Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaljuus ja naisettomuus

Vierailija
06.02.2018 |

Kokeeko kukaan muu mies että naisten saanti ei onnistu hiustenlähdön takia? Naiset eivät ole olleet minusta enää kiinnostuneita kaljuuntumisen jälkeen ja sen huomaa aika selkeästi. Eli näköjään noin yleisesti ajateltuna "mitätön" asia voi olla jo selvä este tutustua kiinnostavaan naiseen. Hiustenlähtö siis rumentaa, ainakin minua selvästi.Puhun nyt asiasta enemmän nuorten keskuudessa enemmän sillä itsekkin olen.

Kommentit (115)

Vierailija
1/115 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtään nuoremmalle naiselle kaljuuntuminen on kyllä todella iso miinus ja kyllä silloin voi melkein kaljuuntuva mies heittää toiveet naisen saamisesta

Vierailija
2/115 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitapa olla kaljuuntuva nainen. Toisaalta minulla ei ole ikinä vientiä ollutkaan.

Ihan rehellisesti ap, voisitko itse kiinnostua harvahiuksisesta/kaljusta naisesta kun tarjolla on normaalitukkaisiakin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/115 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

yhtään nuoremmalle naiselle kaljuuntuminen on kyllä todella iso miinus ja kyllä silloin voi melkein kaljuuntuva mies heittää toiveet naisen saamisesta

Miksi pitäisi unohtaa kun voi deittailla niitä vanhempia naisia?

Vierailija
4/115 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voihan... Olen 27-v. nainen ja ihastunut palavasti 15 vuotta vanhempaan, kaljuuntuvaan mieheen. Taitaa kyllä olla yksipuolista. Johtuu varmaan siitä kun minulla on pitkät hiukset. :(

Vierailija
5/115 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedä reippaasti koko kuontalo pois ja katso sitten mitä kelvollista ulkonäöstäsi voi saada aikaan. Kyllä se siitä. Tai odota kunnes kaikki muutkin äijät kaljuuntuu.

Pää pystyyn, ei tähän maailma lopu!

Vierailija
6/115 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin olen itse huomannut että nuoria naisia se häiritsee paljon. Ehkä vanhemmat naiset hyväksyy sen paremmin jos aviomies on vaikka tullut myöhemmin kaljuksi

Vierailija
7/115 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi unohtaa kun voi deittailla niitä vanhempia naisia?

Ai alta 30 vuotias mies yli 50 v naista ?

Vierailija
8/115 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vedä reippaasti koko kuontalo pois ja katso sitten mitä kelvollista ulkonäöstäsi voi saada aikaan. Kyllä se siitä. Tai odota kunnes kaikki muutkin äijät kaljuuntuu.

Pää pystyyn, ei tähän maailma lopu!

Aika kurjaa vaan odottaa se 20 vuotta ja olla nuoruus ilman seksiä ja naisia vain tästä syystä. Ja nähdä kuinka kuinka kaikki muut miehet on naisten kanssa

Vierailija
9/115 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, naisettomuus ei johdu kaljusta. Onnellisesti naimisissa on kaljuja, tuuheahiuksisia, nuoria, vanhoja, rikkaita, köyhiä, lihavia, laihoja, työttömiä, töissäkäyviä, jännämiehiä, kilttejä miehiä, kaikenlaisia miehiä.

Lopettakaa jo tuo yhteen asiaan tuijottaminen!

Vierailija
10/115 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ehdottaisin myös kokonaan vaan hiusten ajamista pois, jos olet kaljuuntumassa tai osittain kalju. Näyttää paljon paremmalta.

Vierailija
11/115 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljuuntumiseen on olemassa apua. itselääke rogaine ja sisäinen lääke finasteridi.

Miksi itkeä kaljua kun sne voi hoitaa kuntoonkin.

Vierailija
12/115 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisettomuus ei johdu pääkoppasi ulkonäöstä, vaan sen sisällöstä.

Jos olet kaljuuntuu massa, niin sitten olet ja sitä on turha itkeä. Jos et jollekin kelpaa kaljuna, niin hän ei ole oikea, joten matka jatkuu. Kaljuus on yksi ihan normaali ulkonäköön liittyvä juttu siinä missä vaikka naisella joku iso nenä. Sen kanssa tulee pärjätä ja itsensä tulee hyväksyä. Jos et hyväksy itseäsi sen näköisenä kuin olet, niin se näkyy sinusta kauas ja voin taata, että luimistelevaa äijää ei yksikään normaali nainen halua.

Vierailija
13/115 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaljuuntumiseen on olemassa apua. itselääke rogaine ja sisäinen lääke finasteridi.

Kasvaa tissit, eikä kulli seiso noista

Vierailija
14/115 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ja höpöhöpö. Rogaine ei ainkaan kullia kutista eikä latista, ja finallakin oireet ovat hyvin harvinaisia 1mg annostuksella.

Vierailija
15/115 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. No, itse olen aina pitänyt kaljuista ja olen oman rakkaan kaljupääni kanssa naimisissa. Mieheni kaljuuntui jo yläasteella, on ollut sen ikäiselle iso juttu.

Vierailija
16/115 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

100 kertaa mieluummin kalju 😁

Vierailija
17/115 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin impotentti kuin kalju. Onneksi on olemassa a-seksuaalisia naisia, joten ei haittaa.

Vierailija
18/115 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ei tykkää ja toiset rakastavat kaljupäitä. Elämä on!

Vierailija
19/115 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

100 kertaa mieluummin kalju 😁

Mitä iloa on seisovasta kullista jos et nuorena tukqn lähdön takia saa naista ?

Vierailija
20/115 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen kummempaa kirjoitti:

Jotkut ei tykkää ja toiset rakastavat kaljupäitä. Elämä on!

Ehkä muutamalle sadasta naisesta kalju mies näyttää hyvälle ja vielä miehen pitää olla kaljuna muuten komea että kalju sopii. Voipi olla vaikeuksia löytää itsestään pitävä nainen