Kaljuus ja naisettomuus
Kokeeko kukaan muu mies että naisten saanti ei onnistu hiustenlähdön takia? Naiset eivät ole olleet minusta enää kiinnostuneita kaljuuntumisen jälkeen ja sen huomaa aika selkeästi. Eli näköjään noin yleisesti ajateltuna "mitätön" asia voi olla jo selvä este tutustua kiinnostavaan naiseen. Hiustenlähtö siis rumentaa, ainakin minua selvästi.Puhun nyt asiasta enemmän nuorten keskuudessa enemmän sillä itsekkin olen.
Kommentit (115)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaljuunnuin kolmekymppisenä. Sen jälkeen ex vaimo ilmotti että "ei tunne enää kemiaa" ja lähti. Naiset on maineettaan pinnallisempia
Jep. He eivät vain myönnä sitä edes itselleen, vaan keksivät muita syitä. Esimerkiksi, että ollaan erilaisia ihmisiä ja muuta roskaa, vaikka oltaisiin vuosia jo seurusteltu, eikä varmasti tule yllätyksenä, että jotain eroavaisuuksia löytyy, kuten kaikkien ihmisten välillä. Ei sillä, että ei saisi erota jos toinen ei enää viehätä, mutta olisivat rehellisiä edes itselleen.
Montakohan kertaa tämäkin kirjoittaja on kirjoittanut tänne halventavia ja ihmisarvoa alentavia kommentteja aiheesta vaimon tai tyttöystävän lihominen....
Belle ja Hermanni kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö ap. Kyllä taitaa syyt naisettomuuteesi löytyä jostain muusta kuin kaljuuntumisestasi.
Mieheni on nelikymppinen, pellehermannikaljuinen mies, mutta karismaattinen ja hauskaa seuraa, ja naisia riittää riesaksi asti! Myös sellaisia nuoria, kauniita missejä ja malleja. Eikä hän edes ole rikas tai kuuluisa.
Joskus toivoisin että alkaisi jo nuo ikääntymisen merkit vähentämään naisten kiinnostusta häneen, mutta eipä ole vielä sellaista ollut havaittavissa... Tosin olisi minullakin niitä ottajia, mutta minulle tuo oma, kaljuuntuva ukko on se maailman ihanin, komein, rakkain ja seksikkäin!
Lähti vähän lapasesta missien ja mallien kanssa.
No en ala tähän linkittelemään mitään kuvia ja profiileita näistä naisista, mutta todellakin on ollut näitä tilanteita että misseinä ja malleina toimivat nuoret naiset ovat hyvinkin innokkaasti tavoitelleet tätä miestäni. Jos linkkaisin tähän mieheni Facebook-profiilin, voisit itsekin sen todeta sen kommenteista mitä laittavat esim. hänen kuviinsa. Ja kyseessä ihan oikeat naiset, ei mitkään feikkiprofiilit, olen useat näistä naisista tavannutkin. Miehellä on sellainen ammatti, jossa "joutuu" olemaan monenlaisten ihmisten kanssa tekemisissä, myös näiden kauneusalalla toimivien naisten ja joskus sitten käy niin että hurmaantuvat vähän enemmänkin tästä meidän isännästä, vaikka eivät hyödy hänestä mitenkään. Ihan tavallisia ihmisiä hekin ovat tunteineen, ei kaikki kaunottaret ihastu vain komeisiin tai varakkaisiin miehiin. Tiedän useitakin malleja ja missejä, jotka seurustelevat ihan "tavisten" kanssa.
Taviten mutta ei rumien kanssa. Kaljuus tekee monet miehet rumaksi
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö ap. Kyllä taitaa syyt naisettomuuteesi löytyä jostain muusta kuin kaljuuntumisestasi.
Mieheni on nelikymppinen, pellehermannikaljuinen mies, mutta karismaattinen ja hauskaa seuraa, ja naisia riittää riesaksi asti! Myös sellaisia nuoria, kauniita missejä ja malleja. Eikä hän edes ole rikas tai kuuluisa.
Joskus toivoisin että alkaisi jo nuo ikääntymisen merkit vähentämään naisten kiinnostusta häneen, mutta eipä ole vielä sellaista ollut havaittavissa... Tosin olisi minullakin niitä ottajia, mutta minulle tuo oma, kaljuuntuva ukko on se maailman ihanin, komein, rakkain ja seksikkäin!
Lähti vähän lapasesta missien ja mallien kanssa.
No en ala tähän linkittelemään mitään kuvia ja profiileita näistä naisista, mutta todellakin on ollut näitä tilanteita että misseinä ja malleina toimivat nuoret naiset ovat hyvinkin innokkaasti tavoitelleet tätä miestäni. Jos linkkaisin tähän mieheni Facebook-profiilin, voisit itsekin sen todeta sen kommenteista mitä laittavat esim. hänen kuviinsa. Ja kyseessä ihan oikeat naiset, ei mitkään feikkiprofiilit, olen useat näistä naisista tavannutkin. Miehellä on sellainen ammatti, jossa "joutuu" olemaan monenlaisten ihmisten kanssa tekemisissä, myös näiden kauneusalalla toimivien naisten ja joskus sitten käy niin että hurmaantuvat vähän enemmänkin tästä meidän isännästä, vaikka eivät hyödy hänestä mitenkään. Ihan tavallisia ihmisiä hekin ovat tunteineen, ei kaikki kaunottaret ihastu vain komeisiin tai varakkaisiin miehiin. Tiedän useitakin malleja ja missejä, jotka seurustelevat ihan "tavisten" kanssa.
Oletko varma että nuoret naiset ovat kiinnostuneita miehestä seksuaalisella tavalla eikä vain ystävinä jos on hyvä ihminen ? Aika vaikea uskoa että naiset lämpenisivät kaljuudelle alta 25 vuotiaina. Varmaan mahikset kiinnostuneista naisista kasvaa tätä vanhemmissa
No kyllä se nyt jostain muusta johtuu kuin hiuksista tai niiden puutteesta. Katsele hieman ympärillesi, näet yllättävän paljon kaljuja tai kaljuuntuvia miehiä, joilla keikkuu nainen käsipuolessa.
Itse rakastuin huumaavasti ja korviani myöten mieheeni jo seitsemän vuotta sitten kun ensimmäisen kerran tavattiin. Mies oli alkanut kaljuuntua n. 25-vuotiaana ja vetäissyt tukkansa parin millin sängelle silloin ja oli samanlaisessa sänkikampauksessa baarissa, jossa tapasimme. Tavatessamme hän oli 31-vuotias, minä 22-vuotias, joten ei oikein voi siihenkään vedota, että kaljut miehet vetäisitvät puoleensa vain vanhempia naisia. Edelleen, tänä päivänä, tuo entisestään kaljumpi mieheni samassa parin millin tukkasängessään on mielestäni maailman upein, kuumin ja komein mies. Minä olen 29-vuotias nykyään, mies on 38. Ai niin. Ennen nykyistä miestäni olin seurustellut lyhyemmin kaden muun miehen kanssa. Kummallakin oli paksu tuuhea tukka ja suhteellisen karvaton ylävartalo. En voinut kuvitellakaan, että pitäisin miehellä rintakarvoista tai siitä, että tukkaa ei ole. Nyt en ymmärrä, mitä olen silloin ajatellut :D Eli voisi sanoa, että miesmakuni kääntyi päälaelleen kun tapasin miehen, joka on tänne minua varten tehty.
Vierailija kirjoitti:
No kyllä se nyt jostain muusta johtuu kuin hiuksista tai niiden puutteesta. Katsele hieman ympärillesi, näet yllättävän paljon kaljuja tai kaljuuntuvia miehiä, joilla keikkuu nainen käsipuolessa.
Itse rakastuin huumaavasti ja korviani myöten mieheeni jo seitsemän vuotta sitten kun ensimmäisen kerran tavattiin. Mies oli alkanut kaljuuntua n. 25-vuotiaana ja vetäissyt tukkansa parin millin sängelle silloin ja oli samanlaisessa sänkikampauksessa baarissa, jossa tapasimme. Tavatessamme hän oli 31-vuotias, minä 22-vuotias, joten ei oikein voi siihenkään vedota, että kaljut miehet vetäisitvät puoleensa vain vanhempia naisia. Edelleen, tänä päivänä, tuo entisestään kaljumpi mieheni samassa parin millin tukkasängessään on mielestäni maailman upein, kuumin ja komein mies. Minä olen 29-vuotias nykyään, mies on 38. Ai niin. Ennen nykyistä miestäni olin seurustellut lyhyemmin kaden muun miehen kanssa. Kummallakin oli paksu tuuhea tukka ja suhteellisen karvaton ylävartalo. En voinut kuvitellakaan, että pitäisin miehellä rintakarvoista tai siitä, että tukkaa ei ole. Nyt en ymmärrä, mitä olen silloin ajatellut :D Eli voisi sanoa, että miesmakuni kääntyi päälaelleen kun tapasin miehen, joka on tänne minua varten tehty.
Suurimmanosa naisten miesmaku ei kuitenkaan ole kalju mies, heitä on todella vähän ja olet vain poikkeus nuorista naisista. Lisäksi kaljut miehet jotka sytyttää harvoja naisia ovat muuten sitten komeita. Ei tavallisen näköisellä miehellä ole varaa olla kalju
Tottakai se haittaa seuransaantia. Ajattele tilanne että naista lähestyy baari-illan aikana vaikka 5 ulkonäöltään muuten samaa tasoa olevaa miestä ja yhdellä miehistä on kalju päälaki ja muilla tyylikäs tukka. Aika vähän mahdollisuuksia sillä kaljulla on kilpailla naisen huomiosta
Vierailija kirjoitti:
Tottakai se haittaa seuransaantia. Ajattele tilanne että naista lähestyy baari-illan aikana vaikka 5 ulkonäöltään muuten samaa tasoa olevaa miestä ja yhdellä miehistä on kalju päälaki ja muilla tyylikäs tukka. Aika vähän mahdollisuuksia sillä kaljulla on kilpailla naisen huomiosta
Onko tullut mieleen ettei nainen pariudu hiusten kanssa? Voisko joku muukin asia hieman vaikuttaa. Olet liian tyhmä lisääntymään. Ota kalja ihan luvan kanssa, ei tarvi selittää kaljusta että voit tänäänkin jäädä kämpille ryyppäämään ja kierimään itsesäälissä. Ei noin yksinkertainen sais naista kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tullut mieleen ettei nainen pariudu hiusten kanssa? Voisko joku muukin asia hieman vaikuttaa. Olet liian tyhmä lisääntymään. Ota kalja ihan luvan kanssa, ei tarvi selittää kaljusta että voit tänäänkin jäädä kämpille ryyppäämään ja kierimään itsesäälissä. Ei noin yksinkertainen sais naista kuitenkaan.
Onko sulla paha olla? Oikeasti, ei sulla voi olla asiat kovin hyvin, kun tuollaista tekstiä nettiin suollat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään pelkkien hiustenkanssa mutta kyllä se ulkonäkö menee kaiken edelle siinä valintavaiheessa ja ensivaikutelmassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla paha olla? Oikeasti, ei sulla voi olla asiat kovin hyvin, kun tuollaista tekstiä nettiin suollat.
Näitten päätä on yritetty silittää täällä jo luultavasti vuosia, lähes päivittäin selitetty satoja kertoja ettei kaljuus estä saamasta naista ja kädestä pitäen neuvottu eteenpäin. Ei mitään apua. Jos edes totuuden sanomalla joku valo syttyis. Vaikka eihän se syty. Tulevat kuolemaan kämppinsä hokien en voinut muuta kuin juoda koska ilkeät naiset eivät hyväksyneet kaljuani. Naisten syy että kaadoin kaljaa kurkusta alas.
Aika merkittävä syy syrjäytymiselle on että ei löydä seuraa. Varsinkin miehille kun se naismenestys mittaa arvoa aika paljon. Varmasti iso asia itsetunnon kannalta. Miksi on vaikea ymmärtää että tilanne kaljulla nuorena voi olla aika hankala kun naisten kanssa ei tutustuminen suju ja yksinäisyys ja turhautuminen kalvaa ?
Vierailija kirjoitti:
Jos näitä keskusteluja seuraa nämä kaverit ei missään tapauksessa halua tietää mitään niistä nyt varmasti jo tuhansista naisista jotka on kirjoittaneet tänne että kaljuus ei haittaa ja osa jopa pitää kaljua seksikkäänä. He näkevät älyttömästi vaivaa vakuutellakseen ettei kalju mies voi missään nimessä saada naista. Käytännössä joka päivä elämän tärkein tehtävä on istua netissä hokemassa ettei kalju mies voi saada naista. Miksi? Siksi että nämä ovat alkoholisteja, ja joka päivä ryyppääminen on selitettävä jonkun muun syyksi, että voivat perustella itselleen elämänsä hukkaan heittämisen. Tympeää. En millään pysty kunniottamaan tällaista vellihousua. Jos olet päättänyt juoda elämäsi mäkeen, ole edes mies ja tunnusta että ihan omalla päätöksellä kaljoittelet 24/7.
Tuo tuhannet on liioiteltua ehkä hieman. Ja vaikka tänne osa naisia kirjotteleekin että kalju ei haittaa niin he ovat todella pieni osa kaikista naisista, etenkin niistä nuoremmista jota alottaja tarkoitti ollessaan itsekin joku parikymppinen. Ihan eri asia olla kalju 40 vuotiaiden naisten keskuudessa kun 20-vuotiaiden. Ja toki varmasti ne vanhemmatkaan naiset ei sitä kaljuutta näe minään viehättävänä piirteenä
Miksi kukaan kuvittelisi että kaljuus ei olisi miinustava tekijä naisille? Täytyy kompensoida sitä niillä positiivisilla ominaisuuksilla niin ehkä joku nainen kiinnostuu jolle se kaljuus ei ole se isoin miinustekijä
Rehellisesti sanottuna en itse kyllä kestäisi kaljuuntua näin nuorena kun naiset kuitenkin aika keskeinen juttu tässä elämänvaiheessa
No varmaan kaljuus rokottaa naisten kiinnostumista, varsinkin nuorempien ja jos kalju ei sovi miehelle yhtään. Siksi varmaan niin usein kaljut miehet on hyvä tuloisia johtotehtävissä, ehkä juuri sen kompensoinnin vuoksi.