Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei Tinderissä tule matcheja?

Vierailija
06.02.2018 |

Palasin tauon jälkeen Tinderiin. Ennen sain valtavasti matcheja, tällä kertaa hyvin vähän. Kuvat on vähintään yhtä hyvät kuin ennenkin. Mikäs Tinderiä vaivaa? Onko muille käynyt näin?

Kommentit (81)

Vierailija
1/81 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/81 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palasin tauon jälkeen Tinderiin. Ennen sain valtavasti matcheja, tällä kertaa hyvin vähän. Kuvat on vähintään yhtä hyvät kuin ennenkin. Mikäs Tinderiä vaivaa? Onko muille käynyt näin?

Jos me kokeillaan vaan matchata pissavehkeitä yhteen ilman tinderiä. Olisko siinä mitään ideaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/81 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lopetin Tinderin käytön. Kaikki naiset oli jotenkin aina niin varautuneen oloisia että lakkasi kiinnostamasta.

t.Mies

Vierailija
4/81 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylpeä mies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos me kokeillaan vaan matchata pissavehkeitä yhteen ilman tinderiä. Olisko siinä mitään ideaa?

Hyi miten perverssiä. Ilman Tinderiä! Sitä paitsi tarvitaan tinderi väliin, koska olen pinnallinen tyhjäpää.

Ap

Vierailija
5/81 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse lopetin Tinderin käytön. Kaikki naiset oli jotenkin aina niin varautuneen oloisia että lakkasi kiinnostamasta.

t.Mies

Se johtuu miehistä tinderissä. Kannattaa olla normaali, niin alkaa lämmetä. Mutta nyt mun aiheeseeni, kiitos.

Ap

Vierailija
6/81 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on niin eilistä :) Sinne on jääneet enää mt-häiriöiset ja muut ongelmatapaukset, vähän niinkuin ihmisten kierrätyskeskus

Vierailija
7/81 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder on niin eilistä :) Sinne on jääneet enää mt-häiriöiset ja muut ongelmatapaukset, vähän niinkuin ihmisten kierrätyskeskus

Missä kaikki hyvät on?

Ap

Vierailija
8/81 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän sitä kukaan käytä muuta kuin swaippien keräykseen

Vierailija
9/81 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä kaikki hyvät on?

Ap

Ne on jo varattu, eikä uusia enää tuu. Sori.

Vierailija
10/81 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä kaikki hyvät on?

Ap

Ne on jo varattu, eikä uusia enää tuu. Sori.

Ai ikinä?

Ap

Vierailija
11/81 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää tiedä käytetäänkö tinderiä niin paljoa. Itse käyttänyt viimeksi yli 10 kk sitten. Ei kukaan muukaan oikeen käytä. Tinderhän hakee sulle "esiin tulevat ihmiset" algoritmin kautta. Ehkä joku, että olet uusi käyttäjä, niin antaa vaan huonoja. Emt.

Vierailija
12/81 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta aiheeseen: onko muilla ollut hiljaista tinderissä vaikka aiemmin on ollut ruuhkaa?

Ap

Vierailija
13/81 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En enää tiedä käytetäänkö tinderiä niin paljoa. Itse käyttänyt viimeksi yli 10 kk sitten. Ei kukaan muukaan oikeen käytä. Tinderhän hakee sulle "esiin tulevat ihmiset" algoritmin kautta. Ehkä joku, että olet uusi käyttäjä, niin antaa vaan huonoja. Emt.

Miten sitten voin tavata uusia ihmisiä?

Ap

Vierailija
14/81 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kenenkään muun tinder ole mennyt epäkuntoon?

Vierailija
15/81 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lopettanut käyttämisen. Se pilaa ihmissuhteet.

Hyvät on varattu ja ketään ei voi lähestyä missään mitenkään, joten sinkkuna sitten vaan ollaan.

Vierailija
16/81 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lopettanut käyttämisen. Se pilaa ihmissuhteet.

Hyvät on varattu ja ketään ei voi lähestyä missään mitenkään, joten sinkkuna sitten vaan ollaan.

Mitkä ihmissuhteet se pilaa? Avioliiton?

Ap

Vierailija
17/81 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko Tinder goldia kokeillut?

Vierailija
18/81 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko lisännyt tekstiin jotain oleellista? Esim. jos olet lisännyt profiiliin että poltat, niin se karsii heti pois kaikki jotka eivät halua tupakoijaa. Tai jos olet kirjoittanut että etsit seuraa tositarkoituksella, yhden yön juttua hakevat skippaavat sinut. Tai sitten uusissa kuvissasi on jotain häiritsevää mitä et itse ole huomannut.

Vierailija
19/81 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee kyllä matchejä koko ajan ja treffipyyntöjä.Hävettää se,että saan ihan ähkyn niistä,en jaksa enään avata Tinderiä ja oon muutamien vuosien päästä 50v.!

Vierailija
20/81 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä taso on noussut ja ihmiset käyttävät sitä vähemmän aktiivisesti kuin ennen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä