Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on sun vanhin arkikäytössä oleva vaate?

Vierailija
06.02.2018 |

Itellä kylpytakki 12v. Yhtäkkiä havahduin miettimään miten vanha toi on, sain sen joskus teini-iässä joululahjaksi.
Kuinka vanhoja vaatteita teidän kaapeista löytyy?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykö kengät? 80-luvun lopulla Lontoosta ostetut Dr Martensit. Pidetty on ja paljon. Joka kevään ja syksyn (ja osan talvesta ja kesästä) olen näillä kulkenut. Nahka on parhaassa mahdollisessa iässä, sopivasti pehmennyt, vähäisiä naarmuja löytyy. Pohjat alkaa valitettavasti käydä hieman liukkaiksi, eikä niitä oikein kuulemma voi vaihtaa.

Aion kuitenkin vielä käyttää jäättömillä keleillä. Luultavasti useita vuosia.

Vierailija
22/23 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän vaikea arvioida ikää, kun lähes kaikkki vaatteeni ovat kirppikseltä hankittuja:)

Itse ostamistani vanhin lienee silkkitoppi vuodelta 1986.

Hauska ketju muuten. Tosiaan suurin osa vaatteistani on vanhoja, osa todella vanhoja, ja suurin osa kirpparilta, mutta silti minua usein kehutaan tyylikkääksi pukeutujaksi:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 20 vuotta vanhat verkkarit ja muutamia paitoja. Äitin hameita ja muutama takki ja tädin nahkatakki 60-luvulta. Olleet mullakin jo 20 vuotta kohta.

Ei noista uudemmista vaatteista yksikään ole niin laadukas, että kestäisi saman, paitsi yhdet nahkakengät on 15 vuotta vanhat, suutari korjasi vetoketjun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä