Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joku jäi aamulla junan alle Tapanilassa

Vierailija
06.02.2018 |

Oli junaliikenne seis aamulla. Tosi surullisia aina nää tapaukset. :(

Kommentit (339)

Vierailija
1/339 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheeta kuljettajalle ja tietysti henkilön läheisille. Toivottavasti he saavat kunnollista kriisiapua, myös ehdottomasti kuljettaja. Hänhän on täysin syytön tietenkin.

Vierailija
2/339 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo helppoa olla veturinkuljettaja. Näitä sattuu AIVAN JATKUVASTI. Siis ihan kokoajan! On vaan ajan kysymys milloin sattuu omalle kohdalle näille kuljettajilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/339 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua aina ahdistaa juna-asemalla se, jos joku siinä vaikka sattuisi hyppäämään alle ja itse joutuisi todistamaan tollasta kamalaa näkyä.

Vierailija
4/339 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori ihminen hyppäs raiteelle tarkoituksellisesti.

Vierailija
5/339 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu tosiaan että näiden surullisten tapausten määrä on hälyttävässä nousussa. 

En ihmettele, itsekin pohdin vaihtoehtoja yli 50- vuotiaana työttömänä kun nykymenoa katselee.

Vierailija
6/339 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on yksi vaihtoehto joka on avoin aina.

Vierailija
7/339 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua aina ahdistaa juna-asemalla se, jos joku siinä vaikka sattuisi hyppäämään alle ja itse joutuisi todistamaan tollasta kamalaa näkyä.

Sama juttu!!

Vierailija
8/339 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista sen kuolleen omaisille. Järkyttävää. Ei se sen junankuljettajan kannalta niin kamalaa ole, vaikka tietysti häntäkin se järkyttää.

Vierailija
9/339 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi surullista. Tuli hirveän paha mieli vaikken tunnekaan tai edes tiedä kyseistä ihmistä.

T: mosalainen

Vierailija
10/339 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aktiivimallin uhri tappoi itsensä. :-((( R.I.P.

On se helppo vitsailla kun ei ole oma omainen kyseessä.

Vierailija
11/339 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kamalampi juttu olisi, jos joku työntäisi sinut laiturilta lähestyvän junan alle.

Vierailija
12/339 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aktiivimallin uhri tappoi itsensä. :-((( R.I.P.

On se helppo vitsailla kun ei ole oma omainen kyseessä.

No ei se mikään vitsi ollut. Myötätunto ja osanotto vain.

Vierailija
13/339 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan pk-seudulla yhtäkään juna-asemaa, jossa tällaista tapahtumaa ei olisi sattunut? Veikkaan että ei! Jopa näissä pienissä, suloisissa mukavissa Helsingin osissa (Tapanila, Käpylä) on porukkaa jäänyt junan alle.

Vierailija
14/339 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua pelottaa joskus ihan kamalasti, kun lapset juoksevat laiturilla lähellä rataa, että joku tipahtaa sinne radan puolelle eikä ehdi pois ennen junan tuloa.

Vierailija
15/339 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kamalampi juttu olisi, jos joku työntäisi sinut laiturilta lähestyvän junan alle.

Aina on hyvä asia vähän tarkkailla omaa ympäristöään.

Vierailija
16/339 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi mautonta vitsailla tällaisesta asiasta jollain aktiivimallilla. Huhhuh. Jos itse olisit ollut todistamassa tapahtumaa niin ei varmaan paljoa naurattaisi. Ihan hirveää jos joku jää junan alle. Olen todella pahoillani hänen tapauksesta oli se sitten onnettomuus tai hyppäsi tahallaan, sitähän ei tiedä eikä sillä ole nyt merkitystä. Tosi surullista, voimia omaisille ja toivottavasti menehtynyt on nyt sitten levollisempi ja paremmassa paikassa.

Vierailija
17/339 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullista sen kuolleen omaisille. Järkyttävää. Ei se sen junankuljettajan kannalta niin kamalaa ole, vaikka tietysti häntäkin se järkyttää.

Mitä ihmettä sinä oikein soperrat. Voisin väittää, ettei yksikään tervepäinen ihminen ota tuollaista tilannetta kovin heppoisesti. Näet kun toinen tulee kiskoille ja mitään et voi tehdä. Ymmärtääkseni monen tuollaisen kokeneen veturinkuljettajan ura on loppunut siihen.

Voisit hieman miettiä mitä kirjoittelet. Ristus sentään.

Vierailija
18/339 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina on hyvä asia vähän tarkkailla omaa ympäristöään.

Just niin.

Vierailija
19/339 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, kevät tulossa siis.

Vierailija
20/339 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi mautonta vitsailla tällaisesta asiasta jollain aktiivimallilla. Huhhuh. Jos itse olisit ollut todistamassa tapahtumaa niin ei varmaan paljoa naurattaisi. Ihan hirveää jos joku jää junan alle. Olen todella pahoillani hänen tapauksesta oli se sitten onnettomuus tai hyppäsi tahallaan, sitähän ei tiedä eikä sillä ole nyt merkitystä. Tosi surullista, voimia omaisille ja toivottavasti menehtynyt on nyt sitten levollisempi ja paremmassa paikassa.

Mutta jos aktiivimalli on oikeasti johtanut itsariin? Uhri on kuulemma nuori työtön mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän