Joskus myös korvikset ja kaulakorut.

N42

Vierailija
18/24 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdet korvikset. Oli kuulkaa cool, kun 1980-luvulla Monacon Carolinella oli kahdet reiät korvissaan:D. Vasemmassa nimettömässä pidän itse ostamaani sormusta, joka torjuu känniääliöt baarissa.

Vierailija
19/24 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahdet korvikset. Oli kuulkaa cool, kun 1980-luvulla Monacon Carolinella oli kahdet reiät korvissaan:D. Vasemmassa nimettömässä pidän itse ostamaani sormusta, joka torjuu känniääliöt baarissa.

Miehenä ainakin olen huomannut, että sormus päinvastoin houkuttelee iskijöitä baarissa.

Vierailija
20/24 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sormusta vapaa-aikana. Töissä keittiössä ei koruja pidetä.

M 42

Tv:n ruokaohjelmissa ärsyttää joillakin korujen käyttö, kynsilakat,roikkuvat hiukset ja tatuoinnit! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi