Vierailija

Runebergin tortut, laskiaispullat ja miesten lahjoittamat suklaarasiat ystävänpäivänä. Vähän liikaa?!

• ylös 0
  • alas 17

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Ei viitsi sinkkuna ostella niitä kahden kappaleen pakkauksia kun puolikas torttu/pulla olisi tarpeeksi. Eikä ole tosiaan sitä miestä jolta saisi yhtään mitään.

Itseasiassa koko helmikuu masentaa niin että ei tule syötyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Tuskin lihon helmikuussakaan. Yhden laskiaispullan ajattelin syödä, suklaata tuskin syön yhtään. Mies ei osta suklaarasioita lahjaksi, kun en suklaata juurikaan syö.

Vierailija

Lihoan ainakin 10 kg. Jo ennestään painoa liikaa joten miehiltä ei herkkuja heru. Paksuksi saattavat pukata korkeintaan.

Vierailija

Lahjaksi saatu suklaa voi sisältää paksuksi tulemisen riskiä lisääviä ainesosia ;D

Vierailija

En tykkää Runebergin tortuista tai laskiaispullista, mutta olen muuten vain tällainen pikku possu joten eiköhän tässäkin kuussa saada taas kirittyä kiinni kaikki laihdutetut kilot. <3

Vierailija

Tämä on varmaan provo! Ei kai kukaan enää oikeasti kirjoita LIHOATKO? Oikea muoto on LIHOTKO. Pakko olla provo.

• ylös 16
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tuskin lihon helmikuussakaan. Yhden laskiaispullan ajattelin syödä, suklaata tuskin syön yhtään. Mies ei osta suklaarasioita lahjaksi, kun en suklaata juurikaan syö.

Hyvä!

Vierailija

Lihon talvisin jonkin verran. Vähemmän aerobista liikuntaa, pakkasta riittää ja väsymys painaa. Helmikuu on kylmin kuukausi, aivan kauhea lämmön ja kesän ystävälle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tämä on varmaan provo! Ei kai kukaan enää oikeasti kirjoita LIHOATKO? Oikea muoto on LIHOTKO. Pakko olla provo.

Kokeillaan taivuttaa tätä uutta verbiä, jonka olen muutaman kerran täällä av:lla kohdannut:

Lihoan          Lihoamme

Lihoat            Lihoatte

Lihoaa          Lihoavat

entäs aikamuodoissa? Lihoaoin, lihoaoit, lihoaoi, lihoaoimme, lihoaoitte, lihoaoivat. Olen lihoanut, olet lihoanut, on lihoanut, olemme lihoaneet, olette lihoaneet, ovat lihoaneet. Olin lihoanut, olit lihoanut, oli lihoanut, olimme lihoaneet, olitte lihoaneet, olivat lihoaneet. Passiivi: lihoataan jne..

:D Kuulostaapa luontevalta...

N32

Olen miettinyt samaa. Olen hoikka ja olen syönyt 6 Runebergin torttua ja 2 laskiaispullaa tähän mennessä. Pullia tulee syötyä vielä lisää. LIsäksi ystävänpäivänä varmaan jotain herkkua. Ravintolassakin on tullut syötyä nyt paljon talvi-iltojen iloksi.. Yllättävää kyllä en ole vielä havainnut lihonneeni, mutta voi olla että se näkyy vasta vähän viiveellä? Välillä tulee sitten kevyempiä kausia ja ainakin itselläni paino tuppaa tasaantumaan itsellään normaalimittoihin. 

Vierailija

Aijon lihoata ainakin 3 kilo grammaa syömällä koko Helmikuun päivittäin Ruunebergin torttuja ja laskijais Pullia sekä tarkistaa lopuksi että tavoite on saavutettu vaakalla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Lihon talvisin jonkin verran. Vähemmän aerobista liikuntaa, pakkasta riittää ja väsymys painaa. Helmikuu on kylmin kuukausi, aivan kauhea lämmön ja kesän ystävälle.

Kevääääät ja kesä <3

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Runebergin tortut, laskiaispullat ja miesten lahjoittamat suklaarasiat ystävänpäivänä. Vähän liikaa?!

Taidat olla vähän kade. Etkö saa itse yhtään suklaarasiaa naisilta?

Vierailija

Kalorit ja kulutus tasapainossa, lihaskunto. Saa syödä vaikka joka viikko herkkuja. Mikä ettei?

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.