Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei Tinderissä tule matcheja?

Vierailija
06.02.2018 |

Palasin tauon jälkeen Tinderiin. Ennen sain valtavasti matcheja, tällä kertaa hyvin vähän. Kuvat on vähintään yhtä hyvät kuin ennenkin. Mikäs Tinderiä vaivaa? Onko muille käynyt näin?

Kommentit (81)

Vierailija
21/81 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä taso on noussut ja ihmiset käyttävät sitä vähemmän aktiivisesti kuin ennen. 

Ei kyllä ole noussut...

Ap

Vierailija
22/81 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjauduin tällä kertaa puhelinnumerolla. Tekstiä en muuten ole lisännyt profiiliin. Pitää kokeilla sitä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/81 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tulee kyllä matchejä koko ajan ja treffipyyntöjä.Hävettää se,että saan ihan ähkyn niistä,en jaksa enään avata Tinderiä ja oon muutamien vuosien päästä 50v.!

Näin mullekin kävi aiemmin.

Ap

Vierailija
24/81 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko Tinder goldia kokeillut?

En ole

Ap

Vierailija
25/81 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko lisännyt tekstiin jotain oleellista? Esim. jos olet lisännyt profiiliin että poltat, niin se karsii heti pois kaikki jotka eivät halua tupakoijaa. Tai jos olet kirjoittanut että etsit seuraa tositarkoituksella, yhden yön juttua hakevat skippaavat sinut. Tai sitten uusissa kuvissasi on jotain häiritsevää mitä et itse ole huomannut.

Mä laitoin profiiliin että haen seuraa tositarkoituksella ja ihan yhtä lailla tuli matcheja niiden kanssa, jotka haki pääasiassa seksiseuraa, kuin ennen ton tekstin lisäystäkin.

Vierailija
26/81 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko Tinder goldia kokeillut?

En ole

Ap

No siitähän sitten näkisit tykkääkö sun profiilista kukaan vai tykkääkö susta vaan sellaset joista sä et taas oo kiinnostunu ja matcheja ei siksi tule.

Vierailija
27/81 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle tulee kyllä matchejä koko ajan ja treffipyyntöjä.Hävettää se,että saan ihan ähkyn niistä,en jaksa enään avata Tinderiä ja oon muutamien vuosien päästä 50v.!

Näin mullekin kävi aiemmin

Ap

Hei,en olekaan poistunut välillä Tinderistä..piilottanut itseni välillä,mutta en ole poistanut sovellusta.

Vierailija
28/81 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sama juttu. Kaikki kuvat ja lisätiedot on pysynyt ihan samana ja matcheja tuli tosi tosi paljon ja myös super-tykkäyksiä mutta nyt olen pari viikkoa huomanut että tosi vähän tulee tai ei ollenkaan. Yks mies tuttu sanoi ihan sama ettei matcheja vaan tule ja häna myöskin komeammasta päästä. On ollut joskus aikasemminki Tinderissa ennen taukoa ja muistan miten tuli säännöllisesti ihan niin kauan kun miehet loppuivat. Nyt tuntuu olevan joku juttu...

Vierailija
29/81 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta aiheeseen: onko muilla ollut hiljaista tinderissä vaikka aiemmin on ollut ruuhkaa?

Ap

Minä epäilen syynä olevan tuo ulkona vaikuttava voimakas valoilmiö. Ihmiset ei räplää puhelimiaan samalla tavalla kuin talvella.

Alkuvuodesta oli aktiivisempaa Tinderissä ja parhaimmillaan kävin kahdesti treffeillä samalla viikolla. Matchejä tipahteli muutaman päivän välein.

Nyt ei ole tullut kuin yksi matchi viikossa, eikä edes mitään keskustelua kenenkään kanssa meneillään tällä hetkellä. Tosin itsekin tullut keskityttyä ihan muihin asioihin kuin kännykkä kourassa nysväämiseen. Ehkä sitä törmää tuolla raikkaassa ulkoilmassa johon kuhun. Pyöräilyretkellä tai uimarannalla.

M35

Vierailija
30/81 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta aiheeseen: onko muilla ollut hiljaista tinderissä vaikka aiemmin on ollut ruuhkaa?

Ap

Minä epäilen syynä olevan tuo ulkona vaikuttava voimakas valoilmiö. Ihmiset ei räplää puhelimiaan samalla tavalla kuin talvella.

Alkuvuodesta oli aktiivisempaa Tinderissä ja parhaimmillaan kävin kahdesti treffeillä samalla viikolla. Matchejä tipahteli muutaman päivän välein.

Nyt ei ole tullut kuin yksi matchi viikossa, eikä edes mitään keskustelua kenenkään kanssa meneillään tällä hetkellä. Tosin itsekin tullut keskityttyä ihan muihin asioihin kuin kännykkä kourassa nysväämiseen. Ehkä sitä törmää tuolla raikkaassa ulkoilmassa johon kuhun. Pyöräilyretkellä tai uimarannalla.

M35

Itse en kyllä ole huomannut mitään eroa talven ja kevään välillä. Ihan yhtä hiljaista.

Rumempi M35

Vierailija
31/81 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

M35

Itse en kyllä ole huomannut mitään eroa talven ja kevään välillä. Ihan yhtä hiljaista.

Rumempi M35

Tinderissä on naisilla käytössä sellainen ominaisuus joka automaattisesti piilottaa pois näkyvistä säälittävät valittajat ja ruikuttajat.

Täytyy olla elämäniloinen ja hauska mies, että pääsee naisten kanssa juttusille.

M35

Vierailija
32/81 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ihmetellyt 32v miehenä.

Ennen kun teki profiilin uudestaan niin niitä tykkäyksiä oli hetkessä joku 10 tai 15 ekan kahden päivän aikana mutta nykyään saan vain joku 2-3 tykkäystä ekan kahden päivänä aikana.

Ihan kuin sitä algoritmiä olisi muutettu vielä tiukemmaksi jossain versiopäivityksessä?

Onko tämä vain juoni saada miehet maksamaan tinderin käytöstä? Itse en aio maksaa deittailusta.

Vierailija
33/81 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa ihmetellyt 32v miehenä.

Ennen kun teki profiilin uudestaan niin niitä tykkäyksiä oli hetkessä joku 10 tai 15 ekan kahden päivän aikana mutta nykyään saan vain joku 2-3 tykkäystä ekan kahden päivänä aikana.

Ihan kuin sitä algoritmiä olisi muutettu vielä tiukemmaksi jossain versiopäivityksessä?

Onko tämä vain juoni saada miehet maksamaan tinderin käytöstä? Itse en aio maksaa deittailusta.

Miksi vaan miehet? Kuten kerroin siis naisena mulla nyt sama juttu ettei matcheja tule.

Vierailija
34/81 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

M35

Rumempi M35

Tinderissä on naisilla käytössä sellainen ominaisuus joka automaattisesti piilottaa pois näkyvistä säälittävät valittajat ja ruikuttajat.

Täytyy olla elämäniloinen ja hauska mies, että pääsee naisten kanssa juttusille.

M35

Ilmeisesti kun sinullakin mätsit loppuivat.

Rumempi M35

Vierailija
35/81 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä mätsien saanti on vähentynyt ihan vuosi vuodelta.

Muistelen että joskus silloin 2013-2015 mätsejä tuli ihan koko ajan. Mullakin tavismiehenä niitä kerääntyi silloin 60 kpl mistä nyt voi enää uneksia.

Nykyään tuossa tinderissä on selkeästi erilainen algoritmi joka rajoittaa profiilin näkymistä vastakkaiselle sukupuolelle.

Vierailija
36/81 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaali myyntikikka. Ensin tarjotaan palvelu maksutta ja myöhemmin lasketaan palvelun tasoa ja siirretään parempi palvelu maksulliseksi.

Vierailija
37/81 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaali myyntikikka. Ensin tarjotaan palvelu maksutta ja myöhemmin lasketaan palvelun tasoa ja siirretään parempi palvelu maksulliseksi.

Niinpä. Voi vain kuvitella minkälaisia rahoja tinderin omistajat tienaa kun miettii että se tinder gold maksaa jotain 30-40€/kk?? Nuo on ihan poskettomia hintoja. Ja tinderillä on miljoonia käyttäjiä..

Vierailija
38/81 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimii myös vastakkaiseen suuntaan. Miksi ihmeessä maksaisin sovelluksesta, jonka ilmaisversiossa ei tule yhtään mätsiä? Eihän niitä tykkäyksiä rahalla saa.

Vierailija
39/81 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toimii myös vastakkaiseen suuntaan. Miksi ihmeessä maksaisin sovelluksesta, jonka ilmaisversiossa ei tule yhtään mätsiä? Eihän niitä tykkäyksiä rahalla saa.

Kukaan ei pysty tietämään varmuudella että saako plus tai gold käyttäjät lisää näkyvyyttä ja täten lisää tykkäyksiä.

Boostit ja supertykkäykset he ainakin saavat.

Vierailija
40/81 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei pysty tietämään varmuudella että saako plus tai gold käyttäjät lisää näkyvyyttä ja täten lisää tykkäyksiä.

Boostit ja supertykkäykset he ainakin saavat.

Niinpä. Siksi en kyllä maksaisi senttiäkään noista lisähärpäkkeistä, kun eihän niistä mitään iloa ole. Supertykkäystäkin olen käyttänyt yli vuoden käytön aikana kerran, joten niillekään ei minulla ole tarvetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä