Kaljuus ja naisettomuus
Kokeeko kukaan muu mies että naisten saanti ei onnistu hiustenlähdön takia? Naiset eivät ole olleet minusta enää kiinnostuneita kaljuuntumisen jälkeen ja sen huomaa aika selkeästi. Eli näköjään noin yleisesti ajateltuna "mitätön" asia voi olla jo selvä este tutustua kiinnostavaan naiseen. Hiustenlähtö siis rumentaa, ainakin minua selvästi.Puhun nyt asiasta enemmän nuorten keskuudessa enemmän sillä itsekkin olen.
Kommentit (115)
Itse olen tulen palavasti ihastunut erääseen mieheen. Hän on 35- vuotias ja useamman vuoden jo kärsinyt kaljuuntumisesta. Minua asia ei haittaa yhtään. Hän on ihana juuri sellaisenaan. Luonne on paljon tärkeämpi kuin yhdet hiukset.
Totta on kyllä, että täysin kaljukaan ei kaikille sovi, mutta se on silti parempi kuin jotkut kaljunpeitto-kampaukset tai spede-malli, jotka vanhentaa ihan älyttömästi.
Kalju ei haittaa. Tekee miehestä vaan persoonallisen näköisen. Ole ylpeä "hiustyylistäsi", niin johan alkaa naisia löytymään.
Jos olisin mies ja karvat lähtisivät hyvää vauhtia päälaelta, kokeilisin rohkeasti kaljua vaikka joitakin viikkoja tai kuukausia tottuisiko siihen ja oppisiko siitä pitämään. Jos ei, niin sitten pitäisi miettiä luonnollisen näköistä peruukkia. Sillähän ongelman saisi ratkaistua.
Ap:llä on joku Spede-tyyppinen tukka, hermannikalju tai luiro haituvainen takatukka, eikä raukka tajua että se viimeistään karkoittaa kaikki naiset.
Joo, kaljupäisestä suvusta tulevana en ole asiaan edes kiinnittänyt huomiota. Kyllä itsetunnon puute voi johtua ihan mistä muustakin, mutta kaljuus tuskin on mikään turn off sinänsä.
Kalju ja hieman ylipainoinen mies on minun mieleeni, siis sellainen nallekarhumainen hymyilevä ja silmillä kujeileva noin 43-55 vuotias mutkaton ystävällinen ja kohtelias mies! N43
Vierailija kirjoitti:
Naisten saanti???
Jumaliste ap, kaljuus ei todellakaan ole suurin ongelmasi.Suurin ongelmasi on kuvitelma naisista jonain saaliina, objekteina, pillunkantotelineinä.
Me olemme ihmisiä, joten kohtele meitä kuten haluat itseäsi kohdeltavan.
Rumuus ei haittaa, mutta asennevamma haittaa.
No en minä pistäisi pahaksi että naiset "saalistaisivat " minua
Vierailija kirjoitti:
Naisten saanti???
Jumaliste ap, kaljuus ei todellakaan ole suurin ongelmasi.Suurin ongelmasi on kuvitelma naisista jonain saaliina, objekteina, pillunkantotelineinä.
Me olemme ihmisiä, joten kohtele meitä kuten haluat itseäsi kohdeltavan.
Rumuus ei haittaa, mutta asennevamma haittaa.
Kummasti tuollalailla ajattelevat miehen usein saavat naisia eniten, jos siis ovat komeita
ap, aja koko pääsi sileäksi.
Muutut heti kuumaksi sonniksi.
Tässä olisi pieni artikkeli peruukeista:
https://www.forum24.fi/sivut/artikkeli/5673/Ongelmana-hiuksettomuus
Haastattelu:
Peruukki on kuuma, kuin karvalakki olisi koko ajan päässä. Näin kertovat syöpähoitojen takia hiuksensa menettäneet. Ja entäpä kun joudut lopulta riisumaan sen naisesi edessä, se vasta noloa on, kun paljastuu, että olet teeskennellyt. Usko pois, ettei kaljuus ole ongelmasi, vaan se miten siihen ja muuhunkin suhtaudut.
Kotona voisi olla silloin tällöin kaljuna ja ihmisten ilmoilla pitää peruukkia?
Vierailija kirjoitti:
Ja naisen kanssa pelehditään tietenkin aina pimeässä, jos ihmettelee että mikä iso ja sileä osui käsiin niin vastaa vain "mitäs luulet vinkvink".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja naisen kanssa pelehditään tietenkin aina pimeässä, jos ihmettelee että mikä iso ja sileä osui käsiin niin vastaa vain "mitäs luulet vinkvink".
🤣
Naiset ei ymmärrä sitä, kuinka suuri huolenaihe kaljuuntuminen on miehelle. Kansainvälisessä tutkimuksissa on huomattu, että miehiä huolestuttaa kaljuuntuminen enemmän, kuin esimerkiksi pieni penis.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei ymmärrä sitä, kuinka suuri huolenaihe kaljuuntuminen on miehelle. Kansainvälisessä tutkimuksissa on huomattu, että miehiä huolestuttaa kaljuuntuminen enemmän, kuin esimerkiksi pieni penis.
Minua ei haittaisi kalju ollenkaan. Voisin myös auttaa sen ylläpidossa ja hoidossa ihan mielellään.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan sama asia kun naille on kova paikka lihoa. Eli molemmat laskee vientiä paljon. Tosin kaljuuntuminen miehillä vielä enemmän sillä naisilla muutenkin yleensä kovempi vienti kun miehillä.
Joillekin sopii paremmin kalju ja joillekin karvat. 😊 Luulen, että kalju ei sovi kovin hyvin pyöreänaamaisille. Karvattomuus vain pyöristää naamaa entisestään. 😒