Miksei Tinderissä tule matcheja?
Palasin tauon jälkeen Tinderiin. Ennen sain valtavasti matcheja, tällä kertaa hyvin vähän. Kuvat on vähintään yhtä hyvät kuin ennenkin. Mikäs Tinderiä vaivaa? Onko muille käynyt näin?
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
Palasin tauon jälkeen Tinderiin. Ennen sain valtavasti matcheja, tällä kertaa hyvin vähän. Kuvat on vähintään yhtä hyvät kuin ennenkin. Mikäs Tinderiä vaivaa? Onko muille käynyt näin?
Jos me kokeillaan vaan matchata pissavehkeitä yhteen ilman tinderiä. Olisko siinä mitään ideaa?
Itse lopetin Tinderin käytön. Kaikki naiset oli jotenkin aina niin varautuneen oloisia että lakkasi kiinnostamasta.
t.Mies
Ylpeä mies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos me kokeillaan vaan matchata pissavehkeitä yhteen ilman tinderiä. Olisko siinä mitään ideaa?
Hyi miten perverssiä. Ilman Tinderiä! Sitä paitsi tarvitaan tinderi väliin, koska olen pinnallinen tyhjäpää.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Itse lopetin Tinderin käytön. Kaikki naiset oli jotenkin aina niin varautuneen oloisia että lakkasi kiinnostamasta.
t.Mies
Se johtuu miehistä tinderissä. Kannattaa olla normaali, niin alkaa lämmetä. Mutta nyt mun aiheeseeni, kiitos.
Ap
Tinder on niin eilistä :) Sinne on jääneet enää mt-häiriöiset ja muut ongelmatapaukset, vähän niinkuin ihmisten kierrätyskeskus
Vierailija kirjoitti:
Tinder on niin eilistä :) Sinne on jääneet enää mt-häiriöiset ja muut ongelmatapaukset, vähän niinkuin ihmisten kierrätyskeskus
Missä kaikki hyvät on?
Ap
eihän sitä kukaan käytä muuta kuin swaippien keräykseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä kaikki hyvät on?
Ap
Ne on jo varattu, eikä uusia enää tuu. Sori.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä kaikki hyvät on?
ApNe on jo varattu, eikä uusia enää tuu. Sori.
Ai ikinä?
Ap
En enää tiedä käytetäänkö tinderiä niin paljoa. Itse käyttänyt viimeksi yli 10 kk sitten. Ei kukaan muukaan oikeen käytä. Tinderhän hakee sulle "esiin tulevat ihmiset" algoritmin kautta. Ehkä joku, että olet uusi käyttäjä, niin antaa vaan huonoja. Emt.
Mutta aiheeseen: onko muilla ollut hiljaista tinderissä vaikka aiemmin on ollut ruuhkaa?
Ap
Vierailija kirjoitti:
En enää tiedä käytetäänkö tinderiä niin paljoa. Itse käyttänyt viimeksi yli 10 kk sitten. Ei kukaan muukaan oikeen käytä. Tinderhän hakee sulle "esiin tulevat ihmiset" algoritmin kautta. Ehkä joku, että olet uusi käyttäjä, niin antaa vaan huonoja. Emt.
Miten sitten voin tavata uusia ihmisiä?
Ap
Eikö kenenkään muun tinder ole mennyt epäkuntoon?
Olen lopettanut käyttämisen. Se pilaa ihmissuhteet.
Hyvät on varattu ja ketään ei voi lähestyä missään mitenkään, joten sinkkuna sitten vaan ollaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen lopettanut käyttämisen. Se pilaa ihmissuhteet.
Hyvät on varattu ja ketään ei voi lähestyä missään mitenkään, joten sinkkuna sitten vaan ollaan.
Mitkä ihmissuhteet se pilaa? Avioliiton?
Ap
Oletko lisännyt tekstiin jotain oleellista? Esim. jos olet lisännyt profiiliin että poltat, niin se karsii heti pois kaikki jotka eivät halua tupakoijaa. Tai jos olet kirjoittanut että etsit seuraa tositarkoituksella, yhden yön juttua hakevat skippaavat sinut. Tai sitten uusissa kuvissasi on jotain häiritsevää mitä et itse ole huomannut.
Mulle tulee kyllä matchejä koko ajan ja treffipyyntöjä.Hävettää se,että saan ihan ähkyn niistä,en jaksa enään avata Tinderiä ja oon muutamien vuosien päästä 50v.!
Ehkä taso on noussut ja ihmiset käyttävät sitä vähemmän aktiivisesti kuin ennen.
Up