Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen sanonut itseni irti mutta onko noloa jos

Vierailija
06.02.2018 |

otan sairaslomaa irtisanomisajaksi. meneekö siinä maine työntekijänä kokonaan?
En ole mitenkään suosittu työkaveri siellä, mutta tuskin tulen näitä enää koskaan näkemään enää.
Tuntuu välillä että en vaan jaksa tätä loppuaikaa siellä edes.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"tulevaisuudensuunnitelmiini ei kuulu mennä töihin ruokakauppaan"

Ilmeisesti tuon kirjoittaja tähtää korkeaan yhteiskunnalliseen asemaan. Olen kyllä sitä mieltä, että noin vetelä tyyppi ei pääse yhtään mihinkään. Fiksut tyypit hoitavat kaikki duunit hyvin.

Vierailija
22/27 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritin tehdä saman, mutta seniili työterveyslääkärini ei antanut minulle saikkua. Jätin sitten kokonaan menemättä töihin irtisanomisajaksi. (Olin oikeasti vieläpä pahassa flunssassa, ihottumassa ja saamassa hermoromahduksen.) No mitä väliä, jos maineesi menee vanhassa työpaikassa, jos et joudu olemaan työkavereidesi kanssa enää missään tekemisissä? 

Joillain aloilla maailma on oikeasti aika pieni ja joku tuntee aina jonkun. Edestäsi löydät.

En tiedä, miten voin löytää edestäni sen, kun jouduin jättämään työni astmaepäilyn, keuhkoputkentulehduksen, flunssan ja urtikarian?/ym. ihottuman takia, enkä saanut edes saikkua? Tai, mitä hävettävää mulla on tilanteessa. Lisäksi, tulevaisuudensuunnitelmiini ei kuulu mennä töihin ruokakauppaan.

No mitä tulevaisuudensuunnitelmiisi sitten kuuluu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaksi viikkoa irtisanomisaika.

Oudointa että se joka minua kiusaa, on mies.

Minä en ole koskaan yrittänyt tehdä kellekään mitään pahaa, olen ujo ja viimeksi taloon tullut.

Olen ollut siellä vastaa alle vuoden, edellisessä työpaikassa menestyin ja olin suosittu jopa.

Oli virhe sieltä pois lähteä paremman palkan toivossa.

Vierailija
24/27 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"tulevaisuudensuunnitelmiini ei kuulu mennä töihin ruokakauppaan"

Ilmeisesti tuon kirjoittaja tähtää korkeaan yhteiskunnalliseen asemaan. Olen kyllä sitä mieltä, että noin vetelä tyyppi ei pääse yhtään mihinkään. Fiksut tyypit hoitavat kaikki duunit hyvin.

"Tähtää korkeaan yhteiskunnalliseen asemaan", jos ei halua tulevaisuudessa töihin ruokakauppaan? Jos ihmisellä olisi mahdollisuus mennä edes lähihoitajaksi, miksi hän koskaan haluaisi töihin ruokakauppaan? 

Vierailija
25/27 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että sinulla on kuukauden irtisanomisaika. Kaksi viikkoa on kymmenen päivää. Mene töihin ja nauti siitä, että sinun ei tarvitse enää välittää. Kohta tyyppi kiusaa jotain toista.

Vierailija
26/27 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritin tehdä saman, mutta seniili työterveyslääkärini ei antanut minulle saikkua. Jätin sitten kokonaan menemättä töihin irtisanomisajaksi. (Olin oikeasti vieläpä pahassa flunssassa, ihottumassa ja saamassa hermoromahduksen.) No mitä väliä, jos maineesi menee vanhassa työpaikassa, jos et joudu olemaan työkavereidesi kanssa enää missään tekemisissä? 

Eikai nyt kukaan luule että tieto per&@#ilysä työpaikalla ei leviäisi yllättävän äkkiä myös työpaikan ulkopuolelle..?! Suomi on kohtuu pieni paikka. Kovin usein ei tarvitse olla surkea työntekijä kun sinut tunnistetaan paikkakunnalla aika monella työpaikalla. Tämä erityisesti jos toimiala jolla työskentelet on suppea/toimioita vähän.

Vierailija
27/27 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee töihin vaan ja rohkaise mielesi sanomalla kiusaajalle suorat sanat sen käytöksestä. Kuljet pää pystyssä ja teet ittellesi selväksi jotta siinäpä kiusaa, eipä tarvi kuunnella kauaa enää. Sehän on henkisesti sairas ja äärettömän heikkoitsetuntoinen, muista se. Kukaan normi itsetunnolla varustettu ihminen ei kiusaa.

Mä voisin ise jopa provosoida kiusaajaa lauleskelemalla ja olemalla iloinen! Arvaa kun sitä v***tais.