Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista on olla nuori nätti nainen?

kertokaaminulle
06.02.2018 |

Naispuoliset nätit/hoikat luokkakaverini vaikuttavat olevan kuin supersankareita jossain elokuvassa.
Kun menemme raflaan, he saavat rajattomasti huomiota ja saisivat paikasta mukaansa kenet vain sormia napsauttamalla. Somessa on 500+ kaveria vaikka luonne olisi syrjäänvetäytyvä.
He ovat kyllä pääasiassa kivoja, mutta voivat halutessaan käyttäytyä ihan täys bitch-tyyliin eikä sillä ole vaikutusta suosioon. Yleensä he keskittyvät torjumaan miehiä ettei kukaan "alkaisi kuvittelemaan mitään".
Näin yhden heistä Tinder-profiilin, se oli tehty kuin haluttaisiin tarkoituksella karkoittaa miehet, mutta silti nainen kertoi saaneensa liikaa suosiota eikä sitten ehtinyt olemaan siellä.
Miltä tuntuu omata pariutumisessa supervoimat? Itse en ole koskaan saanut aloitetta naiselta, vaikka olen kaverina ihan suosittu. Siksi kysyn, kun en osaa kuvitella miltä se tuntuu ja millaista heidän elämänsä on.

Kommentit (95)

Vierailija
1/95 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimman osan ajasta rasittavaa. Töissä asiakkaat ehdottelee ja sinne raflaan ei saa mennä rauhassa viettämään aikaa kavereiden kanssa.

Luulin että lapsen saaminen karkottaa miehet pois mutta olin väärässä.

Vierailija
2/95 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihqulta! 😍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/95 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan se ihanaa aikaa, mutta nyt on mukava olla nuorekas ja nätti mummo 😊

Vierailija
4/95 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasittavaa. Olen erittäin epäsosiaalinen yksilö, mutta aina joku seurankipeä urpo on epätoivoisesti roikkumassa kimpussa. Näiden parisuhdeihmisten älykkyys ei riitä ymmärtämään, ettei kaikkia kiinnosta suhteet, läheisyys, kahvittelu ym. paska. Ei vaikka kuinka monta kertaa sen sanoisi.

Vierailija
5/95 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammatillisesti raskasta, ainakin akateemisessa ympäristössä. Kaikki mitä sanon on suurennuslasin alla. Enemmän jätetään ulkopuolelle kun otetaan mukaan.

Nuorena särkyi sydän vähän turhankin monta kertaa, kun ei osannut nähdä pinnallisten miesten läpi. Ihailijoita tulee, mutta niin tulee kateellisiakin. Ei siis kokonaisuutena kauheasti ihmeellisempää tai parempaa kuin muillakaan.

Vierailija
6/95 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä supervoimat pariutumisessa? Se että moni lähestyy minua ei tarkoita sitä että kukaan niistä olisi sellainen jonka kanssa haluaisin olla.

Ihan samoissa ongelmissa olen kuin muut siinä että löydän sen itselleni oikean.

Vierailija
7/95 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa, naiset vihaavat mua, koska olettavat, että niiden miehet/ poikaystävät haluavat mua. Missään ei saa olla rauhassa, huutelua, viheltelyä, lääppimistä, kaikenmaailman creepyt ukot ja stalkkerit seuraavat kadulta kotiin. Instassa lukemattomat äijät lähestyvät muka kohteliaasti, kun oikeasti haluavat vain p:llua. Olen tosi yksinäinen, en luota kehenkään. Niin monta kertaa on puukotettu selkään. Ei todellakaan ole mikään siunaus olla nykymaailman standarien mukaan huomiotaherättävän kaunis.

Vierailija
8/95 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Olen joskus ollut nuori mutta nätti en ole ollut koskaan. 

Vierailija
9/95 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten olisi kivaa, mutta kun on velvollisuus tehdä metoo valituksia jokaisesta päinvilkaisevasta miehestä, menee aika pelkästään siihen.

Vierailija
10/95 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

perseestä kun on masentunut ujo lesbo

okei, rumana vanhana masentuneena ujona lesbona ois pahempaa, mutta ehkäpä senkin päivän näkee vielä.

Vierailija
11/95 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

En tiedä olisiko tuo sitten sen huonompi kuin tämä nykyinenkään meininki, jossa lähes jokainen mies saa juoksunsa juosseen naisen, jonka kanssa avioliiton onnistuminen on sitä epätodennäköisempää mitä useampi kumppani naisella on jo ollut.

Tätä en ymmärrä. Miksi ihmeessä mies ylipäätään menee naimisiin sellaisen naisen kanssa, jonka edellisten kumppanien määrää ei kestä ja sitten rikkoo avioliittonsa koska ei siedä vaimonsa menneisyyttä? Onko lähes jokainen mies mielestäsi siis typerys?

