Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Oli junaliikenne seis aamulla. Tosi surullisia aina nää tapaukset. :(

• ylös 159
  • alas 9

Sivut

Kommentit (335)

Vierailija

Kauheeta kuljettajalle ja tietysti henkilön läheisille. Toivottavasti he saavat kunnollista kriisiapua, myös ehdottomasti kuljettaja. Hänhän on täysin syytön tietenkin.

• ylös 297
  • alas 6
Vierailija

Ei oo helppoa olla veturinkuljettaja. Näitä sattuu AIVAN JATKUVASTI. Siis ihan kokoajan! On vaan ajan kysymys milloin sattuu omalle kohdalle näille kuljettajilla.

• ylös 368
  • alas 8
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Mua aina ahdistaa juna-asemalla se, jos joku siinä vaikka sattuisi hyppäämään alle ja itse joutuisi todistamaan tollasta kamalaa näkyä.

• ylös 318
  • alas 12
Vierailija

Tuntuu tosiaan että näiden surullisten tapausten määrä on hälyttävässä nousussa. 

En ihmettele, itsekin pohdin vaihtoehtoja yli 50- vuotiaana työttömänä kun nykymenoa katselee.

• ylös 233
  • alas 15
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mua aina ahdistaa juna-asemalla se, jos joku siinä vaikka sattuisi hyppäämään alle ja itse joutuisi todistamaan tollasta kamalaa näkyä.

Sama juttu!!

• ylös 82
  • alas 2
Vierailija

Surullista sen kuolleen omaisille. Järkyttävää. Ei se sen junankuljettajan kannalta niin kamalaa ole, vaikka tietysti häntäkin se järkyttää.

• ylös 22
  • alas 334
Vierailija

Tosi surullista. Tuli hirveän paha mieli vaikken tunnekaan tai edes tiedä kyseistä ihmistä.

T: mosalainen

• ylös 138
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Aktiivimallin uhri tappoi itsensä. :-((( R.I.P.

On se helppo vitsailla kun ei ole oma omainen kyseessä.

• ylös 299
  • alas 24
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kamalampi juttu olisi, jos joku työntäisi sinut laiturilta lähestyvän junan alle.

• ylös 345
  • alas 6
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aktiivimallin uhri tappoi itsensä. :-((( R.I.P.

On se helppo vitsailla kun ei ole oma omainen kyseessä.

No ei se mikään vitsi ollut. Myötätunto ja osanotto vain.

• ylös 42
  • alas 56
Vierailija

Onkohan pk-seudulla yhtäkään juna-asemaa, jossa tällaista tapahtumaa ei olisi sattunut? Veikkaan että ei! Jopa näissä pienissä, suloisissa mukavissa Helsingin osissa (Tapanila, Käpylä) on porukkaa jäänyt junan alle.

• ylös 152
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mua pelottaa joskus ihan kamalasti, kun lapset juoksevat laiturilla lähellä rataa, että joku tipahtaa sinne radan puolelle eikä ehdi pois ennen junan tuloa.

• ylös 167
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kamalampi juttu olisi, jos joku työntäisi sinut laiturilta lähestyvän junan alle.

Aina on hyvä asia vähän tarkkailla omaa ympäristöään.

• ylös 123
  • alas 0
Vierailija

Tosi mautonta vitsailla tällaisesta asiasta jollain aktiivimallilla. Huhhuh. Jos itse olisit ollut todistamassa tapahtumaa niin ei varmaan paljoa naurattaisi. Ihan hirveää jos joku jää junan alle. Olen todella pahoillani hänen tapauksesta oli se sitten onnettomuus tai hyppäsi tahallaan, sitähän ei tiedä eikä sillä ole nyt merkitystä. Tosi surullista, voimia omaisille ja toivottavasti menehtynyt on nyt sitten levollisempi ja paremmassa paikassa.

• ylös 151
  • alas 11
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Surullista sen kuolleen omaisille. Järkyttävää. Ei se sen junankuljettajan kannalta niin kamalaa ole, vaikka tietysti häntäkin se järkyttää.

Mitä ihmettä sinä oikein soperrat. Voisin väittää, ettei yksikään tervepäinen ihminen ota tuollaista tilannetta kovin heppoisesti. Näet kun toinen tulee kiskoille ja mitään et voi tehdä. Ymmärtääkseni monen tuollaisen kokeneen veturinkuljettajan ura on loppunut siihen.

Voisit hieman miettiä mitä kirjoittelet. Ristus sentään.

• ylös 226
  • alas 13
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Aina on hyvä asia vähän tarkkailla omaa ympäristöään.

Just niin.

• ylös 33
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tosi mautonta vitsailla tällaisesta asiasta jollain aktiivimallilla. Huhhuh. Jos itse olisit ollut todistamassa tapahtumaa niin ei varmaan paljoa naurattaisi. Ihan hirveää jos joku jää junan alle. Olen todella pahoillani hänen tapauksesta oli se sitten onnettomuus tai hyppäsi tahallaan, sitähän ei tiedä eikä sillä ole nyt merkitystä. Tosi surullista, voimia omaisille ja toivottavasti menehtynyt on nyt sitten levollisempi ja paremmassa paikassa.

Mutta jos aktiivimalli on oikeasti johtanut itsariin? Uhri on kuulemma nuori työtön mies.

• ylös 96
  • alas 26

Sivut