Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluttomuus nuorella naisella

Vierailija
06.02.2018 |

Aloitin seksielämän jo yläasteella ja joskus ennen on ollut kausia kun olin hyvin halukas mutta nykyään seksi tuntuu pakkopullalta. Olen jo 6 vuotta pakottanut itseäni seksiin joka kerta kun kumppanit ovat halunneet. Varmaan vaan 1/5 kerroista itsekin olen ollut halukas. Nykyisessä suhteessa tämä sitten kostautuu kokonaan kun en koe halukkuutta ollenkaan. Joskus itsetyydytän itselleni orgasmin stressin purkamiseksi mutta muuten en ole kovin seksuaalinen. Seksiä kuitenkin on vaikka ei huvittaisikaan.

Onko ratkaisuja? Tuntuu että ei ole mitään paikkaa missä tästä voisi puhua.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillerit pois

Vierailija
2/12 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä pakota itseäsi seksiin tai anna kenekään muun. Se vähentää haluja entisestään kun tulee se ajatus pakkopullasta.

Saatko orgasmia muuten kuin itse? Se on yksi aika yleisistä syistä ettei halua seksiä kumppanin kanssa kun ei saa siitä itse mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bylsiminen on pinnallisten ihmisten pinnallinen huvi. Sinun ei tarvitse olla pinnallinen.

Vierailija
4/12 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole minäkään kovin seksuaalinen. En itse asiassa ole koskaan ollut ja siksi en olekaan niihin tilanteisiin juuri päätynyt. Minulla se johtuu luottamuspulasta ja siitä, etten tykkää kun minuun kosketaan. Voisiko sullakin olla pinnan alla joku tukahdutettu tunne siitä, ettet halua tulla kosketetuksi? Tai alitajunnassa on joku kumppaniisi liittyvä asia, joka hängertää?

N20

Vierailija
5/12 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuvaring ainakin vei kaikki seksihalut, että oli tosi tehokas, kun ei edes haluttanut

Vierailija
6/12 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä pakota itseäsi seksiin tai anna kenekään muun. Se vähentää haluja entisestään kun tulee se ajatus pakkopullasta.

Saatko orgasmia muuten kuin itse? Se on yksi aika yleisistä syistä ettei halua seksiä kumppanin kanssa kun ei saa siitä itse mitään.

Saan kyllä mutta vaan klitorisorgasmeja. Mies ei niitä mulle osaa antaa joten itse sitten hoidan sen siinä seksin aikana... muuten seksi ei tunnu hyvältä. Sellaiselta neutraalilta.

Vierailija
7/12 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole minäkään kovin seksuaalinen. En itse asiassa ole koskaan ollut ja siksi en olekaan niihin tilanteisiin juuri päätynyt. Minulla se johtuu luottamuspulasta ja siitä, etten tykkää kun minuun kosketaan. Voisiko sullakin olla pinnan alla joku tukahdutettu tunne siitä, ettet halua tulla kosketetuksi? Tai alitajunnassa on joku kumppaniisi liittyvä asia, joka hängertää?

N20

Kyllä mä oon ollut seksuaalinen ennen mutta en nyt ainakaan ole. Varsinkaan parisuhteessa halut ei herää millään. Ja joo mäkään en luota ihmisiin ja seksi vähän pelottaakin.

Vierailija
8/12 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitin seksielämän jo yläasteella ja joskus ennen on ollut kausia kun olin hyvin halukas mutta nykyään seksi tuntuu pakkopullalta. Olen jo 6 vuotta pakottanut itseäni seksiin joka kerta kun kumppanit ovat halunneet. Varmaan vaan 1/5 kerroista itsekin olen ollut halukas. Nykyisessä suhteessa tämä sitten kostautuu kokonaan kun en koe halukkuutta ollenkaan. Joskus itsetyydytän itselleni orgasmin stressin purkamiseksi mutta muuten en ole kovin seksuaalinen. Seksiä kuitenkin on vaikka ei huvittaisikaan.

Onko ratkaisuja? Tuntuu että ei ole mitään paikkaa missä tästä voisi puhua.

Ihan itse olet pilannut seksielämäsi. Se on liian myöhäistä katua nyt.

Vierailija
9/12 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saan kyllä mutta vaan klitorisorgasmeja. Mies ei niitä mulle osaa antaa joten itse sitten hoidan sen siinä seksin aikana... muuten seksi ei tunnu hyvältä. Sellaiselta neutraalilta.

Voisi nöin veikata että tässä on ongelma. Sinun tarvitsee löytää se seksin muoto josta itse nautit.

Tai ei tarvitse, väärä sana koska sitä nyt vaan ei kaikille ole tai seksin merkitys voi olla vähisempi tai olematon.

Mutta etsi kumppani joka haluaa kanssasi sen löytää mikä itse haluat. Jos nykyinen kumppani ei välitä sinulle orgasmia antaa niin hän ei ole se.

Vierailija
10/12 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisi nöin veikata että tässä on ongelma. Sinun tarvitsee löytää se seksin muoto josta itse nautit.

Tai ei tarvitse, väärä sana koska sitä nyt vaan ei kaikille ole tai seksin merkitys voi olla vähisempi tai olematon.

Mutta etsi kumppani joka haluaa kanssasi sen löytää mikä itse haluat. Jos nykyinen kumppani ei välitä sinulle orgasmia antaa niin hän ei ole se.

mies välittää musta paljon enemmän kun entiseni ja kyllä hän oikeastaan yrittää mutta en pysty rentoutumaan kun joku muu yrittää. Tulee vaan hirveät paineet että nyt pitäis tuntua hyvältä mutta ei tunnu. Että en usko että miehessä on vika tässä. Mussa se varmaan on :/

Vierailija
11/12 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies välittää musta paljon enemmän kun entiseni ja kyllä hän oikeastaan yrittää mutta en pysty rentoutumaan kun joku muu yrittää. Tulee vaan hirveät paineet että nyt pitäis tuntua hyvältä mutta ei tunnu. Että en usko että miehessä on vika tässä. Mussa se varmaan on :/

Rentoutuminen onkin ongelma jonka voit vain itse hoitaa kuten myös se että ohjaat miehen tekemään ne juuri sinulle oikeat asiat.

Jos yritätte edetä seksiin hitaammin jotta myös sinä lämpenet etkä jännitä?

Vierailija
12/12 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötkö e- pillereitä? Pillerit aiheuttavat haluttomuutta. Muutenkin pillereiden haittavaikutuksia vähätellään.