Vierailija
12/95 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kiitti ekoille vastaajille rehellisyydestä.

Kysyisin jatkokysymyksenä että muuttaisiko mielipidettä jos vaikka olisitte tähän päivään asti olleet semmoisessa tilanteessa ettei yksikään mies noteeraa kuin korkeintaan kaverina?

Ajattelisitteko suosiosta eri tavalla?

-ap

Vierailija
13/95 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Jokaiselle 18 vuotta täyttävälle pojalle pitäisi järjestää matka Hollantiin tai johonkin parempaan paikkaan tutustumaan maksullisiin naisiin, jotka osaavat myös näytellä kiinnostunutta.

Suurin osa miehistä on sinipillerisiä eikä usko riittävänsä naisille; he myös pitävät naisen vartaloa luksustuotteena, mitä se ei ole sen enempää kuin miesvartalokaan.

Huomio on naisille tärkeää kuten seksi miehille ja koska naisia ei voi pakottaa seksiin, pitäisi miehiä koulia siten, että he eivät antaisi huomiota niin helposti ja tyhjän takia ja uskoisi yksinäisyyden olevan luonnollinen olotila. Se ehkäisisi myös turhia itsemurhia ja henkirikoksia ja muuta äärimmäistä, joka tulee siitä käsityksestä, että elämässä on vain se yksi kylän nainen.

Toisaalta taas en tiedä kestäisikö järjestäytynyt länsimainen yhteiskunta sitä, että miehet voimaantuisivat ja alkaisivat seurata vaistojaan kuten naiset ovat tehneet jo monta vuosikymmentä. Se voisi johtaa siihen, että täällä ruvettaisiin muslimimeininkiin eli naisilla olisi aina saattaja ja naisten lähestyminen olisi vaarallista kuten Etelä-Euroopassa on ollut vielä vähän aikaa sitten, kun mustasukkaiset mustatukat olisivat heti kimpussa. En tiedä olisiko tuo sitten sen huonompi kuin tämä nykyinenkään meininki, jossa lähes jokainen mies saa juoksunsa juosseen naisen, jonka kanssa avioliiton onnistuminen on sitä epätodennäköisempää mitä useampi kumppani naisella on jo ollut.

Lopetin kohtaan koska naisia ei voi pakottaa seksiin ja kysyn mitä v*ttua nyt taas? Onko se siis ongelma sinulle ettei jotain voi pakottaa seksiin? Harvoin menen henkilökohtaisiuksiin mutta sinä oksetat minua.

Vierailija
14/95 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti todella helppoa. Minkään parisuhteisiin ja seksiin liittyvän eteen ei tarvitse tehdä mitään vaivaa. Ei oikeastaan minkään muunkaan jos löytää miehen joka maksaa kaiken.

Vierailija
15/95 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nätti (en mikään superkaunis), nuori ja hoikka, mutta ei minulla miehiä ole jonoksi asti. Jos menen baariin niin välttämättä kukaan ei huomioi, joskus joku tulee juttelemaan tai tarjoamaan juomaa. Olen rauhallinen, ystävällinen ja enemmän seurailen sivusta. Ei minulla mitään supervoimia ole, enkä saa ketä tahansa. Huomiota saa joskus ja yleensä se on ihan hauskaa, kun joku autosta iskee silmää tai joku tulee kysymään puhelinnumeroa (vaikka sitä en sitten antaisikaan). Mutta kyllä sitä toki myös miettii miten tilanteissa pitää toimia, miten ja milloin antaa pakit tai osoittaa muuten ettei ole kiinnostunut, jotenkin nätisti. Ja antaako milloin epäreilusti turhia toiveita, jos suostuukin tapaamaan tms. 

Tuntuu se hyvältä, että minuun suhtaudutaan positiivisesti vaikkein mitään limaista kuolaamista haluakaan. Ja en minä ikinä tee aloitteita vaan odotan, että mies lähestyy. Voin kyllä katsoa ja hymyillä ja kysyä neuvoa jossakin, mutta varsinaisen treffikutsun pitää tulla mieheltä. Jos mies ei saa sitä aikaiseksi, niin ei ole tarpeeksi mies minulle. 

Vierailija
16/95 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vain nuori, mutta en nätti :( Olen keskivertoa rumempi kasvoistani ja olen vieläpä ylipainoinen. Harmittaa etten ole edes perusnätti, kuten monet ikäiseni nuoret parikymppiset naiset. Olen jäänyt ulkonäköni takia niin monesta asiasta jälkeen. Minulla ei esimerkiksi ole laisinkaan seurustelukokemusta, ja sosiaalisten suhteiden luominen on täyttä tuskaa koska minä saan yleensä huonoa kohtelua jopa muilta naisilta. Tiedän, ylipainoon voi vaikuttaa mutta kasvoihin ei yhtään mitenkään. Yksikään kirurgi ei saisi kasvoistani sopusuhtaisia ja kauniita, jos minulla sellaiseen varaa olisi. On helvetin masentavaa olla ruma, ja vieläpä näin nuorena. Sitä haluaisi elää täysipainoista nuoren naisen elämää, mutta siihen en kykene. Kaikkialla olen aina se hylkiö ja outolintu, ihan sama kuinka ystävällinen olen muita ihmisiä kohtaan.

Vierailija
17/95 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nätti (en mikään superkaunis), nuori ja hoikka, mutta ei minulla miehiä ole jonoksi asti. Jos menen baariin niin välttämättä kukaan ei huomioi, joskus joku tulee juttelemaan tai tarjoamaan juomaa. Olen rauhallinen, ystävällinen ja enemmän seurailen sivusta. Ei minulla mitään supervoimia ole, enkä saa ketä tahansa. Huomiota saa joskus ja yleensä se on ihan hauskaa, kun joku autosta iskee silmää tai joku tulee kysymään puhelinnumeroa (vaikka sitä en sitten antaisikaan). Mutta kyllä sitä toki myös miettii miten tilanteissa pitää toimia, miten ja milloin antaa pakit tai osoittaa muuten ettei ole kiinnostunut, jotenkin nätisti. Ja antaako milloin epäreilusti turhia toiveita, jos suostuukin tapaamaan tms. 

Tuntuu se hyvältä, että minuun suhtaudutaan positiivisesti vaikkein mitään limaista kuolaamista haluakaan. Ja en minä ikinä tee aloitteita vaan odotan, että mies lähestyy. Voin kyllä katsoa ja hymyillä ja kysyä neuvoa jossakin, mutta varsinaisen treffikutsun pitää tulla mieheltä. Jos mies ei saa sitä aikaiseksi, niin ei ole tarpeeksi mies minulle. 

No kyllä tuo minusta kuulostaa supersankarin, tai ehkä kuitenkin lottovoittajan, tilanteelta.

Voi päättää ettei missään tapauksessa tee itse aloitteita, miten ja missä toisen osapuolen kuuluu tehdä aloite, jne. Suurin huolenaihe on miten saisi helpoiten torpattua aloitteet.

Ja sen lisäksi houkutellakseen aloitteita ei tarvitse tehdä mitään. Ei tarvitse säveltää hyvää biisiä ja hankkia keikkaa jolla soittaa, tai esittää jotain hienoa partytemppua. Riittää kun on (nuori nätti nainen). Tuntuu aivan käsittämättömältä, ihan kuin eläisit toisessa ulottuvuudessa. Miehenä en osaa kuvitellakaan että tuollaista voisi olla.

Iso kiitos sinulle vastauksesta, arvostan sitä että vastaatte tosi rehellisesti.

Vierailija
18/95 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epämielyttävät miehet yrittää ahdistella ja pokata.

Komeita miehiä on tarjolla, mutta moni muukin kilpailee niistä samoista miehistä.

Vierailija
19/95 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No näin miehenä kuvittelisin, että vastaavaa olisi olla maailman halutuin mies naisten silmissä, jota tuijottelee kieli roikkuen ja yrittää iskeä jokainen vastaantuleva vastenmielinenkin nainen.

Vierailija
20/95 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen vain nuori, mutta en nätti :( Olen keskivertoa rumempi kasvoistani ja olen vieläpä ylipainoinen. Harmittaa etten ole edes perusnätti, kuten monet ikäiseni nuoret parikymppiset naiset. Olen jäänyt ulkonäköni takia niin monesta asiasta jälkeen. Minulla ei esimerkiksi ole laisinkaan seurustelukokemusta, ja sosiaalisten suhteiden luominen on täyttä tuskaa koska minä saan yleensä huonoa kohtelua jopa muilta naisilta. Tiedän, ylipainoon voi vaikuttaa mutta kasvoihin ei yhtään mitenkään. Yksikään kirurgi ei saisi kasvoistani sopusuhtaisia ja kauniita, jos minulla sellaiseen varaa olisi. On helvetin masentavaa olla ruma, ja vieläpä näin nuorena. Sitä haluaisi elää täysipainoista nuoren naisen elämää, mutta siihen en kykene. Kaikkialla olen aina se hylkiö ja outolintu, ihan sama kuinka ystävällinen olen muita ihmisiä kohtaan.

Älä vielä heitä kirvestä kaivoon. Olen varma että jos pidät itsestäsi huolta, et häpeä itseäsi ja uskallat olla aloitteellinen...asiat muuttuvat paremmiksi. Ja kyllä, tiedän että neuvon tekemään niin kuin miehet joutuvat tekemään.

ps. Tiesitkö että yli 20% 21-vuotiaista miehistä on täysin kokemattomia (naisista toki vain 6%)? Voit helposti löytää ihanan nuoren miehen jolla ei ole myöskään kokemusta, eikä hän oleta sinullakaan olevan.

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän