Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaljuus ja naisettomuus

Vierailija
06.02.2018 |

Kokeeko kukaan muu mies että naisten saanti ei onnistu hiustenlähdön takia? Naiset eivät ole olleet minusta enää kiinnostuneita kaljuuntumisen jälkeen ja sen huomaa aika selkeästi. Eli näköjään noin yleisesti ajateltuna "mitätön" asia voi olla jo selvä este tutustua kiinnostavaan naiseen. Hiustenlähtö siis rumentaa, ainakin minua selvästi.Puhun nyt asiasta enemmän nuorten keskuudessa enemmän sillä itsekkin olen.

Kommentit (115)

Vierailija
41/115 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo kyllähän ne naiset oli katselevinaan enempi kun mulla oli vielä sellainen vähän enempi elvismäinen heltta. Kun ajelin puolen sentin sängeksi kauttaaltaan, niin eipä enää niin kauheasti tuijotella.

Kalju olisi aika miehekäs....... 😏 

En usko että niin dramaattista eroa enää tulisi tuon lopun poisvetämisellä, enkä siis ainakaan vielä kärsi kaljuuntumisesta, kunhan muuten vaan kokeilin. Taitaa se sittenkin pitää paikkansa, että hiuksellinen mies on usein naisista parempi ja vain harvoille sopii se kalju/sänki, eikä se ihan tuulestatemmattua ole ollut miehillä se viimeisten hiushaivenien ylikampailu ja epätoivo hiusten menetyksestä.

Joillekin sopii paremmin kalju ja joillekin karvat. 😊 Luulen, että kalju ei sovi kovin hyvin pyöreänaamaisille. Karvattomuus vain pyöristää naamaa entisestään. 😒 

Vierailija
42/115 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tulen palavasti ihastunut erääseen mieheen. Hän on 35- vuotias ja useamman vuoden jo kärsinyt kaljuuntumisesta. Minua asia ei haittaa yhtään. Hän on ihana juuri sellaisenaan. Luonne on paljon tärkeämpi kuin yhdet hiukset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/115 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta on kyllä, että täysin kaljukaan ei kaikille sovi, mutta se on silti parempi kuin jotkut kaljunpeitto-kampaukset tai spede-malli, jotka vanhentaa ihan älyttömästi.

Vierailija
44/115 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalju ei haittaa. Tekee miehestä vaan persoonallisen näköisen. Ole ylpeä "hiustyylistäsi", niin johan alkaa naisia löytymään.

Vierailija
45/115 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin mies ja karvat lähtisivät hyvää vauhtia päälaelta, kokeilisin rohkeasti kaljua vaikka joitakin viikkoja tai kuukausia tottuisiko siihen ja oppisiko siitä pitämään. Jos ei, niin sitten pitäisi miettiä luonnollisen näköistä peruukkia. Sillähän ongelman saisi ratkaistua. 

Vierailija
46/115 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:llä on joku Spede-tyyppinen tukka, hermannikalju tai luiro haituvainen takatukka, eikä raukka tajua että se viimeistään karkoittaa kaikki naiset. 

Vierailija
47/115 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kaljupäisestä suvusta tulevana en ole asiaan edes kiinnittänyt huomiota. Kyllä itsetunnon puute voi johtua ihan mistä muustakin, mutta kaljuus tuskin on mikään turn off sinänsä.

Vierailija
48/115 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalju ja hieman ylipainoinen mies on minun mieleeni, siis sellainen nallekarhumainen hymyilevä ja silmillä kujeileva noin 43-55 vuotias mutkaton ystävällinen ja kohtelias mies! N43

Vierailija
49/115 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten saanti???

Jumaliste ap, kaljuus ei todellakaan ole suurin ongelmasi.

Suurin ongelmasi on kuvitelma naisista jonain saaliina, objekteina, pillunkantotelineinä.

Me olemme ihmisiä, joten kohtele meitä kuten haluat itseäsi kohdeltavan.

Rumuus ei haittaa, mutta asennevamma haittaa.

No en minä pistäisi pahaksi että naiset "saalistaisivat " minua

Vierailija
50/115 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten saanti???

Jumaliste ap, kaljuus ei todellakaan ole suurin ongelmasi.

Suurin ongelmasi on kuvitelma naisista jonain saaliina, objekteina, pillunkantotelineinä.

Me olemme ihmisiä, joten kohtele meitä kuten haluat itseäsi kohdeltavan.

Rumuus ei haittaa, mutta asennevamma haittaa.

Kummasti tuollalailla ajattelevat miehen usein saavat naisia eniten, jos siis ovat komeita

Vierailija
51/115 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, aja koko pääsi sileäksi.

Muutut heti kuumaksi sonniksi.

Vierailija
52/115 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä olisi pieni artikkeli peruukeista:

https://www.forum24.fi/sivut/artikkeli/5673/Ongelmana-hiuksettomuus

Vierailija
53/115 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
54/115 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruukki on kuuma, kuin karvalakki olisi koko ajan päässä. Näin kertovat syöpähoitojen takia hiuksensa menettäneet. Ja entäpä kun joudut lopulta riisumaan sen naisesi edessä, se vasta noloa on, kun paljastuu, että olet teeskennellyt. Usko pois, ettei kaljuus ole ongelmasi, vaan se miten siihen ja muuhunkin suhtaudut.

Vierailija
55/115 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona voisi olla silloin tällöin kaljuna ja ihmisten ilmoilla pitää peruukkia? 

Vierailija
56/115 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja naisen kanssa pelehditään tietenkin aina pimeässä, jos ihmettelee että mikä iso ja sileä osui käsiin niin vastaa vain "mitäs luulet vinkvink".

Vierailija
57/115 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja naisen kanssa pelehditään tietenkin aina pimeässä, jos ihmettelee että mikä iso ja sileä osui käsiin niin vastaa vain "mitäs luulet vinkvink".

🤣

Vierailija
58/115 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ei ymmärrä sitä, kuinka suuri huolenaihe kaljuuntuminen on miehelle. Kansainvälisessä tutkimuksissa on huomattu, että miehiä huolestuttaa kaljuuntuminen enemmän, kuin esimerkiksi pieni penis.

Vierailija
59/115 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei ymmärrä sitä, kuinka suuri huolenaihe kaljuuntuminen on miehelle. Kansainvälisessä tutkimuksissa on huomattu, että miehiä huolestuttaa kaljuuntuminen enemmän, kuin esimerkiksi pieni penis.

Minua ei haittaisi kalju ollenkaan. Voisin myös auttaa sen ylläpidossa ja hoidossa ihan mielellään.

Vierailija
60/115 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan sama asia kun naille on kova paikka lihoa. Eli molemmat laskee vientiä paljon. Tosin kaljuuntuminen miehillä vielä enemmän sillä naisilla muutenkin yleensä kovempi vienti kun miehillä.