Jennin ja Salen kannattais antaa julkisuuteen yksi perhekuva, jonka jälkeen saisivat rauhan..
Tämä piiloleikki tulee van herättämään mm. Seiskan kiinnostuksen ja jatkuvan utelun vauvan nimestä, ulkonäöstä yms. Nyt yksi kuva ja siihen viesti, että lapsemme ei tule olemaan julkisuudessa ja toivomme hänen saavan elää normaalia lapsuutta isänsä viranhoidosta huolimatta.
Kommentit (27)
Eikö se ole selvä, että Haukio on äitiyslomalla. Jos nyt muutenkaan, missään kokoaikaisessa työssä on ollut, koska on myös edustustehtäviä. Sehän on ollut joku Turun kirjamessujen ohjelmapäällikkö, vaikka tämäkin työ on luultavasti vain edustamista. Sen nimeä käytetään, koska on presidentin vaimo.
Mä en ainakaan kaipaa heidän vauvan kuvaa. Samantyyppisiä ovat kaikki vauvat, on sitten presidentin tai duunarin.
Eiköhän Haukio ole itse tiennyt, mihin ryhtyy. Voi olla, että esittää, ettei halua julkisuutta, mutta totuus voi olla jotain muuta. Luultavasti suurin osa julkisuudessa olevista tykkää olla siellä, eivät he siellä muuten olisi.
Risikkokin oli imelä, kun mainitsi Niinistön vauvan. Ehkä keräsi kokoomukselle ja itselleen kannatusta.
Just näin! Ja kunnolla photoshopattu kanssa!
Lapsi syntyi perjantai-iltana ja tiistaina pitäisi jo istua perhekuvissa!
Hieman realiteettien tajua - hanki vaikka oma elämä!
Minäkin olen vähän sitä mieltä, että heillä olisi velvollisuus esitellä kansalaisille pienokainen jossain vaiheessa. Onhan kansalaiset äänestäneet saulin presidentiksi ja ovat lähettäneet onnitteluja ja valtavat määrät lahjoja vauvalle. Lennukin on esitelty. Mitä enemmän piilottelevat vauvaa, sen enemmän se kiinnostaa. Ihmisillä on kamerat kännykät ja saavat ison rahallisen korvauksen kuvista kun lähettävät seiskaan. Tuskin niinistö lapsellaan naamaria pitää.
Tv-uutisissa on haastateltu jo satoja intoa puhkuvia eläkeläisiä presidenttiparin vauvasta, vaikka itse henkilöstä on ilmoitettu vain, että poika on ja syntynyt.
Vaikka toisaalta tuo sama innostuneiden tavisten haastattelu valtaa kuvaruudut, kun käy esim. kuninkaallisia vieraita.
Tässä ketjussa on nyt muutama sellanen kommentti että ilmeisesti muutamat k*sipäät on todella antanut äänensä tolle vauvalle😂😂 Pellet👏
No okei, tässä se kuva nyt on. Tupakkamiehiä näyttää olevan niin kuin isänsäkin. http://static.iltalehti.fi/ulkomaat/juttuvauvatupakkaJOB_ul.jpg