Raskauspahoinvoinnista kärsineet kumpi tuli?
Kommentit (104)
(2x) 9kk pahoinvointi => molemmista tyttö
Ensimmäinen kolmannes pahoinvointia =>poika
kaks tyttöö, phv loppui tosin rakennultran aikoihin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sukupuolesta riippumatta kirjoitti:
Pojasta oksensin rv6 -> vähän alle puoliväliin raskautta, tytöstä rv6 -> vähän yli puolivälin. Joka päivä, monta kertaa. Hampaita muuten paikattiin tytön jälkeen sitten urakalla.
Unohditko pestä hampaat kahdesti päivässä tytön takia?
Me koko ajan oksentaneet tiedämme, että vatsahappo syövyttää hampaiden kiilteen. Niin minullekin kävi.
En ollut ollenkaan pahoinvoiva, poika tuli ja hampaisiin tuli reikiä koko raskauden ajan! Vaikka olin huolellisesti hoitanut ennen raskautta.
Ensimmäinen kolmannes jatkuvaa kuvotusta, mutten oksentanut. Sen jälkeen loppuraskaus oikein hyvää oloa. Poika tuli, mainio poika.
kärsin aamupahoinvoinnustä synnytyksren asti ja poika tuli. Onneksi pääasiassa oli vain aamuisin ja vain kerran oksensin kodin ulkopuolella.
Molemmissa alkuraskauksissa järkyttävää oksentelua ja pahoinvointia sekä väsymystä. Ekasta tuloksena poika ja toisesta tyttö.
pojasta rv3-42. hyvin runsasta, lähes 24\7. olin myös vuodelevossa ja tiputuksessa.
tytöstä rv3-41. runsasta, lähes joka päiväistä.
ei auttanu mikään vaikka kokeilin tuhatta ja sataa mikä muilla olis auttanu.
2 poikaa ja 1 tyttö. Kaikissa samanlainen huonovointisuus ~ viikolle 15 asti.
Esikoista odottaessa pahoinvointi kesti kolme viikkoa. Kuopuksen kanssa sitten 6kk oksentelua, 10kg laihtuminen ja ja sairaalassa tipassa hengailua... Molemmat tyttöjä.
Ei pahoinvointia lainkaan, mainio olo koko raskauden ajan ----> poika tuli
Pojasta järkyttävä pahoinvointi, monta kertaa tiputuksessa ja laihduin monta kiloa. Tyttöä odottaessa olisinko kerran tai kaksi oksentanut koko raskausaikana.
Rv5-18 päivittäistä, useampaan kertaan oksentelua=poika, rv5-7 hyvin lievää kuvotusta jos sitäkään=poika.
Oksentelin viikolle 20 asti lähes päivittäin ja koko raskausajan oli sen verran huono olo, ettei ruoka maistunut eikä oikein tehnyt mieli tehdä. Poika tuli.
Poika tuli ja vikat laatat heitin vielä synnärillä. Hampaat varmaan tippuu päästä kun 40vk oksentelua päivittäin.
Ensimmäisessä raskaudessa kauhea pahoinvointi ja keskenmeno, toisessa ei lainkaan, poika.
Hirveetä oksentamista ja tipassa ja rautatipassa hyppäämistä. 2 tyttöö ja 2 poikaa.
Kaksi tyttöä ja yksi poika. Molemmissa pahoinvointia ja oksentelua n. viikolle 13 saakka.
Kaksi tyttöä ja kaksi poikaa. Samaa pahaa darraa kaikki raskaudet. En tajua miten olen pystynyt siihen...
Kaksi poikaa tullut ja molemmissa raskauksissa oksennellut ympäri vuorokauden reilusti yli puolet raskaudesta. Olin tipassakin useampaan kertaan sairaalassa.
Kaikki tyttö-merkit oli ilmassa ja poikia tuli silti.
En usko että pahoinvoinnilla on mitään merkitystä siihen kumpi sieltä tulee.
Eikös sitä sanota, että pojat vie äidin terveyden ja tytöt äidin kauneuden?
No, terveys on tosiaan mennyt :D