Jatkuva turvaton olo.
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Pelkään että multa viedään kaikki pois.
Noh, yhtään pelottelematta: kyllähän ne viedäänkin. Terveys, läheiset, kaikki mitä rakastat. Ei ole ikuisesti samanlaisena pysyviä asioita olemassa. Sen kanssa sitten joko diilaa tai ei.
Minulla on rauha sydämessä. Ei ole koskaan ollut turvaton olo.
Kun on selvinnyt tähänkin asti, kyllä sitä selviää jatkossakin. Näin olen rauhoitellut itseäni kovina aikoina.
Suomi liittyi Natoon. Nyt on turvallista ja sodanuhat poistuneet.
Opettele elämään yksin, sä huomaat että sun turvallisuus ei ole kenestäkään muusta ihmisestä riippuvainen, sä pärjäät yksinkin.
Vierailija kirjoitti:
Suomi liittyi Natoon. Nyt on turvallista ja sodanuhat poistuneet.
Nimenomaan ei ole poistuneet, päinvastoin.
Joka viidennellä naisella on diagnosoitu mt-ongelma johon syövät lääkkeitä. Vaikuttaa siltä että mt-ongelmat on alidiagnosoitu tästäkin huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Opettele elämään yksin, sä huomaat että sun turvallisuus ei ole kenestäkään muusta ihmisestä riippuvainen, sä pärjäät yksinkin.
Tämä, erittäin vahvasti tämä!
Kun poistaa stressiä ja huolia, vaikka suuren osan, olo voi helpottua. Ja jos on mahdollisuus muuttaa tai ajatella mikä menee hyvin.
Täällä myös yksi turvattomuudesta kärsivä. Minulla ei ole mitään tai ketään, johon turvata. Vanhemmat alkaa olla niin kalkkeutuneita, että heistä on tullut ihan vahdittavia. Ainakaan heidän avun varaan ei voi ei oikein missään laskea. Eikä ainoasta sisaruksestakaan mitään turvaa ole, asuu kaukana ja ajatukset eivät käy yksiin oikein minkään asian osalta. Kaverit lähivuosina kaikonneet, heistä koin saavani aiemmin jotain henkistä turvaa, mutta nykyään ei ole enää sitäkään. Sinkkuna, kun yrittää pärjätä yksin ihan joka asian kanssa, niin turvattomuus on nykyään päällimmäinen tunne itselläni koko ajan ja vaikuttaa nykyään elämääni hyvin paljon. Jää elämä elämättä, kun ei uskalla tehdä oikein mitään ja pyörii vaan omassa pienessä kuplassa. Tämä on kyllä varmaan sellainen juttu ja tunne, jota ei todellakaan voi ymmärtää ellei itse ole kokenut.
Jeesus tuo rauhan sydämeen, jos antaa koko elämänsä hänelle.
Pelkään että multa viedään kaikki pois.